MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter

zoeken in:

Lekkere goed in elkaar stekende McCartney song op Pepper met een luchtige tekst over een Meter Maid Rita
Let ook eens op McCartney's baswerk op Pepper hij ontwikkeld zich steeds beter ,ook op Rita ligt het er zo mooi in

8

4

Ik sluit me wat betreft Lovely Rita toch aan bij Tribal Gathering. Heb dit altijd een vrij vervelend nummer gevonden.

Een lichtgewicht van Sgt Pepper dat meestal door mij over het hoofd wordt gezien.

6.5

De basloopjes redden het.

6

9,9
Beste tot nu toe.

Na A Day In The Life en She's Leaving Home het beste nummer op Sgt. Peppers. Heerlijk, die piano, de baslijn, het ritme en de tekst

9,5

Kom op, lovely rita zo hoog.....4

7,5

Vermakelijk en frivool, lekkere coirtjes en een idd prima baspartij van McCartney.
Zonder dat het nu echt een hoogtepunt is van The Beatles, blijft dit voor mij prima overeind.

Lange tijd mijn favoriet geweest van Sgt. Pepper's, mede door het heerlijke outro. Inmiddels vind ik Within You Without You en A Day In The Life toch de beste nummers, maar deze scoort nog altijd erg hoog. Begrijp ook niet zo goed wat hier experimenteel aan zou zijn?

9

Misterfool
7

De topnummers van Sgt. Peppers vind ik nog steeds: Lucy in the sky with Diamonds, She's Leaving Home en A Day in the Life. Maar Rita is wel aardig lovely inderdaad.

Fijn nummer. Vooral dat toetertje is erg lekker.

7

Zeker niet het slechtste nummer van het album, maar er staan betere op.

8,0

Niet bij de toppers op Sgt. Pepper's, maar ik ben wel een behoorlijk liefhebber van dat album.

Daarom toch een 8,5

De meningen over Rita liepen sterk uiteen. Het leverde uiteindelijk een score van 7.3081/10 op. Grappig genoeg is ze wel het meest bestemde nummer uit de lijst tot nu toe.

1. Here Comes The Sun (8.8527) (36 stemmen)
2. Strawberry Fields Forever (8.7843) (32 stemmen)
3. Here, There And Everywhere (8.304) (25 stemmen)
4. Happiness Is A Warm Gun (8,1312) (32 stemmen)
5. Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (7,9764) (35 stemmen)
6. You've Got To Hide Your Love Away (7,7689) (29 stemmen)
7. Back In The USSR (7.604) (25 stemmen)
8. Lovely Rita (7.3081) (37 stemmen)
9. I Want To Hold Your Hand (6.9407) (27 stemmen)
10. I’m Looking Trough You (6,7437) (32 stemmen)

11. Octopus’s Garden (6.6) (30 stemmen)
12. Love Me Do (6,328) (25 stemmen)
13. Anna (Got To Him) (6.1458) (24 stemmen)

Nu tijd voor het Beatles-nummer met de beste titel: Everybody's Got Something To Hide Except Me And My Monkey

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.