MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter

zoeken in:
zaaf
8.7

10+

10+

Het beste wat The Beatles gemaakt hebben.

Tja, wat plak je hier voor cijfer op?

Het trio Golden Slumbers / Carry That Weight / The End voelt als de echte medley en zou ik zo een 10 geven. Mean Mr Mustard daarentegen is helemaal flut en Polythene Pam is ook geen hoogvlieger. Sun King voelt vreemd aan als deel van de medley en vind ik meer een op zichzelf staand nummer.

Doe maar een 8,5

Natuurlijk niet zo goed als A Day In A Life, maar wel geweldig.

Toch ook maar een 10.

10

10+ !!

9.0

9,5

wavanbuuren
Onmogelijk te beoordelen op deze manier......
Briljante stukken doe je ermee te kort, maar uiteindelijk toch maar..... 8,1

9.5

Alle individuele onderdelen zitten tussen 7,0 en 9,0 in, met ruimte voor groei, mits goed uitgewerkt.

Als je me dwingt het als een medley te zien, dan zeg ik dat het geheel beduidend minder is dan de som der delen.

7,0 (net aan)

ArthurDZ schreef:
A Day In The Life kan niet iedereen overtuigen. Veel 10'en, maar door een paar lage cijfers is slechts een 8ste ( ) plaats mogelijk.

... .. .

De Abbey Road Medley is toch ook wel de volle mep waard. Maar hier kan ik me voorstellen dat ie niet op 1 eindigt. Bij A Day In The Life is dat een stuk moeilijker te verkroppen..

10

remcodulac schreef:
Alle individuele onderdelen zitten tussen 7,0 en 9,0 in, met ruimte voor groei, mits goed uitgewerkt.

Als je me dwingt het als een medley te zien, dan zeg ik dat het geheel beduidend minder is dan de som der delen.

7,0 (net aan)

Precies. Nogal wiedes dat een medley van halve Beatlesnummers een hoop moois bevat. Ze hadden alleen de beste liedjes moeten kiezen en die af moeten maken. Als medley is het hangen en wurgen.

7

echoes schreef:
(quote)

... .. .

Helaas. Het zelfde lot is Tommorow Never Knows beschoren. Had natuurlijk veel hoger moeten eindigen.

Plussen en minnen:

7,5

En nu, na meer dan een half jaar rapportcijfers uitdelen, het allerlaatste nummer: The Long And Winding Road.

Bedankt allen, om dit topic zo leuk te maken!

Ik vertrek nu wel op reis, dus de laatste twee nummers uitrekenen gaat er even niet inzitten? Ziet iemand van jullie het zitten om dat morgenochtend te doen?Dan kennen we meteen de uitslag!

Dus nu: The Long And Winding Road!

8.4

9 en bedankt en goede reis ArthurDZ

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.