Genres / Jazz / Jazz-album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2010, 23:43 uur
Ik vwil nog wel mee doen maar ik wil niet meer direkt binnen een week al een mening geven over een album, heb dit vanaf het begin van het JAVDW geprobeerd en eigenlijk bevalt dat me niet zo, dit soort druk om een album te leren kennen, doe dit liever wanneer mij dit uitkomt en ik in de stemming ben om iets te proberen.
Dus ik zal meestal niet binnen een week een waardering geven, maar mjijn mening/sterren komen zeker een keer.
Ben uiteraard altijd bereid om albums ter beschikking te stellen.
Dus ik zal meestal niet binnen een week een waardering geven, maar mjijn mening/sterren komen zeker een keer.
Ben uiteraard altijd bereid om albums ter beschikking te stellen.
0
Ik Doe Moeilijk
geplaatst: 13 maart 2010, 10:28 uur
korenbloem
Heemskerktollie
Ik Doe Moeilijk
blabla
bawimeko
frankmulder
Heemskerktollie
Ik Doe Moeilijk
blabla
bawimeko
frankmulder
0
geplaatst: 13 maart 2010, 13:44 uur
Ik vond het ook altijd wel leuk, dus je mag mij erbij zetten. Ik kan ook geen garantie geven dat ik elk album snel beluister, en vind de suggestie van korenbloem om er het 'Jazz-album van de maand' van te maken niet zo gek. Neem het me alleen niet kwalijk als ik sommige albums oversla waarvan ik toch al weet dat ik ze niet leuk ga vinden...
0
geplaatst: 14 maart 2010, 15:57 uur
korenbloem
Heemskerktollie
Ik Doe Moeilijk
blabla
bawimeko
frankmulder
unaej
Heemskerktollie
Ik Doe Moeilijk
blabla
bawimeko
frankmulder
unaej
0
geplaatst: 20 maart 2010, 19:35 uur
Zal ik morgen maar beginnen of wachten we tot de eerste van de maand?
0
geplaatst: 21 maart 2010, 02:04 uur
Misschien wel makkelijk om bovenstaande volgorde van de namen aan te houden, weten we direkt wie er aan de beurt is en hoeven we niet na te denken wie er al is geweest en wie nog moet..
0
geplaatst: 21 maart 2010, 15:04 uur
Ok, heren!
Ik zal vanavond een album sharen. Op dit moment ben ik op mijn werk, en beschik niet tot de mogelijkheid om een album te sharen.
P.S. Spreken we af dat het volgende album dan de eerste zondag van de Maand gedeeld wordt.
Ik zal vanavond een album sharen. Op dit moment ben ik op mijn werk, en beschik niet tot de mogelijkheid om een album te sharen.
P.S. Spreken we af dat het volgende album dan de eerste zondag van de Maand gedeeld wordt.
0
geplaatst: 21 maart 2010, 22:41 uur
Na twee stille maanden mag ik de aftrap doen van een nieuwe periode van het Jazz albums.
Het album wat ik heb gekozen is een teder experimenteel avontuur. Zeer geschikt voor de late uurtjes.

Het album is opgenomen in Rotterdam. line-up: Paul Bley - synthesizer; Annette Peacock - electric piano, piano, vocal; Han Bennink - percussion. Inderdaad op deze wereld plaat doet onze eigen Han Bennink mee.
ps heb de mensen van de lijst een pm gedaan. Voor andere die interesse hebben, stuur mij een pm
Ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden.
Het album wat ik heb gekozen is een teder experimenteel avontuur. Zeer geschikt voor de late uurtjes.

Het album is opgenomen in Rotterdam. line-up: Paul Bley - synthesizer; Annette Peacock - electric piano, piano, vocal; Han Bennink - percussion. Inderdaad op deze wereld plaat doet onze eigen Han Bennink mee.
ps heb de mensen van de lijst een pm gedaan. Voor andere die interesse hebben, stuur mij een pm
Ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden.
0
geplaatst: 28 maart 2010, 23:29 uur
Echt waar? Mijn excuses. Drie seconden geleden verstuurde ik de links
Zie maar wat u ermee doet dan
Zie maar wat u ermee doet dan
Geen excuses nodig natuurlijk! We gaan het gewoon beluisteren, alleen wanneer je een reactie krijgt is nog even de vraag.

0
thejazzscène
geplaatst: 17 april 2010, 14:56 uur
Is Heemskerk weg van MuMe of komt hij terug onder een andere naam? Zou spijtig zijn moest hij er echt mee kappen.
0
geplaatst: 18 april 2010, 14:34 uur
Ah 't is weer helemaal duidelijk. Pim van Tol, Heemskerk. Welkom terug onder de nieuwe naam! 

0
pretfrit
geplaatst: 18 april 2010, 17:01 uur
Voorjaar...
Een nieuwe lente, een nieuwe naam
Zoiets ??
Een nieuwe lente, een nieuwe naam
Zoiets ??
0
Soledad
geplaatst: 21 april 2010, 12:13 uur
Tsja, oude berichten waarvan ik denk
Stemmen waarvan ik denk
Een nick waarvan ik denk 
Mijn nieuwe nick komt overigens van twee van mijn favoriete boeken. Cien Años de Soledad van Marquez en Soledad Brother van George Jackson
Stemmen waarvan ik denk
Een nick waarvan ik denk 
Mijn nieuwe nick komt overigens van twee van mijn favoriete boeken. Cien Años de Soledad van Marquez en Soledad Brother van George Jackson

0
Nicci
geplaatst: 21 april 2010, 20:42 uur
Soledad schreef:
Stemmen waarvan ik denk
Een nick waarvan ik denk 
Stemmen waarvan ik denk
Een nick waarvan ik denk 
Als je niet met je oude berichten geassocieerd wilt worden, moet je natuurlijk je identiteitsverwisseling geheim houden. Toch?
* denotes required fields.