Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 2 februari 2022, 15:43 uur
chartsmaster schreef:
Stromae - L'enfer: De Belgen zijn de keizers van de Franstalige muziek. Brel was dat in de jaren '60/'70. Stromae is dat nu. Een topprestatie, zowel tekstueel als muzikaal. Bovendien een performer van de bovenste plank. Indrukwekkend.
Stromae - L'enfer: De Belgen zijn de keizers van de Franstalige muziek. Brel was dat in de jaren '60/'70. Stromae is dat nu. Een topprestatie, zowel tekstueel als muzikaal. Bovendien een performer van de bovenste plank. Indrukwekkend.
Stromae kiest Jacques Brel
Makes sense.

0
geplaatst: 2 februari 2022, 18:09 uur
The Weeknd - Sacrifice 6,8
Alesso & Katy Perry - When I'm Gone 5,7
Galantis x Lucas & Steve x ILIRA - Alien 4,8
Stromae - L’enfer 5,5
Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 6,3
Adele - Oh My God 4,0
To be continued...
Alesso & Katy Perry - When I'm Gone 5,7
Galantis x Lucas & Steve x ILIRA - Alien 4,8
Stromae - L’enfer 5,5
Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 6,3
Adele - Oh My God 4,0
To be continued...
1
geplaatst: 2 februari 2022, 18:18 uur
Ik volg niet echt top 40 muziek maar Stromae vind ik erg mooi.
Ik geef een 10 voor l'Enfer.
Ik geef een 10 voor l'Enfer.
0
geplaatst: 2 februari 2022, 20:03 uur
Stromae leek hard op weg om de high score van vorig jaar makkelijk te verbreken. Toch gebeurde er íets anders. De scores zoeken alle uitersten op, maar uiteindelijk weet Stromae nog zelfverzekerd bovenaan te staan. Adele ontving ook hele gemixte scores maar dat valt nog net voordelig voor haar uit en het blijkt de 4e voldoende van dit jaar.
1 Stromae - L'enfer 7.054166667
2 The Weeknd - Sacrifice 6.683333333
3 Adele - Oh My God 5.713636364
4 Ewan McVicar - Tell Me Something Good 5.5125
5 Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 5.3
6 Martin Garrix, Matisse & Sadko, John Martin - Won't Let You Go 4.795833333
7 Alesso & Katy Perry - When I'm Gone 4.783333333
8 Sam Feldt & Rita Ora - Follow Me 4.65
9 Fireboy DML & Ed Sheeran - Peru 4.49
10 Galantis x Lucas & Steve x ILIRA - Alien 3.908333333
Emanuel Doru staat beter bekend onder zijn muzikale alter-ego Cristian D. In zijn Top 40 debuut zingt hij, net als FLEMMING vorig jaar, over onze hoofdstad. Echter, in tegenstelling tot FLEMMING, komt Cristian uit Belgie en gaat zijn versie van Amsterdam over het moment dat je tijdens een tripje naar onze hoofstad met je vrienden ineens een bloedmooie vreemde tegen het lijf loopt. Op Amsterdam krijgt Cristian hulp van mede Belg Brysa, met wie hij vorig jaar al de Tipparade haalde op de single Le Bled. Om het geheel toch een Nederlands tintje mee te geven is de track geproduceerd door niemand minder dan $hirak en rapt ook de Nederlandse Ashafar mee, die in 2020 heel even genoteerd stond samen met Boef op de single Nooit Thuis. De oplettende luisteraar zal het refreintje herkennen van de hit 1 Ding van de gebroeders Fouradi uit 2007 waar ze in Amsterdam een variatie op maken. Momenteel voert de single Amsterdam al eventjes de toppositie in de Nederlandse Spotify charts aan. Gelukkig voor de heren krijgen ze ook een klein airplay steuntje waardoor ze binnenkomen op:
#27. Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam
We mogen deze week ook de Nederlandse SERA weer begroeten. Vorig jaar scoorde ze haar Top 40 debuut met de single Only Us. De opvolger is inmiddels ook hier. Het heeft even geduurd, want ze stond met de single maar liefst 9 weken in de Tipparade, maar Take a Chance heeft nu officieel de Top 40 gehaald. Over deze single vertelde SERA zelf: "Voor mij specifiek is het eigenlijk: durf een kans te nemen, want je weet nooit wat er gaat gebeuren." en vertelde ze erbij dat de song ook op haar eigen leven veel betrekking heeft. Door die kans te durven nemen heeft ze inmiddels toch wel mooi 2 Top 40 hits op haar naam staan. Ze start net ietsjes beter dan de vorige single die op #39 binnenkwam.
