MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar

zoeken in:
Maar néén Samson, een bericht.
Mwoah, dat bedoelde ik eigenlijk zo, Gertje.

Is wel ff afkicken zeg. Cold turkey.

Afkicken van nicotine, valium, vicodin, marijuana, xtc en alcohol?

Was het maar alvast zomer! Ik zou me goed voelen in de zon. Maar misschien zou het een desillusie zijn...

Johnny Marr schreef:
Is wel ff afkicken zeg. Cold turkey.

Zag dat wel... wie gaat nu dan mijn week doormidden zaafen?

JoaMuse schreef:
Afkicken van nicotine, valium, vicodin, marijuana, xtc en alcohol?

Oei. Alles goed verder?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Oei. Alles goed verder?

Cocaine!

Wat een jaar. Zit nu al aan een lijstje van 49 toppers, en moet nog wat specifieker gaan grasduinen in m'n favoriete techno/house/electro singles van dit jaar. Gaat nog leuk worden, dat schrappen

Zal er vast ook mee te maken hebben dat ik eind 2000 thuis internet kreeg, en ook nog eens gelijk via de kabel. Met dank aan Napster downloadde ik gelijk alles wat los en vast zat

GrafGantz schreef:
Wat een jaar.

Hm, ik heb in het weekend mijn lijstje teruggebracht tot 30 en vind het misschien wel het minste jaar tot nu toe.
Ik heb wel op last van Luigi de Radioheads eruit gehaald.
Mijn gehele top 10 van 2001 vind ik beter dan mijn nummer 1 van 2000.
How to disappear ... zou overigens wel kunnen concureren met de top van het mooie jaar 2001.

Rudi S schreef:
(quote)

Hm, ik heb in het weekend mijn lijstje teruggebracht tot 30 en vind het misschien wel het minste jaar tot nu toe.

That boy Rudi needs therapy!

EttaJamesBrown schreef:
(quote)

That boy Rudi needs therapy!

Ach mijn grootvader zei altijd als niets meer gaat kun je nog altijd piloot worden

Rudi S schreef:
(quote)

Ik heb wel op last van Luigi de Radioheads eruit gehaald.
How to disappear ... zou overigens wel kunnen concureren met de top van het mooie jaar 2001.

Ja, ook ik heb geen Radioheads dit jaar. How to... zou anders duidelijk m'n nummer 1 geweest zijn, maar blijkbaar hebben ze alleen maar promo's uitgebracht in 2000.

Rudi S schreef:
(quote)

Ach mijn grootvader zei altijd als niets meer gaat kun je nog altijd piloot worden

Wat een domme grootvader

GrafGantz schreef:
(quote)

maar blijkbaar hebben ze alleen maar promo's uitgebracht in 2000.

Als deze singles top cyclus klaar is lijkt mij de tijd rijp voor een promo top 10 per jaar.

Rudi S schreef:
(quote)

Als deze singles top cyclus klaar is lijkt mij de tijd rijp voor een promo top 10 per jaar.

Goed idee, ik ben voor!

Aan mijn spammende kwaliteit wordt getwijfeld, Poek?

EttaJamesBrown schreef:
Aan mijn spammende kwaliteit wordt getwijfeld, Poek?

Die zijn een gegeven, dus hoop is niet nodig!

Poek, ik ben in eeuwen niet in dit topic geweest (relatief), maar welk jaar is aan de beurt?? En deed d'n zaaf dit niet??

ForWhomThePeteTolls schreef:
Poek, ik ben in eeuwen niet in dit topic geweest (relatief), maar welk jaar is aan de beurt?? En deed d'n zaaf dit niet??

Zaaf verzorgt de lijsten, ik probeer de boel hier wat aan de gang te houden in de pauze Over ruim een week beginnen we weer met het jaar 2000, een goed jaar voor liefhebbers van instrumentale hip hop!

Ik heb wel blues hoog in mijn lijst staan!

Pedro had weer een goed jaar.

zaaf
Was Pedro in 2000 nog niet gestopt?

Winnaars geven nooit op a la de leeuw Memphis Depay of bedoelen jullie niet die Pedro? Ik wist eigenlijk niet dat daar singles van waren.

Perico. Ging nog wel een aantal jaartjes door gelukkig
Zonder gevaar.

Poek schreef:
(quote)

... een goed jaar voor liefhebbers van instrumentale hip hop!

Net nog even mijn ingezonden lijstje nagekeken en geen hip-hop gespot. Nu ben ik wel benieuwd, zou ik wat over het hoofd gezien hebben?

zaaf
esteban schreef:
(quote)

Net nog even mijn ingezonden lijstje nagekeken en geen hip-hop gespot. Nu ben ik wel benieuwd, zou ik wat over het hoofd gezien hebben?
je hebt nog even

esteban schreef:
(quote)

Even new (hip hop) kid in town luigifort vragen, damn wat een baas is dat.

Op zich is zo’n winterstop zonder Blur, Radiohead en R.E.M. ook wel even lekker. Kunnen we er straks alleen maar meer van genieten

aerobag schreef:
Op zich is zo’n winterstop zonder Blur, Radiohead en R.E.M. ook wel even lekker. Kunnen we er straks alleen maar meer van genieten

Zijn ook alle 3 op trainingskamp in Qatar dus ben erg benieuwd hoe dat gaat klinken als wij weer gaan starten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:52 uur

geplaatst: vandaag om 15:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.