MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar

zoeken in:
Maar om het draadje een upje te geven: Obama had een hond en Trump lijkt me sowieso niet van huisdieren te houden. Bill Clinton had echter wel een kat, Socks (maar ook een hond). Het Witte Huis lijkt (in ieder geval in de recente geschiedenis) dus geen paleis voor katten. Logisch, want voor je het weet krabt ie je door je broek heen.

Had je nu de Bisonkit gevonden, Poek?

Meow.

zaaf
Nog 1,46 dagen over voor de editie 1995 , 23 lijsten binnen...

Ik hoop op dekselse bijdragen van:

50tracks, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, dix, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, J.J. Wever, Justus18, luigifort, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nico1616, Poek, remcodulac, Rudi S, rudolphS, Salvadore

De strijd tussen UK en US is in 95 weer eens in het voordeel van de laatste uitgevallen, gaat een beetje om en om lijkt het. 9 US tegen 6 UK en nog 2 Belgie, dat is voor het eerst, en een paar eenlingen met Canada, IJsland (goh wie) en Zweden.

Het wordt tijd dat ik hier eens aanhaak. Ik zag het topic enkele dagen geleden en was al bijna vergeten dat ik hier begin dit jaar in getagd was. Ik herinner me nog dat ik toen dacht ik laat die oude muziek voor wat het is en ik zal wel eens terugkomen als ze bij de recentere jaren zijn aanbeland.

Even wat gelezen en als ik het goed begrijp moet ik dus Rateyourmusic checken voor de jaartallen, en tellen singles die op een album uit 1995 staan niet mee voor 1995 als ze pas op single uitkwamen in 1996, zoals voor een ex-winnaar van de MuMeLadder het geval is geloof ik.

19 keer UK, 1 keer US.

17 x UK, 1 x Australië & Australië, 1 x NL en 1 x VS

Wat betreft die VS, Frank Sinatra haalde t niet dus dan zal Charlie Parker het ook wel niet halen vrees ik

9x VS, 6x UK, 1x FA, 1x BE en 3x Queensbridge

Die ene van Vigil heb ik ook.

EttaJamesBrown schreef:
Die ene van Vigil heb ik ook.

Au & Au?

Dinsdag weet je het.

Nog iemand naar Nederland 3 aan het kijken?

Ik lig al op bed. Ben verdorie geen 20 meer.

Voodoo

Poek schreef:
Nog iemand naar Nederland 3 aan het kijken?

is daar een 1995 special?

GrafGantz schreef:
Ik lig al op bed. Ben verdorie geen 20 meer.

? dude het is zaterdag

ranja schreef:
(quote)

is daar een 1995 special?

Docu over een artiest die in 1995 doorgebroken is. Wat is er toch met hem aan de hand? Was een keer bij DWDD besproken als ik me goed herinner.

jordidj1 schreef:
(quote)

? dude het is zaterdag

Misschien ligt hij daar wel met 3 chicks

Van 20 naar 1

De universele vieze blaadjes houden me vast, schudden me, kussen en doden me. 69 sterren zitten er op mn boxers. In de rivier van verraad ligt een gloriedoos. Het is een laatste afscheid, vreemde valuta behoren tot de geschiedenis, engel! Kom op Billy, ook al hoor je bij de gewone mensen, Raoul en de koningen van Spanje hebben ook gewoon een tong net als jij en dansten in 2000 ook gewoon in een disco. De nieuwe generatie stuurt zijn liefde naar mij en Miss Sarajevo heeft niet voor niets een crush met eyeliner...

ik spot al snel een stuk of 6 hiphop hits.

zaaf
tsss dat top ik morgen en overmorgen nooit!

jordidj1 schreef:
(quote)

? dude het is zaterdag

Moest vanochtend vroeg op om bijna 20 km te wandelen, vnl. door zacht zand. Ik hoop dat je begrip hebt voor mijn persoonlijke situatie, zo niet weet ik niet hoe ik verder zal moeten met m'n leven

zaaf
Ja Jordi, zacht zand is echt niet leuk!

3 Chicks met zacht zand combineert slecht en schuurt goed. Ik zou gezamenlijk gaan douchen.
Morgen fris op voor de top 20.

Het klinkt als een maritieme ramp. Maar ja dat is de tragiek van een hipster als Graf

zaaf
Oei, je zit toch niet in Zuid Frankrijk Graf? ?

zaaf schreef:
Oei, je zit toch niet in Zuid Frankrijk Graf? ?

Wel in het zuiden, maar toch ook weer niet zó ver.

Wandelen

zaaf
Mooi man, je had goed weer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:03 uur

geplaatst: vandaag om 11:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.