#38. SERA - Take a Chance
1 Stromae - L'enfer 7.054166667
2 The Weeknd - Sacrifice 6.683333333
3 Adele - Oh My God 5.713636364
4 Ewan McVicar - Tell Me Something Good 5.5125
5 Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 5.3
6 Martin Garrix, Matisse & Sadko, John Martin - Won't Let You Go 4.795833333
7 Alesso & Katy Perry - When I'm Gone 4.783333333
8 Sam Feldt & Rita Ora - Follow Me 4.65
9 Fireboy DML & Ed Sheeran - Peru 4.49
10 Galantis x Lucas & Steve x ILIRA - Alien 3.908333333
Emanuel Doru staat beter bekend onder zijn muzikale alter-ego Cristian D. In zijn Top 40 debuut zingt hij, net als FLEMMING vorig jaar, over onze hoofdstad. Echter, in tegenstelling tot FLEMMING, komt Cristian uit Belgie en gaat zijn versie van Amsterdam over het moment dat je tijdens een tripje naar onze hoofstad met je vrienden ineens een bloedmooie vreemde tegen het lijf loopt. Op Amsterdam krijgt Cristian hulp van mede Belg Brysa, met wie hij vorig jaar al de Tipparade haalde op de single Le Bled. Om het geheel toch een Nederlands tintje mee te geven is de track geproduceerd door niemand minder dan $hirak en rapt ook de Nederlandse Ashafar mee, die in 2020 heel even genoteerd stond samen met Boef op de single Nooit Thuis. De oplettende luisteraar zal het refreintje herkennen van de hit 1 Ding van de gebroeders Fouradi uit 2007 waar ze in Amsterdam een variatie op maken. Momenteel voert de single Amsterdam al eventjes de toppositie in de Nederlandse Spotify charts aan. Gelukkig voor de heren krijgen ze ook een klein airplay steuntje waardoor ze binnenkomen op:
#27. Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam
We mogen deze week ook de Nederlandse SERA weer begroeten. Vorig jaar scoorde ze haar Top 40 debuut met de single Only Us. De opvolger is inmiddels ook hier. Het heeft even geduurd, want ze stond met de single maar liefst 9 weken in de Tipparade, maar Take a Chance heeft nu officieel de Top 40 gehaald. Over deze single vertelde SERA zelf: "Voor mij specifiek is het eigenlijk: durf een kans te nemen, want je weet nooit wat er gaat gebeuren." en vertelde ze erbij dat de song ook op haar eigen leven veel betrekking heeft. Door die kans te durven nemen heeft ze inmiddels toch wel mooi 2 Top 40 hits op haar naam staan. Ze start net ietsjes beter dan de vorige single die op #39 binnenkwam.
#38. SERA - Take a Chance
0
geplaatst: 2 februari 2022, 20:50 uur
Cristian D ft. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam 1.0
(het heeft even geduurd, maar hier is de eerste 1 van 2022, vreselijk van begin tot eind, martelmateriaal)
Sera - Take a chance 5.2
(dertien in een dozijn pop, niet eens zo onaardig, het stoort niet!)
(het heeft even geduurd, maar hier is de eerste 1 van 2022, vreselijk van begin tot eind, martelmateriaal)
Sera - Take a chance 5.2
(dertien in een dozijn pop, niet eens zo onaardig, het stoort niet!)
