De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
Mojo Pin
geplaatst: 22 mei 2006, 19:07 uur
Die nickname van mij is ook de titel van een nummer. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen...
0
geplaatst: 22 mei 2006, 19:52 uur
Klumpie schreef:
Ik heb geen idee, hoe ik aan deze nickname kom (afbeelding)
Ik heb geen idee, hoe ik aan deze nickname kom (afbeelding)
Die naam van jouw doet me denken aan The Nutty Professor... waarom weet ik eigenlijk niet...

0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:00 uur
UmmaGumma 44 schreef:
Die naam van jouw doet me denken aan The Nutty Professor... waarom weet ik eigenlijk niet...
(quote)

Ja klopt, maar ik had deze nickname daarvoor al.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:29 uur
Tja, heel simpel eigenlijk, gebrek aan inspiratie, en ik wilde een keer níét m'n eigen naam als nick gebruiken als bij andere fora.
En toen zag ik een rol plakband op m'n tafel liggen...
En toen zag ik een rol plakband op m'n tafel liggen...

0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:34 uur
Ik reed vroeger met een Alzamora replica helm met Chupa Chups sponsoring. Mijn echte naam is Bob, dus het werd Bubba Chups. 

0
geplaatst: 22 mei 2006, 21:46 uur
Toen ik nog klein was ( ongeveer 10, heeeeeel lang geleden dus
) wilde ik graag schrijver worden. Aangezien ik al merkte dat de schrijvers van de boekjes die ik las niet altijd hun eigen naam gebruikten wilde ik ook graag een pseudoniem. Mijn vader hielp me met het bedenken van een pseudoniem en hij zei: je heet officieel Paulus Joost en je achternaam begint ook nog eens met Jo, dus maak er maar Paul JoJo van! Dat vond ik natuurlijk een verschrikkelijk saaie naam, maar ik kon geen betere bedenken (nu nog niet... vandaar geen beter alternatief...
) Vanaf toen heb ik Paul JoJo als mijn pseudoniem gebruikt op mijn eigen websites en op andere sites. Eerst nog naast mijn andere voormalige nickname: "flappie airlines" (ik had 2 prachtige grote oren
).
) wilde ik graag schrijver worden. Aangezien ik al merkte dat de schrijvers van de boekjes die ik las niet altijd hun eigen naam gebruikten wilde ik ook graag een pseudoniem. Mijn vader hielp me met het bedenken van een pseudoniem en hij zei: je heet officieel Paulus Joost en je achternaam begint ook nog eens met Jo, dus maak er maar Paul JoJo van! Dat vond ik natuurlijk een verschrikkelijk saaie naam, maar ik kon geen betere bedenken (nu nog niet... vandaar geen beter alternatief...
) Vanaf toen heb ik Paul JoJo als mijn pseudoniem gebruikt op mijn eigen websites en op andere sites. Eerst nog naast mijn andere voormalige nickname: "flappie airlines" (ik had 2 prachtige grote oren
).
0
geplaatst: 23 mei 2006, 20:54 uur
Mojo Pin schreef:
Die nickname van mij is ook de titel van een nummer. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen...
meer hoeft er ook niet gezegd te worden over dat nummer....gewoon mond houden en lekker luisteren

0
geplaatst: 23 mei 2006, 20:55 uur
mijn nick...puur gebrek aan fantasie..gebruik die nick al sinds 1996
( tja)
( tja)
0
geplaatst: 23 mei 2006, 21:03 uur
WeSSeL.. schreef:
Dat hebben wij bij iemand bij ons in de klas, die heeft echt zo'n Harry Slinger mutsje, zo heeft hij hem ook altijd op. En vandaar dat hij voor ons nu Harry heet.
(quote)
Dat hebben wij bij iemand bij ons in de klas, die heeft echt zo'n Harry Slinger mutsje, zo heeft hij hem ook altijd op. En vandaar dat hij voor ons nu Harry heet.

