MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Jazz / Jazz-album van de week

zoeken in:
Ik vwil nog wel mee doen maar ik wil niet meer direkt binnen een week al een mening geven over een album, heb dit vanaf het begin van het JAVDW geprobeerd en eigenlijk bevalt dat me niet zo, dit soort druk om een album te leren kennen, doe dit liever wanneer mij dit uitkomt en ik in de stemming ben om iets te proberen.
Dus ik zal meestal niet binnen een week een waardering geven, maar mjijn mening/sterren komen zeker een keer.

Ben uiteraard altijd bereid om albums ter beschikking te stellen.

Count me in....

Zullen we anders naar Jazz album van de maand gaan?

Ik Doe Moeilijk
korenbloem
Heemskerktollie
Ik Doe Moeilijk
blabla
bawimeko
frankmulder

Ik vond het ook altijd wel leuk, dus je mag mij erbij zetten. Ik kan ook geen garantie geven dat ik elk album snel beluister, en vind de suggestie van korenbloem om er het 'Jazz-album van de maand' van te maken niet zo gek. Neem het me alleen niet kwalijk als ik sommige albums oversla waarvan ik toch al weet dat ik ze niet leuk ga vinden...

korenbloem
Heemskerktollie
Ik Doe Moeilijk
blabla
bawimeko
frankmulder
unaej

Zal ik morgen maar beginnen of wachten we tot de eerste van de maand?

Doe maar.

Misschien wel makkelijk om bovenstaande volgorde van de namen aan te houden, weten we direkt wie er aan de beurt is en hoeven we niet na te denken wie er al is geweest en wie nog moet..

Goed plan!

thejazzscène
Ik ben benieuwd!

Ok, heren!

Ik zal vanavond een album sharen. Op dit moment ben ik op mijn werk, en beschik niet tot de mogelijkheid om een album te sharen.

P.S. Spreken we af dat het volgende album dan de eerste zondag van de Maand gedeeld wordt.

Dat maakt het wel overzichtelijk.

Na twee stille maanden mag ik de aftrap doen van een nieuwe periode van het Jazz albums.

Het album wat ik heb gekozen is een teder experimenteel avontuur. Zeer geschikt voor de late uurtjes.

(afbeelding)

Het album is opgenomen in Rotterdam. line-up: Paul Bley - synthesizer; Annette Peacock - electric piano, piano, vocal; Han Bennink - percussion. Inderdaad op deze wereld plaat doet onze eigen Han Bennink mee.

ps heb de mensen van de lijst een pm gedaan. Voor andere die interesse hebben, stuur mij een pm

Ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden.

Zo, da's snel. Ik dacht we naar 1x per maand gingen?

Downen natuurlijk.

Echt waar? Mijn excuses. Drie seconden geleden verstuurde ik de links Zie maar wat u ermee doet dan

Geen excuses nodig natuurlijk! We gaan het gewoon beluisteren, alleen wanneer je een reactie krijgt is nog even de vraag.

Soledad
Leuk mag ik ook meedoen?

Uiteraard!

thejazzscène
Is Heemskerk weg van MuMe of komt hij terug onder een andere naam? Zou spijtig zijn moest hij er echt mee kappen.

Geen idee. Ik weet ook niets van de reden van zijn vertrek.

pretfrit
Glukkig hebben we nu Soledad in ons midden....

Nicci
En was Heemskerk ook al niet zo'n Coltrane fan?

Ah 't is weer helemaal duidelijk. Pim van Tol, Heemskerk. Welkom terug onder de nieuwe naam!

Nicci
Blijft het een raadsel waarom de naam veranderd . . . .

pretfrit
Voorjaar...

Een nieuwe lente, een nieuwe naam

Zoiets ??

Soledad
Tsja, oude berichten waarvan ik denk Stemmen waarvan ik denk Een nick waarvan ik denk

Mijn nieuwe nick komt overigens van twee van mijn favoriete boeken. Cien Años de Soledad van Marquez en Soledad Brother van George Jackson

Jij lijkt me een eenzame kerel.

Soledad
Valt mee hoor Ik drink met mate(n)

Nicci
Soledad schreef:
Tsja, oude berichten waarvan ik denk Stemmen waarvan ik denk Een nick waarvan ik denk

Als je niet met je oude berichten geassocieerd wilt worden, moet je natuurlijk je identiteitsverwisseling geheim houden. Toch?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:49 uur

geplaatst: vandaag om 22:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.