Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 8 februari 2020, 08:39 uur
Nog 1,52 dagen over voor de editie 2003 , 26 lijsten binnen...
Ik hoop op ravissante bijdragen van:
50tracks, Bonk, Bucquoy, dix, ForWhomThePeteTolls, Gretz, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, luigifort, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, remcodulac, Rudi S, wibro
Ik hoop op ravissante bijdragen van:
50tracks, Bonk, Bucquoy, dix, ForWhomThePeteTolls, Gretz, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, luigifort, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, remcodulac, Rudi S, wibro
0
zaaf
geplaatst: 8 februari 2020, 08:51 uur
door de deadline al over 28 uur vanaf nu te plaatsen? nee, dat hoeft voor mij niet.
0
geplaatst: 8 februari 2020, 08:52 uur
Nou ik hoop niet dat hier iemand in dit topic met tips, hints oid gaat komen want dan is voor mij de lol er wel echt van af. 

1
geplaatst: 8 februari 2020, 09:44 uur
johan de witt schreef:
Heb je een slechte dag?
Heb je een slechte dag?
Nope , net bij beauty and the beast op kantoor geweest dus beter kan echt niet, ik moet dan morgen niet wegwaaien als ik achter op de fiets zit

1
geplaatst: 8 februari 2020, 10:45 uur
Anyway, 2003, toen keken we massaal naar Idols. Aangezien Rudi S duidelijk aangaf "Geen Hinds", blijft er nog de keuze over tussen Jim of Jamai. Wie is jullie favoriet?
1
geplaatst: 8 februari 2020, 10:51 uur
Rudi S schreef:
Nou ik hoop niet dat hier iemand in dit topic met tips, hints oid gaat komen want dan is voor mij de lol er wel echt van af.
Ik heb al lang niet meer door bij welk bericht nu een hint verstopt zit en waar niet. Nou ik hoop niet dat hier iemand in dit topic met tips, hints oid gaat komen want dan is voor mij de lol er wel echt van af.

1
geplaatst: 8 februari 2020, 10:52 uur
Poek schreef:
"Geen Hinds",
"Geen Hinds",
Tja kom jij nu mee, als jij eerder was geweest had dat Boekhoorn vele miljoenen bespaard

0
geplaatst: 8 februari 2020, 14:29 uur
Hm, Ciara schijnt een serieus probleem te worden, zaaf gaat het komende week wel door?
Moet deze ronde er niet uit ?
Moet deze ronde er niet uit ?
3
geplaatst: 8 februari 2020, 14:37 uur
Wel, heerlijk.
Als je luistert naar de wolken
Als je luistert naar de wind

2
geplaatst: 8 februari 2020, 15:00 uur
Ciara komt door je handschoenen heen, je vingers zijn versteend...
1
geplaatst: 8 februari 2020, 15:04 uur
3
geplaatst: 8 februari 2020, 15:07 uur
Sorry voor mijn taalgebruik. Was gisteren naar Oasis, sorry: Liam Gallagher in de Ziggo Dome. Samen met 2/3 Engelsen, Schotten en Ieren. Wat een sfeertje zeg! Zo 'doe je' dus een concert.
En voordat het begon massaal: I Am the Ressurrection meezingen. Kippenvel. Vind dat nummer nu nog beter.
En voordat het begon massaal: I Am the Ressurrection meezingen. Kippenvel. Vind dat nummer nu nog beter.
0
geplaatst: 9 februari 2020, 12:37 uur
Hier 1x Wales, 1x Ierland, 1x Nieuw-Zeeland (maar niet de Shriekbackzoon van Hermann), 1x Frankrijk, 2x Duitsland, 1x Denemarken en een meedoende Jamaicaan. Laatste afvaller was het kinderliedje over het slechte rapport van Jantje.
1
geplaatst: 9 februari 2020, 16:15 uur
Ik vind die Ciara nog wel meevallen wat mij betreft. Weet niet hoe t bij jullie is...
Afsluitdijkje moet wel lukken denk...
Afsluitdijkje moet wel lukken denk...
0
geplaatst: 9 februari 2020, 16:31 uur
Ws te gevaarlijk voor supporters om te reizen, niet per se de storm tijdens de wedstrijd zelf...
0
geplaatst: 9 februari 2020, 16:38 uur
Nee, zaaf zit vast bij de Groet van Schoorl en er rijden geen treinen...
1
geplaatst: 9 februari 2020, 16:40 uur
Wie weet is ie alweer thuis in zn eigen bed in zn eigen lot...
0
geplaatst: 9 februari 2020, 16:42 uur
De wind denk ik, de wolken hoor je niet door het lawaai van de storm...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.