MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter

zoeken in:

Gaat maar door...

6,8

Misterfool
10

Top-10, misschien zelfs top-5 Beatles.

9,4

Vreemd, dit. Het is natuurllijk verre van een slecht nummer (misschien had ik een 7,5 moeten geven), maar het is toch ook verre van het beste Beatles nummer? Kennelijk denkt de meerderheid daar weer heel anders over.

Voor mij is dit wel een van de beste nummers van Abbey Road; zo niet de beste. Vanaf hier wordt het echt een krankzinnig goed album.

herman schreef:
Voor mij is dit wel een van de beste nummers van Abbey Road; zo niet de beste. Vanaf hier wordt het echt een krankzinnig goed album.

Er staan wat mij betreft 2 tracks op die een halfje meer scoren dan deze 9.5.... en/of... mss wel 3 voor de hoogste score...
Want wat dacht je van die briljante hoogstandjes 2e helft kant2
Hangt er wel vanaf of Arthur die in de bekende 16min vorm op ons bord ligt...= een sterk geheel = 10

Voor mij een van de beste Beatles nummers, vonden ze zelf denk ik ook.
Vlak na 3 zwakkere nummers.

Ik ben het helemaal met remcodulac eens
Het is natuurllijk verre van een slecht nummer (misschien had ik een 7,5 moeten geven), maar het is toch ook verre van het beste Beatles nummer?
Sommige doen zelfs of Abbey Road hier pas begint nog maar eens goed luisteren naar het openingspaar van het album, dat is echt nog een paar klasse beter.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:59 uur

geplaatst: vandaag om 05:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.