MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat

zoeken in:
godlydevil7
mijne zag ik op een spelletjessite...vond 'm wel leuk

Ook ik heb maar een héle saaie, door gebrek aan inspiratie. Voornaam + geboortedatum.

Nu ik sinds kort af en toe raps schrijf (in schoolschriftjes gaat de laatste tijd mijn huiswerk vanzelf over in teksten ), heb ik wel een soort van bijnaam bedacht: Resoluc, is het wat?

Woody... zo werd ik vroeger genoemd door vrienden die me vonden lijken op de cowboy uit Toystory. Nu noemen eigenlijk alleen de moeders van mijn vrienden me nog wel eens zo.. doe je nix aan?!

Oh, ik dacht juist dat je een Woody Harrelson fan was....

Joy
Joy, sjah, zo heet ik

pet
pet is kort voor patrick... eerst was het pat, maar vervolgens ging de a bij het schrijven steeds meer op een e lijken, en dan hou je dus pet over.

bubbachups schreef:
Oh, ik dacht juist dat je een Woody Harrelson fan was....

Niet doorvertellen

Jadoh schreef:
Een jaar geleden voelde ik mezelf zeer achtergesteld en minderwaardig omdat ik maar een naam had met 4 letters.
Daarom ben ik eventjes door het leven gegaan als Jadoh (gewoon uitgesproken als Jade ). Het beviel alleen niet echt.
Maar als "Jade" al bezet is neem ik of Jadoh of Jadée. In dit geval Jadoh.

Ja en toen kreeg ik weer een minderwaardigheidscomplex met mijn afkorting Cat (van Catharina)... En het klinkt ook zo plat.
Maar iig schrijf ik nu overal Cath met een H Weg probleem.

Cath schreef:

Ja en toen kreeg ik weer een minderwaardigheidscomplex met mijn afkorting Cat (van Catharina)... En het klinkt ook zo plat.
Maar iig schrijf ik nu overal Cath met een H Weg probleem.

hehe, niet mijn nick, maar ik doe precies hetzelfde met Nath

Ik heb een groot hoofd
Mijn hoofd is zo groot
Het wordt nog m'n dood
Dit hoofd is zo groot
Ik heb een groot hoofd

(aldus gezomgen door de Dijk)

Tijdens geschiedenis les hadden we het over China, en toen vond mijn geschiedenisleraar mijn naam (Joey) ook eigenlijk wel Chinees klinken en dus noemde hij me Tsjoey. Dan een beetje de spelling leuker maken en voila

Tsjo-Wi schreef:
Tijdens geschiedenis les hadden we het over China, en toen vond mijn geschiedenisleraar mijn naam (Joey) ook eigenlijk wel Chinees klinken en dus noemde hij me Tsjoey. Dan een beetje de spelling leuker maken en voila

Oke dankje voor de uitleg van mijn naam in het chinees

dollie
vrienden van mij vonden me een dolle mie en daardoor is dan de naam dollie geboren, omdat ze me niet steeds dollie konden noemen, tegenwoordig wordt die naam al lang niet meer gebruikt, maar sofie/sofieke/sofiekeh was allemaal al bezet, dus moest ik wel iets anders verziennen...

Ondanks mijn top tien die Marillion laat zien en mijn berichtgeving bij enkele Marillion albums, heeft mijn nick niets te maken met de zanger wiens nick Fish is.

Echter, ik zat voor de duizendstemaal Monty Python's 'The meaning of life' te kijken alwaar het magistrale 'find the fish' intermezzo zich aandiende. Van het een komt het ander......

Omdat ik het vermoeden heb dat ik dat in de ogen van veel andere gebruikers ben; dan heb ik meteen dat windje uit hun zeilen genomen.

Oldfart schreef:
Omdat ik het vermoeden heb dat ik dat in de ogen van veel andere gebruikers ben

Wat een onzin. 51 is jong! Ik vind het leuk dat er babyboomers op Mume zitten. Althans babyboomer, dan zou je iets ouder zijn nog denk ik. Dat zijn iig 'ervaren' luisteraars, die de mooie 'oude' tijden bewust hebben meegemaakt.

