Overig / Apparatuur / PC (centraal topic)
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2007, 22:51 uur
volgens mij ook ja.
-1 dus
Windows levert er steeds meer programma's standaard bij. (zoals MSN)
-1 dus

0
Sietse
geplaatst: 22 mei 2007, 23:21 uur
dus gooi je ze er af en is meteen je registry weer verrot.
Nee, serieus geef mij maar het doe-het-zelven. 100% controle over wat wel en wat niet op de pc komt.
Nee, serieus geef mij maar het doe-het-zelven. 100% controle over wat wel en wat niet op de pc komt.
0
geplaatst: 22 mei 2007, 23:29 uur
Wanneer komen ze nu eigenlijk met dat internet 2? Ik raak zo langzamerhand een beetje uitgekeken op internet 1 .
0
geplaatst: 23 mei 2007, 00:41 uur
Pellie schreef:
volgens mij ook ja.
-1 dus
volgens mij ook ja.
-1 dus

Grappig. Op mijn Dell met Windows Vista zat dat er dus niet bij.
0
Sietse
geplaatst: 23 mei 2007, 08:52 uur
volgens mij kan iedereen die met een computer kan werken (ook wel word gebruiken) lezen. Als je kunt lezen kun je een pc opnieuw installeren. Want het enige wat je moet doen is lezen welke volgende knop je moet indrukken. Moeilijk heh...
Mensen zijn alleen bang dat ze iets fout doen, gewoon uit onwetendheid dat het eigenlijk zo makkelijk is.
0
Sietse
geplaatst: 23 mei 2007, 09:07 uur
momenteel heel erg ja...maar ligt niet aan iemand hier...ligt aan mensen in ziekenhuizen die hun werk niet goed doen waardoor ik nog een maand moet wachten tot dat ik verder kom met mijn lichamelijke onderzoek...verdomme al sinds november bezig met onderzoeken en dergelijke...
0
Sietse
geplaatst: 23 mei 2007, 09:18 uur
nou ja ik overleef het wel, maar het blijft kut...
en dan het ergste is nog "ja, sorry maar ik kan er echt niets aan doen. Het kan echt niet eerder". Verdomme het is jullie fout, herstel hem dan maar ASAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan het ergste is nog "ja, sorry maar ik kan er echt niets aan doen. Het kan echt niet eerder". Verdomme het is jullie fout, herstel hem dan maar ASAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
geplaatst: 23 mei 2007, 10:48 uur
Misschien moet je 't onderzoek zelf maar uitvoeren. Dan heb je wederom alles zelf onder controle 
Nee...just kidding. Echt balen man! Veel sterkte.

Nee...just kidding. Echt balen man! Veel sterkte.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 13:50 uur
Aaargh, vergeten automatische updates updates uit te zetten! Ben je aan het branden, denk je even te kunnen weglopen; gaat ie uit zichzelf opnieuw opstarten!!! Dag dvd'tje en sowieso doet m'n brander nu vreemd. 

0
geplaatst: 24 mei 2007, 13:59 uur
Na sommige updates krijg je een melding dat ie voor de volledige installatie de computer opnieuw moet opstarten. Dus dan krijg je een waarschuwing dat de computer in 5 minuten opnieuw zal opstarten. Inmiddels al aangeven dat IK bepaal wanneer die updates dienen te worden geïnstalleerd.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 14:14 uur
Ik nu ook. Het liefst gooi ik die hele update shit eruit, maar dan krijg ik een bombardement aan beveilingswaarschuwingen op m'n dak. Als ik even m'n Windows Firewall uitzet begint ie te zeiken, namens een virusprogramma dat ik jaren terug heb verwijderd, dat m'n computer niet beschermd is tegen virussen
0
geplaatst: 24 mei 2007, 14:33 uur
HiLL schreef:
Die hele vuurmuur van Windows kan me kont in.
Die hele vuurmuur van Windows kan me kont in.
Pas maar op: zit je te poepen, krijg je een beveiligingswaarschuwing wegens uitgaand verkeer.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 14:41 uur
tomthumb schreef:
Pas maar op: zit je te poepen, krijg je een beveilingswaarschuwing wegens uitgaand verkeer.
LOL(quote)
Pas maar op: zit je te poepen, krijg je een beveilingswaarschuwing wegens uitgaand verkeer.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 24 mei 2007, 14:43 uur
Ach een vuurmuur, ik heb soms weken geen firewall en toch heb ik nooit echt problemen gehad.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 15:02 uur
Dr.Greenthump schreef:
Ach een vuurmuur, ik heb soms weken geen firewall en toch heb ik nooit echt problemen gehad.
Misschien een router in bezit?
0
Sietse
geplaatst: 24 mei 2007, 16:01 uur
ik snap al die problemen niet.
Ik heb een firewall in mijn modem, verder zit er een firewall in windows die eigenlijk niet zoveel problemen kan geven. Alleen moet je soms zelf een poort open zetten.
Verder gebruik ik avast als virusscanner en meer is niet nodig.
Eventueel kun je nog kiezen voor een extra software matige firewall mocht je bang zijn voor hackers (wat de windows firewall al goed tegen gaat, op een enkele keer een leak na die dan binnen enkele dagen is gedicht) en voor de uitgaande connecties te blokkeren (spyware, updates van illegaal verkregen programma's enz)
Ik heb een firewall in mijn modem, verder zit er een firewall in windows die eigenlijk niet zoveel problemen kan geven. Alleen moet je soms zelf een poort open zetten.
Verder gebruik ik avast als virusscanner en meer is niet nodig.
Eventueel kun je nog kiezen voor een extra software matige firewall mocht je bang zijn voor hackers (wat de windows firewall al goed tegen gaat, op een enkele keer een leak na die dan binnen enkele dagen is gedicht) en voor de uitgaande connecties te blokkeren (spyware, updates van illegaal verkregen programma's enz)
0
geplaatst: 24 mei 2007, 21:44 uur
tomthumb schreef:
Pas maar op: zit je te poepen, krijg je een beveiligingswaarschuwing wegens uitgaand verkeer.
(quote)

0
Social_Mask
geplaatst: 30 juni 2007, 20:16 uur
Ik heb een aantal FLAC-bestanden (gedownload). Maar ik kan ze niet afspelen. Weet iemand misschien hoe ik dat kan afspelen?
0
geplaatst: 30 juni 2007, 20:58 uur
Social_Mask schreef:
Ik heb een aantal FLAC-bestanden (gedownload). Maar ik kan ze niet afspelen. Weet iemand misschien hoe ik dat kan afspelen?
http://www.foobar2000.org/
Even installeren en hopla

* denotes required fields.