Bij ons zit iemand in de klas die Marlon heet. Dat werd dus Bob Marley en nu noemen we hem altijd Bob
(Wat wel toepasselijk is aangezien hij eruit ziet alsof ie altijd stoned is)
0
geplaatst: 23 mei 2006, 21:07 uur
Mijn nick is heel eenvoudig. Jasper is meestal al in gebruik. Daarom Jazper. Met slechts 1 z, omdat ik maar een klein beetje van jazz houd.
0
geplaatst: 23 mei 2006, 21:14 uur
Sommig Mume-gebruikers assoceren Snappy met die verrekte groene krokil (Schnappi?). Snappy is de bijnaam van Kevin Painter (ookwel The Artist genoemd, overigens ook een bijnaam!). Wie geen notie heeft van Kevin Painter, dat is een britse profi darter. Aangezien ik darten wel een verrekt leuk spelletje vind!
0
geplaatst: 23 mei 2006, 22:16 uur
Jaa, gelukkig ik zat al aan wat anders te denken. Ik zag het al voor me, helemaal in het groen, grote bek, scherpe tanden, uit egyte. Njaa laat maar, je snapt wel wat ik bedoel.
0
geplaatst: 23 mei 2006, 22:20 uur
Snappy schreef:
Sommig Mume-gebruikers assoceren Snappy met die verrekte groene krokil (Schnappi?). Snappy is de bijnaam van Kevin Painter (ookwel The Artist genoemd, overigens ook een bijnaam!). Wie geen notie heeft van Kevin Painter, dat is een britse profi darter. Aangezien ik darten wel een verrekt leuk spelletje vind!
Geweldig, die scheldkannonade vorig jaar tegen Taylor op het podium.

0
geplaatst: 23 mei 2006, 22:57 uur
Ik heet gewoon Rembert, en dan spreek je het op z'n Gents zo uit, nl. met de rollende 'r' => rrremberrrt
Vrij vanzelfsprekend dus!
Vrij vanzelfsprekend dus!

0
geplaatst: 24 mei 2006, 09:22 uur
rayman schreef:
(quote)

Wat? Ze gingen met elkaar op de vuist! Taylor (bijnaam de The Power) gooide de laatste dubbel uit in de bull. Schijnt in de dartwereld een teken te zijn dat je geen repect hebt voor je medespeler.
0
geplaatst: 24 mei 2006, 10:15 uur
Snappy schreef:
Taylor (bijnaam de The Power) gooide de laatste dubbel uit in de bull. Schijnt in de dartwereld een teken te zijn dat je geen repect hebt voor je medespeler.
Taylor (bijnaam de The Power) gooide de laatste dubbel uit in de bull. Schijnt in de dartwereld een teken te zijn dat je geen repect hebt voor je medespeler.
Weer wat geleerd!

0
geplaatst: 24 mei 2006, 10:30 uur
Plakband schreef:
Weer wat geleerd!
(quote)
Weer wat geleerd!

Ik ken mensen die een jaar geschorst worden, enkel en alleen omdat ze niet komen opdagen in de nacompetitie!!!

0
geplaatst: 24 mei 2006, 13:30 uur
UmmaGumma 44 schreef:
Ik ken mensen die een jaar geschorst worden, enkel en alleen omdat ze niet komen opdagen in de nacompetitie!!!

(quote)

..... 
0
Jadoh
geplaatst: 31 mei 2006, 16:33 uur
Een jaar geleden voelde ik mezelf zeer achtergesteld en minderwaardig omdat ik maar een naam had met 4 letters.
Daarom ben ik eventjes door het leven gegaan als Jadoh (gewoon uitgesproken als Jade
). Het beviel alleen niet echt.
Maar als "Jade" al bezet is neem ik of Jadoh of Jadée. In dit geval Jadoh.
Daarom ben ik eventjes door het leven gegaan als Jadoh (gewoon uitgesproken als Jade
). Het beviel alleen niet echt.Maar als "Jade" al bezet is neem ik of Jadoh of Jadée. In dit geval Jadoh.
0
geplaatst: 31 mei 2006, 16:37 uur
Heeft Arabierogier hier al een verklaring gegeven? Wat een hilarische naam.
* denotes required fields.