Hey HiLL'
kan niet ontkennen dat dergelijke woorden me toch een beetje opbeuren.
Ik vraag me al jaren af wat nou precies een babyboomer is, ik denk ook dat ik daar net niet bij hoor, zeker als ik zie waar veel lieden van rond de vijftig zich zo al mee bezig houden. De meesten komen nog steeds niet verder dan Deja Vu van CSN&Y of Melanie.
Snappen er dan ook echt helemaal niets van, als ik weer eens in opperste staat van opwinding ben van het zoveelste lekkere jonge bandje uit Engeland of zo.
Ach: I'll never be clever"om maar even met meneer Brood te spreken.

Mwoascha komt eigenlijk gewoon van mijn echte naam Mascha, maar dan spreek je hem uit alsof het een grunt is, dit begon met een geintje totdat er een nederlandse doomband mij gewoon Mwoascha ging noemen, toen heb ik het bij meerdere forums gewoon zo gelaten.

Status Seeker is het tweede nummer van het eerste album van Dream Theater, When Dream and Day Unite. Aangezien ik nog vrij onbekend met MuMe was en jullie natuurlijk wilde laten zien wat voor geweldige muzieksmaak ik heb , heb ik maar voor deze naam gekozen.

Ik heb gewoon mn naam + geboortedatum, omdat ik nog geen fantasie had toen. Nu, nu zou ik denk ik Lewis, Luis, Lous, Loes, Lo mijn nick zou zijn.

Pink Queen
Mijn naam is een combinatie van twee van mijn favoriete bands, namelijk Pink Floyd en Queen.
Pas toen ik de naam had bedacht kwam ik erachter dat dat Pink Queen in het nederlands Roze Nicht is.

By_the_way nummer van de Peppers

tnf
Héél saai... naar de titel van een van mijn websites ('The Nineties Files').

Mijne komt dus van Zita Swoon, maar het is niet zo vergezocht, lijkt me toch. Ik denk toch dat de meeste het al doorhadden.

HedKandi
Pink Queen schreef:
Mijn naam is een combinatie van twee van mijn favoriete bands, namelijk Pink Floyd en Queen.
Pas toen ik de naam had bedacht kwam ik erachter dat dat Pink Queen in het nederlands Roze Nicht is.

Dan zou het toch Pink Queer moeten zijn , Nu is het Roze Koninging, ook gezellig toch!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn god niet weet waarom ik deze Nickname heb gekozen. (?) En ik moet zeggen dat ik er ook niet zo teverden mee ben.

Mensen van MovieMeter zullen wel weten waar mijn naam vandaan komt. Voor degenen die het niet weten: U-96 was een Duitse onderzeeboot in W.O. II. Te zien in de waargebeurde film Das Boot.

Mijn naam komt van een gedicht die ik heb gemaakt:

(VERSE)
everyday circus is in town
a oneman show of schizo the clown
wearing his head upsidedown
every move entertaining the crowd

does the same stumble every day
no recovering just heapin up pain
kids enjoy their toy of clay
as they form his mind insane

(CHORUS)
oh you caged animal
who will set you free?
they all pay for your mourn
they all want to see
how you survive this lonely life
on the stage of humanity
paranoid tabloids making headlines
lash the big act no sign of sympathy
schizo the clown fun for the whole family

Pink Queen
HedKandi schreef:
(quote)

Dan zou het toch Pink Queer moeten zijn , Nu is het Roze Koninging, ook gezellig toch!

Ja, ik wist het eerst ook niet, maar Queen betekent homo/flikker (woordenboek). Maar koningin is inderdaad wel leuk.

Mijn naam stamt af van mijn voorliefde voor auto's.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:37 uur

geplaatst: vandaag om 09:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.