Muziek / Muziekgames / R.E.M.meter
zoeken in:
2
geplaatst: 9 april 2018, 22:24 uur
Zoals "iedereen" weet hebben johan de witt en ik in het recente verleden samen een R.E.M. top 200 gemaakt.
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Johan en Luigi Talk About the Passion, de R.E.M. Top 200
Nu zijn we benieuwd hoe de top 200 eruit zou zien onder alle deelnemers hier (die mee doen dan). Bij deze dus dit topic waarin al die 200 songs at random dagelijks langskomen en becijferd mogen worden, net zoals in de andere meters
We starten vandaag met:
What's the Frequency, Kenneth?
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Johan en Luigi Talk About the Passion, de R.E.M. Top 200
Nu zijn we benieuwd hoe de top 200 eruit zou zien onder alle deelnemers hier (die mee doen dan). Bij deze dus dit topic waarin al die 200 songs at random dagelijks langskomen en becijferd mogen worden, net zoals in de andere meters

We starten vandaag met:
What's the Frequency, Kenneth?
1
geplaatst: 9 april 2018, 22:43 uur
Niet meer te doen al die meters. Kijken of ik dit hier nog kan volhouden.
7,5
7,5
3
geplaatst: 10 april 2018, 09:07 uur
Ik ben de hele dag bezig de lijstjes langs te lopen of ik al gestemd heb.
Niet vol te houden.
1
geplaatst: 10 april 2018, 09:29 uur
8
Prima single, ook wel een beetje iconisch omdat het de eerste was van Monster en er een ander, steviger, gitaargeluid werd geïntroduceerd. Voor mij ook de periode dat ik echt groot fan van R.E.M. werd. Maar van de singles van Monster vind ik Bang and Blame en Crush With Eyeliner wel een stukje beter.
Prima single, ook wel een beetje iconisch omdat het de eerste was van Monster en er een ander, steviger, gitaargeluid werd geïntroduceerd. Voor mij ook de periode dat ik echt groot fan van R.E.M. werd. Maar van de singles van Monster vind ik Bang and Blame en Crush With Eyeliner wel een stukje beter.
5
Franck Maudit
geplaatst: 10 april 2018, 09:33 uur
Rufus schreef:
Niet vol te houden.
Niet vol te houden.
Kan men eigenlijk een doktersattest krijgen voor MuMe-gerelateerde zenuwinzinkingen?
6
geplaatst: 10 april 2018, 09:36 uur
Rufus schreef:
Niet vol te houden.
(quote)
Niet vol te houden.
Onlangs was er in U2-meter en 1984-meter hetzelfde nummer op dezelfde dag. Dan moet je nondeju ook nog oppassen dat je niet 2 verschillende cijfers geeft en voor schizofreen uitgemaakt wordt. De stress wordt me soms echt te veel hier op MuMe

0
geplaatst: 10 april 2018, 10:40 uur
Heel sterke track. Steeds meer gaan waarderen. Omdat ze zoveel moois hebben toch een beetje differentiëren...
9,5
9,5
1
geplaatst: 10 april 2018, 15:16 uur
Vond het vroeger een teleurstelling, maar ben hem wel meer gaan waarderen met de jaren.
8,6
8,6
1
geplaatst: 10 april 2018, 16:48 uur
Gelijk maar even de commenters in het oorspronkelijke topic taggen: SirNoodle Rudi S EttaJamesBrown Dwejkk_ vigil motel matches 50tracks Casartelli angelin Sandokan-veld steven Arrie Bonk remcodulac chevy93 harm1985ArthurDZ Manfield Johnny Marr Poeha bikkel2 en uiteraard WhyNotSmile op wiens lijst we nog steeds wachten. Misschien kan dit een mooie springplank daartoe worden 

0
geplaatst: 10 april 2018, 16:53 uur
Heb ik allang gedaan. Ik ben een van de weinigen die hiervoor betaald wordt 

3
geplaatst: 10 april 2018, 16:57 uur
luigifort schreef:
Heb ik allang gedaan.
Heb ik allang gedaan.
Wot, mijn baan opgezegd

Met linkedin ligt dus blijkbaar alles op straat.
0
geplaatst: 10 april 2018, 17:21 uur
Bietje overkill qua meters is t niet?
Maar goed voor deze een 7.5
Maar goed voor deze een 7.5
* denotes required fields.