Muziek / Muziekgames / R.E.M.meter
zoeken in:
1
geplaatst: 10 april 2018, 17:26 uur
Beatles, ABBA, Prince lopen volgens mij op hun laatste benen, dus dat lost zich vanzelf wel weer op.
Ik doe ook niet aan alles mee.
Verder wel een leuk concept toch, wie er ook mee begonnen is

0
geplaatst: 10 april 2018, 17:31 uur
Ja, wel jammer dat telkens hetzelfde genre overheerst. Neem een voorbeeld aan de hip-hopmeter 

4
geplaatst: 10 april 2018, 17:36 uur
Dat was natuurlijk ArthurDZ, één van de grootste denkers van z'n generatie. Hij geeft enkel een fuck om Beatlesmeter, though.
4
geplaatst: 10 april 2018, 17:38 uur
Johnny Marr schreef:
Dat was natuurlijk ArthurDZ, één van de grootste denkers van z'n generatie. Hij geeft enkel een fuck om Beatlesmeter, though.
(quote)
Vergeet de BaasMeter niet.
Tijd voor een ArthurDZMeter, vind ik.
3
geplaatst: 10 april 2018, 17:40 uur
Owla, ik doe ook een poging om mee te doen, ben ik correct dat elke song een score krijgt tussen 0 en 10, waarbij Chance (dub) bvb een 10 scoort als subliem topnummer 

2
geplaatst: 10 april 2018, 17:41 uur
SirNoodle schreef:
Owla, ik doe ook een poging om mee te doen, ben ik correct dat elke song een score krijgt tussen 0 en 10, waarbij Chance (dub) bvb een 10 scoort als subliem topnummer
Helemaal correct!
En speciaal voor jou nemen we Chance (Dub) ook op in onze lijst

Dat betekent dus dat er 1 nummer gaat sneuvelen!
0
geplaatst: 10 april 2018, 17:55 uur
Een 7 voor Kenneth, als album-intro en pre-release was het na het ingetogen Automatic For The People even positief schrikken, ook met een verrassende videoclip, en na al die tijd blijft het nummer ook wel overeind als een brok energie.
3
geplaatst: 10 april 2018, 20:05 uur
8 vanwege de tekst 'You said that irony was the shackles of youth'.
2
geplaatst: 10 april 2018, 20:59 uur
johan de witt schreef:
Gelijk maar even de commenters in het oorspronkelijke topic taggen: [...] en uiteraard WhyNotSmile op wiens lijst we nog steeds wachten. Misschien kan dit een mooie springplank daartoe worden
Gelijk maar even de commenters in het oorspronkelijke topic taggen: [...] en uiteraard WhyNotSmile op wiens lijst we nog steeds wachten. Misschien kan dit een mooie springplank daartoe worden
O, verrek ja! Jullie topic destijds was een mooie reden om het gehele oeuvre nog een keer te beluisteren. Ik zie dat ik al een heel eind op weg was. Ik had me voorgenomen om alle nummers minimaal twee keer te luisteren en voorzien van een cijfer en op basis van het gemiddelde een top x te maken... Ik was al halverwege de tweede luisterserie... De komende periode gaat het me niet lukken om de lijst te maken, aangezien ik druk ben met klussen in ons nieuwe huis. Wellicht dat ik het in de zomer af kan ronden.
Mijn beoordeling van destijds kan ik wel mooi gebruiken voor dit topic. What's The Frequency, Kenneth? krijgt een 7,9. Ik ben vooral liefhebber van het eerdere werk van R.E.M., maar dit is natuurlijk ook niet slecht!
1
geplaatst: 10 april 2018, 22:43 uur
De stand met alvast een mooie 28 deelnemers.
(36) 1. What's the Frequency, Kenneth? 8,07 (28 stemmen)
En we beginnen aan een lange reis, dus een toepasselijke maar gelijk:
Pilgrimage
(36) 1. What's the Frequency, Kenneth? 8,07 (28 stemmen)
En we beginnen aan een lange reis, dus een toepasselijke maar gelijk:
Pilgrimage
0
geplaatst: 11 april 2018, 00:23 uur
Ja, deze is ook mooi natuurlijk. Altijd een van mijn favorieten van Murmur geweest.
9
9
* denotes required fields.