MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / R.E.M.meter

zoeken in:
Noodle's fave album

You cling to this
You claim the best

Ja dit raakt wel. Een van de beste van dat album

9,2

luigifort schreef:
Noodle's fave album

Noodle de Offspring-gitarist, of Noodle van Gorillaz? Anyway, dit vind ik na uiteraard Imitation of Life het allerbeste nummer van Reveal.

8,3

En nog een 7,8 voor Oddfellows Local 151, rekenen jullie dat nog mee luigifort en johan de witt?

7,5

Mijn eerste maar niet mijn favoriete REM album.

Johnny Marr schreef:

En nog een voor Oddfellows Local 151, rekenen jullie dat nog mee luigifort en johan de witt?

Ja, zojuist gedaan, scheelt toch een hele 0,01.
Stemmen kan altijd nog, maar liever gewoon elke dag

7,5

BrotherJohn
7,7 - voor de albumversie dan waarin na ruim drie minuten een mooie instrumentale brug zit

johannesA
7,3

7,4

Goed idee wel deze song, maar krijg er altijd het idee bij dat ze niet weten waar ze ermee heen moeten.
En ze hebben betere Rain-songs

7,6

johan de witt schreef:
Goed idee wel deze song, maar krijg er altijd het idee bij dat ze niet weten waar ze ermee heen moeten.
En ze hebben betere Rain-songs

7,6

Noem 2 andere

Red rain is coming down en die andere

Die eerste zegt me niks, die andere wel

luigifort schreef:
Noodle's fave album

Een warme 2 voor dit regenachtige nummer vanop het topalbum 'reveal'. Mooie score hoor, daarmee laat I'll take the rain een pak van zijn concurrenten van Reveal achter zich !!! Deze draai ik nog wel eens op een regenachtige zomerdag, als het echt hard regent en er geen zon is, en spotify niet werkt, en ik echt enkel naar R.E.M. wil luisteren en al mijn REM cd's en albums mysterieus verdwenen zijn en enkel Reveal overblijft, en de random-knop vriendelijker is dan de skip-knop.

Franck Maudit
7,5

Noem 2 andere
luigifort

So. Central Rain (inderdaad veel beter)
Ze hebben live Have You Ever Seen The Rain van CCR gespeeld
en op Singles Collected staat live versie van Time After Time uit Utrecht inclusief Red Rain

Eigenlijk toch maar 1 echte

SirNoodle schreef:
(quote)

Een warme 2 voor dit regenachtige nummer vanop het topalbum 'reveal'. Mooie score hoor, daarmee laat I'll take the rain een pak van zijn concurrenten van Reveal achter zich !!! Deze draai ik nog wel eens op een regenachtige zomerdag, als het echt hard regent en er geen zon is, en spotify niet werkt, en ik echt enkel naar R.E.M. wil luisteren en al mijn REM cd's en albums mysterieus verdwenen zijn en enkel Reveal overblijft, en de random-knop vriendelijker is dan de skip-knop.

Beste onthulling

50tracks schreef:
(quote)
luigifort

So. Central Rain (inderdaad veel beter)
Ze hebben live Have You Ever Seen The Rain van CCR gespeeld
en op Singles Collected staat live versie van Time After Time uit Utrecht inclusief Red Rain

Eigenlijk toch maar 1 echte

Ze hebben ook nog Ghost REINdeer in the sky gecoverd, telt die ook?

They'll take the rain, maar nemen ze ook genoegen met dit cijfer

(82) 1. Feeling Gravitys Pull: 8,47 (22 stemmen)
(57) 2. Pilgrimage: 8,26 (29 stemmen)
(58) 3. Get Up: 8,25 (26 stemmen)
(28) 4. I Believe: 8,23 (26 stemmen)
(36) 5. What's the Frequency, Kenneth? 8,04 (30 stemmen)
(16) 6. The Sidewinder Sleeps Tonite: 8,02 (29 stemmen)
(73) 7. Oddfellows Local 151: 8,00 (21 stemmen)
(41) 8. Harborcoat: 7,96 (28 stemmen)
(72) 9. Swan Swan H: 7,88 (26 stemmen)
(113) 10. Radio Song: 7,77 (28 stemmen)

(134) 11. The Wake-Up Bomb: 7,70 (20 stemmen)
(120) 12. I'll Take the Rain: 7,59 (21 stemmen)
(144) 13. Why Not Smile: 7,43 (22 stemmen)
(178) 14. The Outsiders: 7,35 (23 stemmen)
(160) 15. Sing for the Submarine 7,09 (23 stemmen)

Dan hebben we nog 1 studioalbum niet gehad Alle vorige albums collapsen into now zullen we maar zeggen De beste songs komen uit de 80s en 90s, maar deze mag er ook wezen

All the Best

All the best maar ver van de best
Voor alle duidelijkheid: best wel een OK nummer, gewoon niet bij de beste van REM, ook niet bij het volgend peloton toppers van REM, ook niet bij de achterblijvers, maar gewoon in de bezemwagen. 1 puntje...

Volgens jouw puntensysteem zou ik deze een 3 of 4 moeten geven, maar dat doe ik lekker niet

8,8

Gast
geplaatst: vandaag om 02:47 uur

geplaatst: vandaag om 02:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.