MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Top 250

zoeken in:
zaaf
Is geen rotlijst

Poek schreef:
Gefeliciteerd iedereen met de verjaardig van hiphop!

Lekker mixen en scratchen met een doodle van Google.

Eh, de verjaardag van Hip Hop is op 11 augustus...

jordidj1 schreef:

of 50x Travis Scott

TheButchaCominNigguh

Nu ik mijn lijst al heb ingestuurd vind ik drie weken opeens zo veel...

Tof dit! Ik ga ook maar eens nadenken over een top 50!

En we zitten aan de 20 lijstjes! Ik ben een drol die weinig ervaring heeft met dit soort dingen en dus de vorige tussenstand niet heeft opgeslagen, dus ik kan jullie bij god niet meer vertellen welke nummers er toen in de top-10 stonden.

Vandaar maar even opnieuw beginnen - bij 30 weer een tussenstand en dan geef ik wel de vorige posities door:

1. 160 pt., 3x #1, 7 keer genoemd
2. 139 pt. 0x #1, 6 keer genoemd
3. 135 pt. 1x #1, 9 keer genoemd
4. 123 pt. 0x #1, 6 keer genoemd
5. 114 pt. 0x #1, 6 keer genoemd
6. 102 pt. 0x #1, 5 keer genoemd
7. 90 pt. 1x #1, 6 keer genoemd
8. 87 pt. 0x #1, 6 keer genoemd
9. 81 pt. 0x #1, 5 keer genoemd
10. 81 pt. 1x #1, 4 keer genoemd

Wat ik wel nog weet te herinneren is dat het nummer dat in de vorige update nog op 5 stond er sindsdien geen enkel puntje bij heeft weten te sprokkelen en nu dus op 9 staat. Verdere leuke feitjes zijn dat de nummer 3 dus in bijna de helft van de lijstjes tot nu toe is genoemd, en dat de nummer 1 veel meer topposities heeft dan de rest, maar goed, dat kunnen jullie zelf ook zien, dus ik weet niet hoe leuk die feitjes eigenlijk zijn. Volgende tussenstand worden echt superleuke feitjes, beloofd!

NOG MINDER DAN TWEE WEKEN OM JE LIJSTJE IN TE STUREN!!!

Ik verwacht nog een lijstje van Choconas, inquestos, Slowgaze, Ernie, west, Gretz, Poek, ForWhomThePeteTolls en Johnny Marr.

En ik hoop nog op een lijstje van:
123poetertjes, andré, Arrie, Ataloona, catchup, catdog, Cervantes, Dwejkk_, Edgar18, El Ninjo, Elohim, Fade., Gyzzz, herman, He$$el_01, jassn,Koenr, Kos, LarsHiphop, -marco-, Masimo, McSavah, mjk87, nico1616, niels94, Osiris Apis, panjoe, Ploppesteksel, Poeha, principal2000, Ralph., remcodulac, Rudi S, Sjaakspeare, Snoeperd, Teunnis, Titmeister en Ward

(vertel het me wederom hier of via pm als je geen zin meer hebt om getagd te worden in deze lijst der lijsten)
(en doe wederom alsnog vooral mee als je niet in deze taglijst staat!!)

Ik ga even kijken of ik hier de komende dagen tijd voor kan vinden, want ben altijd wel in voor het maken van een lijstje.

Gaat me denk ik niet lukken zolang het singlesspel van zaaf nog loopt. Wel jammer, had me wel leuk geleken mijn lijst van een paar jaar terug te updaten.

Mijn top 150 is klaar, even de bovenste twintig nog een keer draaien (finetunen) en dan komt ie jouw kant op.

Hoeveel vrouwen staan er momenteel in de top 50 hoi123?

Koenr heeft nog niet gestemd, dus 0.

hoi123 schreef:

Oei oei, na 20 lijstjes geen feMC's in de bovenste regionen (laat staan in de onderste?). Als Koenr daar achter komt, is het forum te klein.

Ik lever uit protest geen lijstje in.

