MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Rhythm & Poetry R.I.P.

zoeken in:
Ook ik zit echt geschokt achter de computer, zo jong...

The only guarantee in life is a life worth dyin' for
Cause death don't wait for no one -

Atmosphere - Guarantees

RIP

Fuck, wat een ontzettend triest nieuws! Een markant MuMe-lid en bijzonder mens die op mij - ondanks alle tegenslag in zijn te korte leven - altijd positief overkwam.

Rust in vrede Rob.

Verdorie...Rob...

Krijg het er koud van. Zo vol levenslust, dat straalde hij telkens uit, ondanks al die verdomde tegenslagen. Heb via hem ook Atmosphere mogen ontdekken. En af en toe wat persoonlijke gesprekken.

Pfff...hopelijk gaat het je daarboven, of waar het ook mag zijn, beter af.

Damn. Heel veel sterkte voor je naasten.

Soms hoef je iemand niet gekend te hebben om toch geraakt te worden door zijn overlijden. Dit is zo'n geval en ben echt aangedaan.
Ik heb geregeld wat van hem gelezen op het forum hier en net als velen had ik veel bewondering voor de manier waarop hij omging met al zijn fysieke malheur.

Rust zacht Rob.

Rust zacht, sterkte voor de nabestaanden. Muziek biedt en bood troost.

Echt bizar . Ik kende Rob al sinds 2006 op MuMe (toen nog als Akonner) en heb altijd een beetje een haat/liefde-verhouding met hem gehad (al was het de laatste jaren gewoon prima allemaal), maar ondanks dat bleef hij altijd een van de eigenaardigste (in positieve zin) personen van de site. Bizarre vorm van humor had ie bij vlagen ook die ik op zijn tijd erg kon waarderen. Heb ook erg veel contact met hem gehad via MSN, MuMe zelf natuurlijk (642 privéberichten, laatste bericht op 16 mei jl.) en later ook nog Facebook (in mindere mate). Ondanks dat het niet de eerste keer was dat het erg slecht met hem ging is het amper tot bijna niet te bevatten. Rust zacht, gekke kerel.

Jezus, ben hier echt helemaal stil van. Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat we met z'n tweeen in de Melkweg stonden bij een optreden van Fatoumata Diawara en dat we allebei helemaal uit ons dak gingen. Ik had echt gehoopt dat we nog eens samen bij een concert konden zijn.

Rust zacht, Rob !!!

Kos
Godverdomme. Heb m anderhalve maand terug nog voor het laatst bezocht. Toen was hij na een lastige mentale periode weer helemaal strijdbaar.
Kutzooi

Wat een naar bericht en zo jong nog! Rust zacht, Rob!

Een van de smaakmakers hier op de site.
We zullen je missen.
Veel lol met je gehad hier op MusicMeter.
R.I.P. Rob.

Damn, tragisch zeg! Zo jong...

R.I.P!

Fuck Ontzettend kut dit. R.I.P. Golden boy.

Fuck is wel het woord ja. Echt beduusd van Geweldige vent.

Rust zacht kerel.

Godverdomme... Heerlijke communicatie gehad met hem. Pracht van een gast. De drievuldigheid enzo, mooie tijden. Rust in vrede, makker, ik ga je voor eeuwig herinneren omwille van je prachtige positivisme.

Vanavond draai ik Atmosphere. Een artiest die ik altijd aan jou zal linken.

R.I.P.

Ik ben er stil van. Ik wens de naasten van Rob veel sterkte toe in hun pogingen dit verlies te verwerken. Zijn berichten zowel hier als op Twitter heb ik met heel veel plezier gelezen. Jongens als Rob geven kleur aan het internet alsook aan het echte leven.

Lees het nu net pas... R.I.P. Rob, R&P
Veel te jong, nog maar de helft van mezelf....
Het zou niet moeten mogen.
Altijd goedgemutst in de PM.
Rust zacht.

johannesA
Rust zacht

Zo.. Das heftig nieuws

Rust zacht

Ik heb Rob 1 keer ontmoet. Maar heb hem vooral leren kennen door zijn niet aflatende humor op allerlei muzieksites. Bij de ontmoeting wist ik nog niet dat hij met een zo'n zware strijd bezig was. Verdrietig dat hij zijn strijd nu heeft verloren. En das mooi kut.

Ook ik ken hem niet persoonlijk, weet ook niet waar hij precies aan leed, maar R&P is een naam die ik toch vaak voorbij zag komen. 26 nog maar. Damn dat is niet oud. Ik schrik daar toch wel van. Sterkte aan zijn nabestaanden toegewenst.

dix
Het R.I.P. topic ontploft, dan zal er wel een Grote gegaan zijn.

En inderdaad....

R&P heeft hier ontzettend veel users laten glimlachen of schaterlachen. Dat gemis gaan we hier allemaal voelen, sterkte aan degenen die dichtbij hem stonden.

Rust zacht rob, ik heb je nooit ontmoet maar wel genoten van je berichten... Legendarische user.

R.I.P. Rob.

Open je nietsvermoedend Facebook om te kijken of iemand nog iets leuk heeft gepost staat er ineens zo'n bericht bovenaan. Ik ben er echt even stil van... Hij werd al hard gemist op deze site, maar gelukkig waren er altijd zijn positieve berichten op Facebook. Nu ben ik her en der wat terug aan het lezen van Rob op deze site; wat was het toch een prachtige vent. Ik heb hem helaas nooit in real life gezien. Erg jammer, want ik kon het altijd goed met het vinden hier (en af en toe op Facebook). Vele hiphop-albums (en ook nog enkele albums buiten hiphop) dankzij Rob leren kennen en zijn MC Robhef filmpjes zal ik ook nooit vergeten. En dankzij Golden Boy zal hij voorlopig muzikaal voort blijven leven.

Sterkte aan de nabestaanden en rust in vrede Rob.

harm1985 schreef:
weet ook niet waar hij precies aan leed.

Als je geïnteresseerd bent moet je even googlen op "rob je zal het maar hebben". En niet te vergeten zijn legendarische optreden bij Dr. Gino - Goldenboy.

Zoals ik net al op Facebook schreef:

"Wat een vreselijk nieuws. Rust in vrede, Rob. Je was één van de meest inspirerende personen die ik heb gekend, en ik weet zeker (en laat dat dan een schrale troost zijn) dat je alles uit je leven hebt gehaald dat erin zat. Mooi hoe je nog tot op het laatste moment hebt genoten van het leven en de hiphop (Punchoutbattles).

Je had je al door zoveel heen geslagen dat ik er niet eens meer rekening mee hield dat het misschien wel zomaar over kon zijn. "

Ik heb hem overigens ook één keer ontmoet, bij Sigur Rós, waarbij we van tevoren samen gegeten hebben, ergens bij het Leidscheplein. Was ontzettend gezellig. Zoveel humor, positiviteit, en energie, het is niet eerlijk dat je dan op je 26e het leven wordt ontnomen.

Met ontzetting lees ik de voorgaande berichten.
R.I.P. Rob

Dat zijn nare dingen. Veel sterkte iedereen.

Rust zacht lieve Rob

Zal je altijd blijven herinneren als een bijzonder en sterk mens

Gast
geplaatst: vandaag om 20:35 uur

geplaatst: vandaag om 20:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.