Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2018, 11:10 uur
Vreemd, dit. Het is natuurllijk verre van een slecht nummer (misschien had ik een 7,5 moeten geven), maar het is toch ook verre van het beste Beatles nummer? Kennelijk denkt de meerderheid daar weer heel anders over.
1
geplaatst: 22 februari 2018, 11:35 uur
Voor mij is dit wel een van de beste nummers van Abbey Road; zo niet de beste. Vanaf hier wordt het echt een krankzinnig goed album.
0
geplaatst: 22 februari 2018, 17:24 uur
herman schreef:
Voor mij is dit wel een van de beste nummers van Abbey Road; zo niet de beste. Vanaf hier wordt het echt een krankzinnig goed album.
Er staan wat mij betreft 2 tracks op die een halfje meer scoren dan deze 9.5.... en/of... mss wel 3 voor de hoogste score...
Want wat dacht je van die briljante hoogstandjes 2e helft kant2
Hangt er wel vanaf of Arthur die in de bekende 16min vorm op ons bord ligt...= een sterk geheel = 10
1
geplaatst: 22 februari 2018, 17:28 uur
Voor mij een van de beste Beatles nummers, vonden ze zelf denk ik ook.
Vlak na 3 zwakkere nummers.
Vlak na 3 zwakkere nummers.
0
geplaatst: 22 februari 2018, 21:40 uur
Ik ben het helemaal met remcodulac eens
Het is natuurllijk verre van een slecht nummer (misschien had ik een 7,5 moeten geven), maar het is toch ook verre van het beste Beatles nummer?
Sommige doen zelfs of Abbey Road hier pas begint nog maar eens goed luisteren naar het openingspaar van het album, dat is echt nog een paar klasse beter.* denotes required fields.