MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Rhythm & Poetry R.I.P.

zoeken in:
Heb je ook een directe link? Blendle doet het helaas niet hier.

herman schreef:
Heb je ook een directe link? Blendle doet het helaas niet hier.

Hier een .jpeg van het artikel, als je het een beetje vergroot is het prima te lezen:

WeTransfer

GrafGantz schreef:
(quote)

Hier een .jpeg van het artikel, als je het een beetje vergroot is het prima te lezen:

WeTransfer

Dank u Mooi artikel.

Zeker een mooi stukje.

Mooi artikel.

Mooi artikel! Bedankt GrafGantz.

Ik heb het net ook gelezen. Jammer dat ik nu pas ontdek wat voor een mooie vent Rob altijd is geweest.

Poeh, 3 weken alweer... mooi artikel. Bedankt voor het delen.

Pffff, wat heftig. Artikel nu ook gelezen. Heel mooi en het geeft je een heel ander en vooral een heel goed beeld van wat ik verder eigenlijk alleen als usernaam Rhythm & Poetry kende. Rob, je was ongetwijfeld een heel toffe peer en je liefde voor de muziek deel ik net als vele anderen hier met je. Ik heb je niet gekend maar als ik het artikel lees weet ik dat je vele vrienden hebt achtergelaten hier.
Ik hoop dat jouw familie en nabestaanden veel moed putten uit alle fijne reacties hier en op Facebook en de herinneringen die zij ongetwijfeld van je hebben. Rust zacht Rob...

Zoals zovelen hier kwam ik achter dit nare nieuws toen ik iets meer dan een maand geleden een album van Atmosphere van een paar jaar terug bovenaan in de rotatielijst zag staan.
Ik heb Rob niet gekend en wist niets af van zijn constante strijd met z'n gezondheid. Toch wilde ik hier een berichtje achterlaten want ik kende hem als gerespecteerd MuMe-user en hiphopfijnproever Rhythm & Poetry.
Je comments waren fijn om te lezen en altijd gewenst! Ik hoop dat er muziek klinkt daar waar je nu bent.

R.I.P.

Kan iemand me misschien het artikel van Trouw pmen? Kan het nergens vinden...

Ik was benieuwd wat er tegenwoordig op R&P's rotatielijst te vinden was, zag toen dit.
Bedankt voor de geweldige hip-hop recensies en discussies.

R.I.P.

Wauw! Er wordt een festival georganiseerd ter nagedachtenis van Rob: Goldfest.
http://www.013.nl/uploads/content/image/GoldFest-013-mcgyver.jpg

Ik ben zwaar onder de indruk van de lijst met artiesten die hier aan meewerkt. Ik wist niet dat Rob zoveel betekende in de hiphopwereld. Respect voor Rob en voor dit initiatief! ?

Een tijd terug al een mail over mogen ontvangen. Heel erg mooi.

De dood van mijn muziekheld Prince grijpt me behoorlijk aan, maar de dood van Rob heeft dat ook gedaan en ik denk eigenlijk nog best vaak aan hem terwijl ik hem maar 2 keer heb mogen ontmoeten en hem regelmatig per pm sprak. Hij heeft echt indruk gemaakt en dat blijkt ook hier uit wel.

Prachtig! Mooi hoe dit tot stand is gekomen.

buizen
Je logt in en dan lees je dit.
Wat fantastisch zeg! De hele dag, bijna dan, droog kunnen houden maar als je dit leest..
Moet ook geweldig voor zijn ouders en (evt.) broers/zussen en natuurlijk al die muziekvrienden zijn.
Hulde aan de organisatie, 013 en al die initiatiefnemers.
Muziek verbindt.
(R&P heb ik nooit gekend maar de verhalen hier destijds van al die MuMe'ers die hem wel kenden.. heel indrukwekkend).

Zie die poster, wat een mooie keuze. Een boom, waar kan dat allemaal wel niet symbool voor staan; die vruchten geeft, wortels, groei, een citrusvruchtboom: limoenen. En die lijfspreuk..
Misschien wordt het wel een jaarlijks festival. Dit zijn de mooie dingen in het leven.

Rob verdient niet minder! Prachtig initiatief

Prachtig! Ik ga zelfs proberen te komen...

Wow... dit had ik toch ook niet verwacht. Geweldige actie van de initiatiefnemers. En wat een lijst met artiesten. Respect daarvoor, net als we dat voor Rob hadden/hebben.

Wat een geweldig initiatief. De datum komt me slecht uit, maar ik zal kijken of er die avond tijd te maken valt.

DjFrankie (moderator)
Idd wat een tof iniatief, artiesten en Rob

Inderdaad een mooi initiatief en een schitterende line-up ter nagedachtenis aan Rob.

Franck Maudit
Ik zou zomaar eens present kunnen tekenen.

Er gaat geen dag voorbij zonder eens aan Rob te denken. Fantastisch initiatief.

Idd erg indrukwekkend en een goed initiatief.

Stijn_Slayer
Inderdaad, Rob had dit fantastisch gevonden!

Door mijn recente vakantie eerlijk gezegd nog niet gezien dat het hier al was opgemerkt. Maar voor deze gelegenheid is een eigen draadje natuurlijk sowieso niet verkeerd.

Voor de geïnteresseerden: bij De Wereld Draait door gaat de laatste aflevering van het seizoen vanavond over helden. Akwasi is te gast, en hij gaat iets over Rob vertellen.

Mooi, DWDD nu.

Kan nu niet kijken, de kids hebben een film opstaan Een linkje misschien, op zijn tijd?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:08 uur

geplaatst: vandaag om 21:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.