0
geplaatst: 2 februari 2022, 22:50 uur
#27. Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam 5.5
#38. SERA - Take a Chance 4.0
#38. SERA - Take a Chance 4.0
0
geplaatst: 3 februari 2022, 09:15 uur
Amsterdam-Cristian D i c w $hirak, Brysa & Ashafar:
Beetje simplistisch, inhoudsloos; bijzonder dat dit nog steeds aanslaat. Maar goed, voor een nederhopliefhebber lijken al mijn gitaarfavorieten vast ook allemaal op elkaar. 3.0
Take a chance-Sera:
Vrolijk, ongevaarlijk niets aan de hand huppelliedje. Klinkt leuk, kan ik prima hebben. 7.0
Overigens is de relatie die in de clip ontstaat ook het verhaal van haar leven:
TopSong Take A Chance van SERA vertelt persoonlijk verhaal | NPO Radio 2 - nporadio2.nl
Beetje simplistisch, inhoudsloos; bijzonder dat dit nog steeds aanslaat. Maar goed, voor een nederhopliefhebber lijken al mijn gitaarfavorieten vast ook allemaal op elkaar. 3.0
Take a chance-Sera:
Vrolijk, ongevaarlijk niets aan de hand huppelliedje. Klinkt leuk, kan ik prima hebben. 7.0
Overigens is de relatie die in de clip ontstaat ook het verhaal van haar leven:
TopSong Take A Chance van SERA vertelt persoonlijk verhaal | NPO Radio 2 - nporadio2.nl
1
geplaatst: 3 februari 2022, 14:40 uur
Joren999 schreef:
Ik ga dit jaar weer een poging doen om aan te sluiten, later dit weekend beoordeel ik de eerste drie!
Later dan ik zei, maar dan alsnog:Ik ga dit jaar weer een poging doen om aan te sluiten, later dit weekend beoordeel ik de eerste drie!
Week 1:
Ewan McVicar – Tell Me Something Good - 5.3 (niet standaard, wel saai)
Martin Garrix, Matisse & Sadko, John Martin - Won’t Let You Go - 3.5 (wel standaard, ook saai)
Week 2:
FLEMMING - Zij Wil Mij - 3 (kromme tenen)
Week 3:
The Weeknd - Sacrifice - 6.5 (niet het beste van The Weeknd)
Alesso & Katy Perry - When I'm Gone - 5.5 (beetje te standaard)
Galantis x Lucas & Steve x ILIRA - Alien - 3.5 (Voor L&S standaarden een meesterwerk. Toch knap dat 2:45 minuten al lang duurt bij dit soort zooi)
Week 4:
Stromae - L’enfer - 8.3 (de eerste echt goede notering en dan direct ook een voltreffer. Kan nog groeien)
Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed - 6.8 (best schattig)
Adele - Oh My God - 6 (Tja Adele was na 2 albums wel klaar met goede liedjes maken)
Fireboy DML & Ed Sheeran - Peru - 3.5 (ik vind Latin over het algemeen verschrikkelijk, dit is geen uitzondering)
Sam Feldt & Rita Ora - Follow Me - 3 (Gaap, dit heb ik afgelopen 15 jaar al minstens 500x gehoord. Zitten mensen hier daadwerkelijk nog op te wachten?)
Week 5:
Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam - 4 (Niet goed, wel enigszins grappig ofzo)
SERA - Take a Chance - 4.5 (irritante stem)
0
Boetiek9999
geplaatst: 3 februari 2022, 15:31 uur
Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam: 5,5
SERA - Take a Chance: 4
SERA - Take a Chance: 4
1
geplaatst: 3 februari 2022, 21:51 uur
Week 5:
Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam
In ieder geval een flink stuk beter te verdragen dan die Amsterdam van Flemming, verder niks aan de hand Urban Nederlandstalig op dancebeats
5
SERA - Take a Chance
Och och, meiske loopt helemaal achteraan in de marathon van popzangeressen over alle platgetreden paden van de afgelopen 15 jaar, ze ziet nog net Doja Cat 2 km voor haar de laatste bocht ingaan.
Risicoloze HEMA achtergrond pop
4
Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam
In ieder geval een flink stuk beter te verdragen dan die Amsterdam van Flemming, verder niks aan de hand Urban Nederlandstalig op dancebeats
5
SERA - Take a Chance
Och och, meiske loopt helemaal achteraan in de marathon van popzangeressen over alle platgetreden paden van de afgelopen 15 jaar, ze ziet nog net Doja Cat 2 km voor haar de laatste bocht ingaan.
