Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2017, 20:15 uur
Lekker nummertje, geen wereldschokkende compositie, maar gewoon erg lekker. Alleen zou je wel wensen dat John en zijn aap de koebel toch maar wel hadden verstopt.
8
8
0
geplaatst: 20 oktober 2017, 20:16 uur
7.5
Enthousiaste garagerock op zijn Beatles. Zowel de uitvoering als de compositie zelf rammelen een beetje, maar ik kan het hier wel waarderen.
Enthousiaste garagerock op zijn Beatles. Zowel de uitvoering als de compositie zelf rammelen een beetje, maar ik kan het hier wel waarderen.
0
geplaatst: 20 oktober 2017, 20:55 uur
Opmerkelijk rauw en stevig voor hun doen maar klinkt ook enthousiast (de titel vind ik het leukste).
8
8
0
geplaatst: 20 oktober 2017, 21:40 uur
Het nummer zou eerst "come on" gaan heten maar werd op het laatst toch omgedoopt tot " everybody got something to Hide exept for me and my monkey" .
Erg goed gezongen door Lennon, lekker rouw en ongepolijst, als tegenhanger van pepper nog maar een jaartje eerder. Geen wereldschokkende compositie maar het nummer is wel heel erg lekker.
8,5
Erg goed gezongen door Lennon, lekker rouw en ongepolijst, als tegenhanger van pepper nog maar een jaartje eerder. Geen wereldschokkende compositie maar het nummer is wel heel erg lekker.
8,5
0
geplaatst: 20 oktober 2017, 23:29 uur
7.5
De drang naar een meer basic live geluid diende zich weer aan.
Lennon's rock 'n roll heart laat zich duidelijk spreken.
Op een goede manier rommelig en met de juiste venijnigheid.
De titel is idd geweldig.
Als compositie niet groots, maar de uitvoering, sfeer en John's zang geeft het de juiste impact.
De drang naar een meer basic live geluid diende zich weer aan.
Lennon's rock 'n roll heart laat zich duidelijk spreken.
Op een goede manier rommelig en met de juiste venijnigheid.
De titel is idd geweldig.
Als compositie niet groots, maar de uitvoering, sfeer en John's zang geeft het de juiste impact.
0
geplaatst: 21 oktober 2017, 00:07 uur
Jaren geleden 'het beste' van de White album en Sgt Pepper op een cd'tje gebrand en in de auto naar geluisterd. Destijds vond ik dit nummer niet goed genoeg. Heb het dus heel lang niet meer gehoord. Nu zeg ik: sub-topper.
8
8
0
geplaatst: 21 oktober 2017, 08:41 uur
Er staan mooie tracks op het wisselvallige White Album ,maar daar valt deze niet onder,dit is voor mij een mindere song ,ieder zijn mening of smaak ,maar ik snap die hoge(re) cijfers niet echt
Ik beluister elke Beatle song nog eens extra ,maar vind het geheel zwak en weinig voorstellen
Een 5,5
Ik beluister elke Beatle song nog eens extra ,maar vind het geheel zwak en weinig voorstellen
Een 5,5
1
geplaatst: 21 oktober 2017, 19:49 uur
heicro schreef:
Jaren geleden 'het beste' van de White album en Sgt Pepper op een cd'tje gebrand en in de auto naar geluisterd.
Jaren geleden 'het beste' van de White album en Sgt Pepper op een cd'tje gebrand en in de auto naar geluisterd.
Jaren geleden een compilatie gekregen met het beste van Revolver en The White Album van iemand en daar stond dit nummer dan weer wel tussen. Sindsdien een van mijn favorieten van de dubbele witte...
* denotes required fields.