Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
1
zaaf
geplaatst: 31 december 2019, 06:49 uur
Nou dan zal ik je helpen: i.t.t. "song van het jaar" is de single van het jaar dus een single. met doorgaans een A-kant en een B-kant.
Dus zonder te weten welke single jij bedoelt: ook al is A-kant een hit en B-kant dito, het is en blijft 1 single.
Dus zonder te weten welke single jij bedoelt: ook al is A-kant een hit en B-kant dito, het is en blijft 1 single.
1
geplaatst: 31 december 2019, 08:58 uur
esteban schreef:
Question:
Wat moeten we doen met 2 afzonderlijke singles, die beide in bv de TOP 40 langs kwamen, als volgt aangegeven staan bij RYM onder die sectie?
"Single 1 / Single 2"
Ik veronderstel dan dat beide songs op één single-editie gelost werden en we beide in onze TOP mogen zetten?
Question:
Wat moeten we doen met 2 afzonderlijke singles, die beide in bv de TOP 40 langs kwamen, als volgt aangegeven staan bij RYM onder die sectie?
"Single 1 / Single 2"
Ik veronderstel dan dat beide songs op één single-editie gelost werden en we beide in onze TOP mogen zetten?
Ja, moet je alleen eerst de fout/lacune bij RYM herstellen. Ik heb ook een paar singles toegevoegd die ontbraken om erop te kunnen stemmen.
0
geplaatst: 31 december 2019, 09:18 uur
De zin ontbreekt mij eerlijk gezegd wat om daar aan te beginnen. Want er zitten wel heel veel gaten in, fouten ook. Die jaartallen hé. Ik ga het gewoon doen met wat er wél staat. Er is één voordeel aan ... Minder nummers om over te twijfelen.
Chapeau dat jij er de nodige tijd in steekt. 
Chapeau dat jij er de nodige tijd in steekt. 
0
geplaatst: 31 december 2019, 15:16 uur
Superbitch schreef:
Die top 6 op RYM ziet er weer zeer gevarieerd uit.
Die top 6 op RYM ziet er weer zeer gevarieerd uit.
Als je de promos van Radiohead wegdenkt, op zich best wel. Mist alleen indie

2
geplaatst: 31 december 2019, 18:00 uur
On a brighter note: ik ben nummers van mijn hiphopplaylist aan het raten op RYM. Kom ik opeens een rating van Johan de Witt tegen. Een 3.5! Voor een rapnummer! No Kidding!
0
geplaatst: 3 januari 2020, 19:29 uur
Ja ja, ik hou best van wat hiphop op zijn tijd 
Maar 3,5 is wel zo ongeveer de max.
Daarmee kom je niet in de buurt van de top-20.

Maar 3,5 is wel zo ongeveer de max.
Daarmee kom je niet in de buurt van de top-20.
0
geplaatst: 5 januari 2020, 16:06 uur
1
geplaatst: 5 januari 2020, 16:26 uur
Johnny Marr schreef:
Fok, bijna vergeten dit. Ik maak 'm nu!
Fok, bijna vergeten dit. Ik maak 'm nu!
Je hebt nog wel even hoor! Twee weken geloof ik. En een paar uur.
Maar het is wel eens tijd voor een deadlinereminder van zaaf. Hij zal toch wel nog op bladiebladende bijdragen hopen?
0
geplaatst: 5 januari 2020, 16:28 uur
Oef, echt? Ok, maar dan drop ik 'm nu alsnog bij zaaf zodat ik 'm zeker niet vergeet

1
geplaatst: 5 januari 2020, 16:29 uur
Ja, heel goed, en zo zijn we toch weer een paar postings dichter bij de 500 gekomen 

0
geplaatst: 5 januari 2020, 16:46 uur
vigil schreef:
ik doe de deur dicht!
ik doe de deur dicht!
Ik hoop dan dat je naar buiten gaat en het huis leeg is.
Eén van de mooiste Nederlandstalige singles ooit

1
zaaf
geplaatst: 5 januari 2020, 19:29 uur
Nog 14,06 dagen over voor de editie 2000 , 11 lijsten binnen...
Ik hoop op non-conformistische bijdragen van:
50tracks, aerobag, Arbeidsdeskundige, ArthurDZ, Bucquoy, dix, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, Frenkie! en GrafGantz
Ik hoop op non-conformistische bijdragen van:
50tracks, aerobag, Arbeidsdeskundige, ArthurDZ, Bucquoy, dix, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, Frenkie! en GrafGantz
0
zaaf
ook graag van herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, jordidj1, Justus18, Koenr, likeahurricane, luigifort en Lukas
0
zaaf
en tevens van Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, ranja, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, west en wibro
0
geplaatst: 5 januari 2020, 19:49 uur
Justus18 schreef:
Dat is 100 per dag.
Dat is 100 per dag.
Moet zaaf wat vaker een reminder sturen en hij zou een kunnen beginnen om iedere deelnemer in een apart beticht te taggen

1
geplaatst: 5 januari 2020, 19:51 uur
Rudi S schreef:
Moet zaaf wat vaker een reminder sturen en hij zou een kunnen beginnen om iedere deelnemer in een apart beticht te taggen
En dat elke dag

0
geplaatst: 5 januari 2020, 22:13 uur
Zijn er nog leuke statistieken die je kan posten zaaf? Ik ben bijvoorbeeld welk benieuwd welk nummer in een top 20 hier het laagst op RYM staat?
0
geplaatst: 5 januari 2020, 22:21 uur
Misschien kan jij dit ook aan zaaf laten weten?
Misschien kunnen meerdere users hier dit aan zaaf laten weten?
0
geplaatst: 5 januari 2020, 22:21 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.