Risicoloze HEMA achtergrond pop
4
0
geplaatst: 3 februari 2022, 22:01 uur
Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam: 4
SERA - Take a Chance: 5: Wel heel erg Dojacatterig
SERA - Take a Chance: 5: Wel heel erg Dojacatterig
0
geplaatst: 3 februari 2022, 22:27 uur
Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam: 3 (waarom is dit populair?)
SERA - Take a Chance: 4,5 (verveelt snel)
SERA - Take a Chance: 4,5 (verveelt snel)
0
geplaatst: 4 februari 2022, 15:56 uur
Ewan McVicar – Tell Me Something Good 3
Toevallig luisterde ik het origineel een half uur eerder. "Goed nummer wel"
dacht ik. Al het goeds is verdwenen in deze versie.
Martin Garrix, Matisse & Sadko, John Martin - Won’t Let You Go 5
FLEMMING - Zij Wil Mij 5,5
The Weeknd - Sacrifice 6
Alesso & Katy Perry - When I'm Gone 6
Galantis x Lucas & Steve x ILIRA - Alien 5
Stromae - L’enfer 7
Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 6,5
Adele - Oh My God 6
Fireboy DML & Ed Sheeran - Peru 6,5
Sam Feldt & Rita Ora - Follow Me 6
Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam 5
SERA - Take a Chance 7
Toevallig luisterde ik het origineel een half uur eerder. "Goed nummer wel"
dacht ik. Al het goeds is verdwenen in deze versie.
Martin Garrix, Matisse & Sadko, John Martin - Won’t Let You Go 5
FLEMMING - Zij Wil Mij 5,5
The Weeknd - Sacrifice 6
Alesso & Katy Perry - When I'm Gone 6
Galantis x Lucas & Steve x ILIRA - Alien 5
Stromae - L’enfer 7
Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 6,5
Adele - Oh My God 6
Fireboy DML & Ed Sheeran - Peru 6,5
Sam Feldt & Rita Ora - Follow Me 6
Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam 5
SERA - Take a Chance 7
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 februari 2022, 22:55 uur
Professor Arrie! Weet u (of iemand anders natuurlijk) uit welk land Lagique komt? Die van de Feat. van Ofenbach?
2
geplaatst: 7 februari 2022, 23:03 uur
catdog schreef:
Ben ik daar dus eindelijk achter wie die Lagique is. Het gaat om de Nederlandse zanger Haris. Die in 2013 X-Factor won, een klein hitje scoorde met Playing with Fire, en vorig jaar nog scoorde als onderdeel van Perfect van Lucas & Steve. Lagique schijnt zijn pseudoniem te zijn. Toch leuk dat er nog een Nederlands tintje aan zit.
(quote)
Ben ik daar dus eindelijk achter wie die Lagique is. Het gaat om de Nederlandse zanger Haris. Die in 2013 X-Factor won, een klein hitje scoorde met Playing with Fire, en vorig jaar nog scoorde als onderdeel van Perfect van Lucas & Steve. Lagique schijnt zijn pseudoniem te zijn. Toch leuk dat er nog een Nederlands tintje aan zit.
Onweerwolf
0
geplaatst: 9 februari 2022, 15:10 uur
Cristian D feat. $hirak, Brysa & Ashafar - Amsterdam - 4.5 -- 1 Ding is stukken leuker
SERA - Take a Chance -- 5.0
SERA - Take a Chance -- 5.0
0
geplaatst: 9 februari 2022, 18:20 uur
De update van 1 Ding scoort erg mager en krijgt een 4.19 van jullie en staat dus buiten de Top 10. SERA doet het iets beter met een 4.97 maar dat is nog niet genoeg voor een voldoende. Wel scoort Lauren Spencer-Smith alsnog een voldoende door wat latere stemmen.
