Muziek / Muziekgames / Beatlesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2017, 20:43 uur
9,5
Mijn favoriete nummer van de oude Beatles (t/m Rubber Soul)
Mijn favoriete nummer van de oude Beatles (t/m Rubber Soul)
0
geplaatst: 28 oktober 2017, 22:30 uur
8
Lang niet mijn favoriete Beatlesnummer, maar kwalitatief staat het als een huis.
Sterke vondst de zangpartijen die tegen elkaar in gaan.
Duidelijk hoorbaar, de enorme groei in korte tijd van componeren en musiceren.
Lang niet mijn favoriete Beatlesnummer, maar kwalitatief staat het als een huis.
Sterke vondst de zangpartijen die tegen elkaar in gaan.
Duidelijk hoorbaar, de enorme groei in korte tijd van componeren en musiceren.
0
geplaatst: 28 oktober 2017, 22:35 uur
Wat een hoge cijfers voor zo'n middelmatig liedje. Ik hoor het in ieder geval niet.
5,3
5,3
0
geplaatst: 28 oktober 2017, 22:39 uur
Teunnis schreef:
Wat een hoge cijfers voor zo'n middelmatig liedje. Ik hoor het in ieder geval niet.
5,3
5,3
En dat geeft Ke$ha 8,3! Wat is middelmaat?
0
geplaatst: 28 oktober 2017, 23:28 uur
0
geplaatst: 29 oktober 2017, 07:59 uur
Een van Lennon' s meest persoonlijke liedjes tot dan toe, hij schreeuwde letterlijk om HELP!, midden in de orkaan die mania heette. Erg goed nummer, pakkend, melodie die heel sterk is, hele goede samenzang en tekstueel ook oké.
Weer zo'n lied die de onzinnige stelling onderuit haalt dat het pas echt begon vanaf Rubber soul
9
Weer zo'n lied die de onzinnige stelling onderuit haalt dat het pas echt begon vanaf Rubber soul

9
0
geplaatst: 29 oktober 2017, 09:14 uur
Mee eens met devel-hunt, the Beatles schreven van in den beginne pakkende liedjes en die van John Lennon (toen bracht hij het meeste werk aan) waren ook persoonlijk, meestal handelend over zijn jeugd.
Het is inderdaad pas vanaf Rubber Soul dat the Beatles begonnen te experimenteren (afwijkend instrumentarium, tapeloops ...) maar het songschrijverstalent en die van John in het bijzonder was voordien al aanwezig.
Het is inderdaad pas vanaf Rubber Soul dat the Beatles begonnen te experimenteren (afwijkend instrumentarium, tapeloops ...) maar het songschrijverstalent en die van John in het bijzonder was voordien al aanwezig.
0
geplaatst: 29 oktober 2017, 09:27 uur
7
Sta wel te kijken van al die hoge cijfers. Leuk liedje, maar zeker geen topper.
Sta wel te kijken van al die hoge cijfers. Leuk liedje, maar zeker geen topper.
* denotes required fields.