Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2020, 23:58 uur
Maar néén Samson, een bericht.
Mwoah, dat bedoelde ik eigenlijk zo, Gertje.
Mwoah, dat bedoelde ik eigenlijk zo, Gertje.
3
geplaatst: 6 januari 2020, 12:58 uur
Afkicken van nicotine, valium, vicodin, marijuana, xtc en alcohol?
0
geplaatst: 6 januari 2020, 13:07 uur
Was het maar alvast zomer! Ik zou me goed voelen in de zon. Maar misschien zou het een desillusie zijn...
1
geplaatst: 6 januari 2020, 13:08 uur
Johnny Marr schreef:
Is wel ff afkicken zeg. Cold turkey.
Is wel ff afkicken zeg. Cold turkey.
Zag dat wel... wie gaat nu dan mijn week doormidden zaafen?
0
geplaatst: 6 januari 2020, 13:27 uur
JoaMuse schreef:
Oei. Alles goed verder?
0
geplaatst: 6 januari 2020, 13:32 uur
0
geplaatst: 6 januari 2020, 14:08 uur
Wat een jaar. Zit nu al aan een lijstje van 49 toppers, en moet nog wat specifieker gaan grasduinen in m'n favoriete techno/house/electro singles van dit jaar. Gaat nog leuk worden, dat schrappen 
Zal er vast ook mee te maken hebben dat ik eind 2000 thuis internet kreeg, en ook nog eens gelijk via de kabel. Met dank aan Napster downloadde ik gelijk alles wat los en vast zat

Zal er vast ook mee te maken hebben dat ik eind 2000 thuis internet kreeg, en ook nog eens gelijk via de kabel. Met dank aan Napster downloadde ik gelijk alles wat los en vast zat

1
geplaatst: 6 januari 2020, 14:44 uur
GrafGantz schreef:
Wat een jaar.
Wat een jaar.
Hm, ik heb in het weekend mijn lijstje teruggebracht tot 30 en vind het misschien wel het minste jaar tot nu toe.
Ik heb wel op last van Luigi de Radioheads eruit gehaald.
Mijn gehele top 10 van 2001 vind ik beter dan mijn nummer 1 van 2000.
How to disappear ... zou overigens wel kunnen concureren met de top van het mooie jaar 2001.
1
geplaatst: 6 januari 2020, 15:19 uur
Rudi S schreef:
Hm, ik heb in het weekend mijn lijstje teruggebracht tot 30 en vind het misschien wel het minste jaar tot nu toe.
(quote)
That boy Rudi needs therapy!
2
geplaatst: 6 januari 2020, 15:23 uur
Ach mijn grootvader zei altijd als niets meer gaat kun je nog altijd piloot worden

2
geplaatst: 6 januari 2020, 15:24 uur
Rudi S schreef:
How to disappear ... zou overigens wel kunnen concureren met de top van het mooie jaar 2001.
(quote)
Ja, ook ik heb geen Radioheads dit jaar. How to... zou anders duidelijk m'n nummer 1 geweest zijn, maar blijkbaar hebben ze alleen maar promo's uitgebracht in 2000.
1
geplaatst: 6 januari 2020, 15:25 uur
Rudi S schreef:
Ach mijn grootvader zei altijd als niets meer gaat kun je nog altijd piloot worden
(quote)
Wat een domme grootvader

4
geplaatst: 6 januari 2020, 15:27 uur
Als deze singles top cyclus klaar is lijkt mij de tijd rijp voor een promo top 10 per jaar.
0
geplaatst: 6 januari 2020, 15:30 uur
Rudi S schreef:
Als deze singles top cyclus klaar is lijkt mij de tijd rijp voor een promo top 10 per jaar.
(quote)
Goed idee, ik ben voor!

8
geplaatst: 10 januari 2020, 18:22 uur
Nog 69,32 pagina's tot het mogen openen van een nieuw draadje.
Ik hoop op spammende bijdragen van:
50tracks, aerobag, Arbeidsdeskundige, Arno, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, dix, DjFrankie, esteban, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, Frenkie!, GrafGantz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Justus18, Koenr, likeahurricane, luigifort, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, ranja, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, Superbitch, vigil, wendyvortex, west, wibro en zaaf.
Ik hoop op spammende bijdragen van:
50tracks, aerobag, Arbeidsdeskundige, Arno, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, dix, DjFrankie, esteban, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, Frenkie!, GrafGantz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Justus18, Koenr, likeahurricane, luigifort, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, ranja, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, Superbitch, vigil, wendyvortex, west, wibro en zaaf.
0
geplaatst: 10 januari 2020, 21:42 uur
Poek, ik ben in eeuwen niet in dit topic geweest (relatief), maar welk jaar is aan de beurt?? En deed d'n zaaf dit niet??
0
geplaatst: 10 januari 2020, 21:48 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Poek, ik ben in eeuwen niet in dit topic geweest (relatief), maar welk jaar is aan de beurt?? En deed d'n zaaf dit niet??
Zaaf verzorgt de lijsten, ik probeer de boel hier wat aan de gang te houden in de pauze
Over ruim een week beginnen we weer met het jaar 2000, een goed jaar voor liefhebbers van instrumentale hip hop!
0
geplaatst: 10 januari 2020, 22:16 uur
Winnaars geven nooit op a la de leeuw Memphis Depay of bedoelen jullie niet die Pedro? Ik wist eigenlijk niet dat daar singles van waren.
0
geplaatst: 10 januari 2020, 22:35 uur
Perico. Ging nog wel een aantal jaartjes door gelukkig 
Zonder gevaar.

Zonder gevaar.
0
geplaatst: 11 januari 2020, 05:26 uur
Net nog even mijn ingezonden lijstje nagekeken en geen hip-hop gespot. Nu ben ik wel benieuwd, zou ik wat over het hoofd gezien hebben?
1
zaaf
geplaatst: 11 januari 2020, 08:08 uur
esteban schreef:
Net nog even mijn ingezonden lijstje nagekeken en geen hip-hop gespot. Nu ben ik wel benieuwd, zou ik wat over het hoofd gezien hebben?
je hebt nog even (quote)

0
geplaatst: 11 januari 2020, 08:14 uur
esteban schreef:
(quote)
Even new (hip hop) kid in town luigifort vragen, damn wat een baas is dat.
0
geplaatst: 11 januari 2020, 08:27 uur
Op zich is zo’n winterstop zonder Blur, Radiohead en R.E.M. ook wel even lekker. Kunnen we er straks alleen maar meer van genieten
1
geplaatst: 11 januari 2020, 08:43 uur
aerobag schreef:
Op zich is zo’n winterstop zonder Blur, Radiohead en R.E.M. ook wel even lekker. Kunnen we er straks alleen maar meer van genieten
Zijn ook alle 3 op trainingskamp in Qatar dus ben erg benieuwd hoe dat gaat klinken als wij weer gaan starten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.