1 Stromae - L'enfer 7.139285714
2 The Weeknd - Sacrifice 6.621428571
3 Adele - Oh My God 5.757692308
4 Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 5.507692308
5 Ewan McVicar - Tell Me Something Good 5.317857143
6 SERA - Take a Chance 4.972727273
7 Alesso & Katy Perry - When I'm Gone 4.921428571
8 Martin Garrix, Matisse & Sadko, John Martin - Won't Let You Go 4.717857143
9 Sam Feldt & Rita Ora - Follow Me 4.625
10 Fireboy DML & Ed Sheeran - Peru 4.575
Ze stonden samen een tijdlang op #1 in onze ranking maar uiteindelijk kwam Hypnotized van Purple Disco Machine in samenwerking met Sophie and the Giants terecht op #4 met een 7.12. Nu zijn ze samen terug. Uit op die #1 positie dit jaar. Hypnotized verscheen vorig jaar uiteindelijk op het tweede album van onze Duitse Tino genaamd Exotica. Hierop staat ook de single Dopamine met onze eigen Eyelar die het vorig jaar ook nog goed deed met een 6.38. De overige single Fireworks bleef in de Tipparade steken eveneens als de single Rise. Rise staat echter niet op Exotica en had de aftrap voor het derde album kunnen zijn. De track werd nergens echter opgepikt en dus schakelt ie heel slim weer de hulp in van Sophie and the Giants.
#30. Purple Disco Machine & Sophie and the Giants - In the Dark
De vorige single van de Italiaanse Gabry Ponte bleek een schoot in de roos. De man van Eiffel 65 faam scoorde een kneiter van een hit met de single Thunder die na 19 weken nog steeds op #23 staat in de huidige Top 40. Net als met Eiffel 65 scoort hij nu ook een hit met de opvolger. Deze single kenmerkt zich door een kenmerkende sample van de gelijknamige Blondie single. En zo is de tweede hit erg makkelijk gescoord. Call Me is in deze variant overigens ook een samenwerking met de Nederlandse R3HAB en de Australische Timmy Trumpet, die hierbij zijn eerste Top 40 hit scoort na in 2014 nog een Tipparade hit gescoord te hebben met Freaks. Voor R3HAB is het de tweede notering na die andere update uit 2019 van ATC: All Around the World (La La La)
#40. Gabry Ponte, R3HAB & Timmy Trumpet - Call Me
1 Stromae - L'enfer 7.139285714
2 The Weeknd - Sacrifice 6.621428571
3 Adele - Oh My God 5.757692308
4 Lauren Spencer-Smith - Fingers Crossed 5.507692308
5 Ewan McVicar - Tell Me Something Good 5.317857143
6 SERA - Take a Chance 4.972727273
7 Alesso & Katy Perry - When I'm Gone 4.921428571
8 Martin Garrix, Matisse & Sadko, John Martin - Won't Let You Go 4.717857143
9 Sam Feldt & Rita Ora - Follow Me 4.625
10 Fireboy DML & Ed Sheeran - Peru 4.575
Ze stonden samen een tijdlang op #1 in onze ranking maar uiteindelijk kwam Hypnotized van Purple Disco Machine in samenwerking met Sophie and the Giants terecht op #4 met een 7.12. Nu zijn ze samen terug. Uit op die #1 positie dit jaar. Hypnotized verscheen vorig jaar uiteindelijk op het tweede album van onze Duitse Tino genaamd Exotica. Hierop staat ook de single Dopamine met onze eigen Eyelar die het vorig jaar ook nog goed deed met een 6.38. De overige single Fireworks bleef in de Tipparade steken eveneens als de single Rise. Rise staat echter niet op Exotica en had de aftrap voor het derde album kunnen zijn. De track werd nergens echter opgepikt en dus schakelt ie heel slim weer de hulp in van Sophie and the Giants.