Iedereen heeft gewoon de verkeerde Simbi.

zaaf
ach Koen, mannen maken ook wel leuke hiphop...

hoi123 schreef:

Ik ga mijn uiterste best doen om dat aantal op te krikken.

Choconas schreef:
(quote)

Ik ga mijn uiterste best doen om dat aantal op te krikken.

Ga je maken dat Koen stemt?

Nee, dat zou te makkelijk zijn!

Ik sla een keertje over, maar waardeer de inzet

Zo, dan toch maar es de balls gekweekt om een top 50 te droppen. De invloed van Griselda is groot, maar liefst drie nummers komen binnen in de top 30.

PRRRRRRRRRR BOBOBOBOBOBOOOOOOOM

Klaar! Het is uiteindelijk een top 150 geworden. Een redelijk gevarieerd lijstje al zeg ik het zelf. Een artiest staat met vier nummers bij de bovenste tien, maar buiten dat zijn het vooral eenlingen.

Zo'n lijstje is wel echt een momentopname, volgende keer ziet het er op zeker weer anders uit. Het is ook eigenlijk niet te doen op een volgorde aan te brengen in nummers die allemaal goed tot geweldig zijn.

Edgar18 schreef:

Zo'n lijstje is wel echt een momentopname, volgende keer ziet het er op zeker weer anders uit. Het is ook eigenlijk niet te doen op een volgorde aan te brengen in nummers die allemaal goed tot geweldig zijn.

Je bent hopelijk Griselda niet vergeten? TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTU BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Griselda is nog iets te vers om het tot de bovenste vijftig te schoppen. Maar, ik heb wel drie dames bij de bovenste vijftig!

Jezus, deze lijst en die album top 500 vallen me wel zwaar om in elkaar te draaien op het moment. Ga het wel nog doen...met voor de ingewijden geen verrassende top3...

Edit: Een top 20, ohhhhh....dat moet geen probleem vormen!

Top-50 mag ook, wordt zelfs aangemoedigd!

25 lijstjes binnen, nog 20 te gaan voor volgende week maandag!!

Ik verwacht nog een lijstje van inquestos, Slowgaze, Ernie, west, Gretz en Poek.

En ik hoop nog op een lijstje van:
123poetertjes, andré, Arrie, Ataloona, catchup, catdog, Dwejkk_, El Ninjo, Elohim, Fade., Gyzzz, He$$el_01, jassn,Koenr, Kos, LarsHiphop, Masimo, McSavah, mjk87, nico1616, niels94, Osiris Apis, panjoe, Ploppesteksel, Poeha, principal2000, Ralph., remcodulac, Rudi S, Sjaakspeare, Snoeperd, Teunnis en Titmeister

(vertel het me wederom hier of via pm als je geen zin meer hebt om getagd te worden in deze lijst der lijsten)
(en doe wederom alsnog vooral mee als je niet in deze taglijst staat!!)

Mijn lijstje is ook op de post.

9 vrouwen bij de bovenste 50 dit keer, en daarnaast nog 3x als feature (maar die 3 zijn exact hetzelfde als 2 jaar geleden).

Moor Mother, Noname, Simbi en Shygirl zijn voor mij de belangrijkste namen die er de afgelopen 2 jaar bij zijn gekomen. Hopelijk blijft dit aantal de komende jaren enkel verder stijgen, en hopelijk wordt de rest hier ook eindelijk wakker. xx

waxs schreef:
Thanks voor de mention hoi123, maar ik heb helaas m'n tijd al voor andere dingen gereserveerd, succes allen!

Silky & Smooth schreef:
Ik sluit mij hierbij aan. Sorry hoi123

Ik sla ook een keer over. Ik zal jullie inzet wel blijven volgen in dit topic

Mijn top 50 ook verzonden. Ik heb het wat willen verdelen en kwam uiteindelijk tot 25 verschillende artiesten. Bedenk nu al, dat ik een 26e vergeten ben, maar ja, zo gaat dat.

Over feMC's gesproken: zitten er in the Beastie Boys vrouwen?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:41 uur

geplaatst: vandaag om 07:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.