menu

De Site / Gebruikers / Rhythm & Poetry R.I.P.

zoeken in:
Misterfool
Bij Muziek > Nieuws > R.I.P.:

R.I.P Rhythm & Poetry

Een user op de site die ik buitengewoon kon waarderen. Toen ik rond 2008/2009 behoorlijk gemakzuchtig op HipHop zat te bashen was hij iemand die de weg wees naar de betere muziek in dit genre. Atmosphere heb ik dankzij een tip van hem leren kennen. Erg spijtig dat hij al op zo'n jonge leeftijd is overleden. . Ik zet Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold (2008) even op.

avatar van ArthurDZ
Oei, hier schrik ik van. Ik wist natuurlijk dat hij erg sukkelde met zijn gezondheid, toch komt dit aan zeg.
Eén van die users waar je altijd luidop om moest lachen. Het zijn met andere woorden weer de besten die eerst moeten gaan

Rust in vrede Rob!

avatar van ASman
R.I.P Rhythm & Poetry

Vreselijk om op zijn jonge leeftijd te overlijden

avatar van ArthurDZ


Same!

Hoe ben je dit eigenlijk te weten gekomen, Misterfool?

Misterfool
ArthurDZ schreef:
(quote)

Same! Hoe ben je dit eigenlijk te weten gekomen, Misterfool?

Door een bericht van de nabestaanden op zijn Facebook.

avatar van sheep67
R.I.P. Rob

Vreselijk nieuws en hij bleef tot het laatste moment sterk.
Ik vernam het via FaceBook

avatar van Mjuman
Geen woorden - vond de manier waarop ie met zijn lot omging bewonderenswaardig.

http://www.hiphopinjesmoel.com/sites/default/files/users/4782/ant_erick_en_rob.jpg

Hip you you don't stop - peace yo!

avatar van dumb_helicopter
Ik denk dat iedereen hier wel even van schrikt.
R.I.P. Rob.

avatar van bikkel2
Wat erg. En nog zo jong.

R.I.P Rhythm & Poetry.

avatar van Gretz
Enorm geschrokken van dit nieuws. Heel bewonderenswaardig inderdaad hoe positief en vrolijk hij altijd bleef ondanks alle fysieke ongemakken.

Rust zacht Rob.


avatar van jeroentjuhh
Zo jong nog

R.I.P. Rob, heel veel sterkte voor de nabestaanden!

Zephyr
Jezus, wat vreselijk...

R.I.P. Rob


avatar van aERodynamIC
Wat moet je hier op zeggen.... dit komt even heel hard aan. Ik zie hem nog bij Sigur Rós.. helemaal kapot na afloop. 'Red je het wel naar huis jongen?'. 'Makkelijk'. Die strijdlust van hem......Sterkte aan de nabestaanden.

avatar van Johnny Marr
Die foto met Typhoon, kippevel

Rust in vrede...

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Heel verdrietig nieuws. Robs Facebook-tijdlijn leest als één lange stroom levenslust en optimisme, tot gisteren aan toe.

R.I.P.

avatar van HugovdBos
Verschrikkelijk nieuws en dat op zo'n jonge leeftijd. Kan niet anders dan de nabestaanden veel sterkte wensen in de moeilijke tijd die komen gaat. Hopelijk kan zijn geliefde muziek voor zich laten spreken.

R.I.P. Rob

avatar van uffing
R.I.P.

Geen woorden

avatar van Lin
Lin
Schrik hier enorm van....Rob 1 x mogen ontmoeten bij een concert van Sigur Ros. Prachtvent.

Sterkte aan de nabestaanden...r.i.p Rob

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
R.I.P. Rob , blij je ontmoet te hebben bij de popkwis marathon.

Zo jong niet te bevatten

Iedereen veel sterkte !

buizen
Verschrikkelijk. Wat moet je zeggen.
Ken(de) 'm niet maar een Mume-lid, een jonge jongen een muziekliefhebber. Zag foto's, leuke vent en iid tot gisteren gewoon nog actief op social media.
Rust zacht, Rhytm & Poetry.
Veel sterkte aan z'n familie, en alle andere nabestaanden uit zijn directe omgeving.

avatar van yeahyeahyeah
Fuck...

Rust zacht Rob. Ik kende hem alleen een beetje van enkele topics op deze site, maar kon vaak erg om hem lachen en vond het mooi hoe energiek hij ondanks alles overkwam.

Veel sterkte voor iedereen die dichtbij hem stond.

avatar van Yestsida
We gaan je missen, Rob!

avatar van hoi123
Jezus christus, wat ongelooflijk om te horen dit.

Rust in vrede, Rob, en heel veel sterkte aan de nabestaanden.

Ponty Mython
Jeetje, wat een naar nieuws zeg. R.I.P. R&P. Veels te jong om dan al heen te gaan!

avatar van Paap_Floyd
Verdomme Rob, wie moet me nu dan continu aan het lachen maken. Ik ga je missen.

Iedereen z'n hoedje af.

avatar van brajoapau
Rust zacht Rob en heel veel sterkte aan de nabestaanden.

avatar van KILLERBEE99
Ik herriner me die foto nog, toen Rob hem posten.. verdomme... rust zacht rob.

avatar van Don Cappuccino
Ik schrik hier echt van. Nooit ontmoet, maar op MusicMeter en de ''Je Zal Het Maar Hebben''-docu las en zag ik iemand vol optimisme en humor ondanks talloze tegenslagen.

Rust zacht, Rob.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:25 uur

geplaatst: vandaag om 13:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.