#30. Purple Disco Machine & Sophie and the Giants - In the Dark
De vorige single van de Italiaanse Gabry Ponte bleek een schoot in de roos. De man van Eiffel 65 faam scoorde een kneiter van een hit met de single Thunder die na 19 weken nog steeds op #23 staat in de huidige Top 40. Net als met Eiffel 65 scoort hij nu ook een hit met de opvolger. Deze single kenmerkt zich door een kenmerkende sample van de gelijknamige Blondie single. En zo is de tweede hit erg makkelijk gescoord. Call Me is in deze variant overigens ook een samenwerking met de Nederlandse R3HAB en de Australische Timmy Trumpet, die hierbij zijn eerste Top 40 hit scoort na in 2014 nog een Tipparade hit gescoord te hebben met Freaks. Voor R3HAB is het de tweede notering na die andere update uit 2019 van ATC: All Around the World (La La La)
#40. Gabry Ponte, R3HAB & Timmy Trumpet - Call Me
1
geplaatst: 9 februari 2022, 18:30 uur
Purple Disco Machine & Sophie & the Giants: 5 (niet veel aan, vooral veel van hetzelfde)
Gabry Ponte, R3HAB & Timmy Trumpet : 3,5 (creatieve armoede)
Gabry Ponte, R3HAB & Timmy Trumpet : 3,5 (creatieve armoede)
0
geplaatst: 9 februari 2022, 21:00 uur
Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In The Dark 7.0
(gewoon een lekker popnummer, nog geen Hypnotized, maar aangenaam)
Gabry Ponte, R3HAB, Timmy Trumpet - Call Me 6.8
(lekkere stampbewerking van het Blondie-origineel, kan ik goed hebben)
(gewoon een lekker popnummer, nog geen Hypnotized, maar aangenaam)
Gabry Ponte, R3HAB, Timmy Trumpet - Call Me 6.8
(lekkere stampbewerking van het Blondie-origineel, kan ik goed hebben)
0
geplaatst: 9 februari 2022, 21:58 uur
In the dark-Purple Disco Machine & Sophie and the Giants
Gewoon een heel fatsoenlijk popliedje. Niet helemaal mijn ding, maar klinkt prima hoor. 7.5
Call me-Gabry Ponte & R3hab & Timmy Trumpet: Hebben er daadwerkelijk maar liefst drie mensen meegewerkt aan dit wanproduct? En niemand durft de anderen te zeggen dat het eigenlijk een fantasieloos flutding is? Gewoon met je tengels van Debbie afblijven aub. 1.0
Gewoon een heel fatsoenlijk popliedje. Niet helemaal mijn ding, maar klinkt prima hoor. 7.5
Call me-Gabry Ponte & R3hab & Timmy Trumpet: Hebben er daadwerkelijk maar liefst drie mensen meegewerkt aan dit wanproduct? En niemand durft de anderen te zeggen dat het eigenlijk een fantasieloos flutding is? Gewoon met je tengels van Debbie afblijven aub. 1.0
0
geplaatst: 9 februari 2022, 23:04 uur
PDM & S&tG : 6.0 (niet slecht, niet bijzonder, elke nieuwe single begint een flauw doorslagje van de vorige te worden)
Gabry Ponte : 3.5 (inspiratieloze remix, voegt niets toe, staat niet genoeg op zichzelf)
Gabry Ponte : 3.5 (inspiratieloze remix, voegt niets toe, staat niet genoeg op zichzelf)
0
Boetiek9999
geplaatst: 11 februari 2022, 00:20 uur
Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In The Dark: 4, 5
Gabry Ponte, R3HAB, Timmy Trumpet - Call Me: 3
+ The Weeknd - Sacrifice, verhoog ik naar een 6,5
Gabry Ponte, R3HAB, Timmy Trumpet - Call Me: 3
+ The Weeknd - Sacrifice, verhoog ik naar een 6,5
0
geplaatst: 11 februari 2022, 10:59 uur
Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In The Dark 6,2
Gabry Ponte, R3HAB, Timmy Trumpet - Call Me: 3 (nikszeggende bewerking)
Gabry Ponte, R3HAB, Timmy Trumpet - Call Me: 3 (nikszeggende bewerking)
0
geplaatst: 11 februari 2022, 11:27 uur
Purple Disco Machine, Sophie and the Giants - In The Dark 6,5
Gabry Ponte, R3HAB, Timmy Trumpet - Call Me: 2
Gabry Ponte, R3HAB, Timmy Trumpet - Call Me: 2
* denotes required fields.