Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2020, 11:12 uur
GrafGantz schreef:
Ja, dat dus. Als ik een nieuwe nummer 4 kies schuift bij mij dus alles door, ben niet van plan om m'n huidige nummer 4 te skippen. Kan hem natuurlijk op plek 20 zetten en m'n huidige 20e plek skippen, maar dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk.
Ja, dat dus. Als ik een nieuwe nummer 4 kies schuift bij mij dus alles door, ben niet van plan om m'n huidige nummer 4 te skippen. Kan hem natuurlijk op plek 20 zetten en m'n huidige 20e plek skippen, maar dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk.
11 punten met de Zaafbonus erbij! En een iets representatievere gezamenlijke lijst!?
1
geplaatst: 7 februari 2020, 11:20 uur
0
geplaatst: 7 februari 2020, 14:35 uur
zaaf schreef:
Nog 3,21 dagen over voor de editie 2003 , 16 lijsten binnen...
Ik hoop op petulante bijdragen van:
50tracks, Arrie, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, dix, ForWhomThePeteTolls, Gretz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, luigifort, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, wibro
Nog 3,21 dagen over voor de editie 2003 , 16 lijsten binnen...
Ik hoop op petulante bijdragen van:
50tracks, Arrie, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, dix, ForWhomThePeteTolls, Gretz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, luigifort, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, wibro
Wat schuift dat??
0
geplaatst: 7 februari 2020, 15:12 uur
zaaf schreef:
een wolkbreuk ken je krijge
een wolkbreuk ken je krijge
Dat zou ik graag op papier zien!
0
geplaatst: 7 februari 2020, 15:37 uur
Ik stuur mijn wolkbreuk net op naar zaaf.
Fijn jaar weer, wel een stuk minder dan 2002.
Viel me wel op dat er heel veel singles zijn van een veel- en hooggewaarde Nieuwzeelandse plaat die pas in 2004 uitkomt.
Qua landen scoor ik zo:
'
9 keer VK
4 keer VS, waarvan 3 keer New York!!! (echt gebeurd)
2 keer Nieuw-Zeeland, Frankrijk
1 keer IJsland (maar geengeen artiest die hier al is langsgekomen), Canada, Italië
Fijn jaar weer, wel een stuk minder dan 2002.
Viel me wel op dat er heel veel singles zijn van een veel- en hooggewaarde Nieuwzeelandse plaat die pas in 2004 uitkomt.
Qua landen scoor ik zo:
'
9 keer VK
4 keer VS, waarvan 3 keer New York!!! (echt gebeurd)
2 keer Nieuw-Zeeland, Frankrijk
1 keer IJsland (maar geengeen artiest die hier al is langsgekomen), Canada, Italië
0
geplaatst: 7 februari 2020, 15:48 uur
US: 8
UK: 6
Canada: 2
Frankrijk: 1
Denemarken: 1
NL: 1
NZ: 1
UK: 6
Canada: 2
Frankrijk: 1
Denemarken: 1
NL: 1
NZ: 1
1
geplaatst: 7 februari 2020, 16:22 uur
17 songs zijn zeker bij mij. 7 songs dingen nog naar 3 plekken.
1
geplaatst: 7 februari 2020, 16:32 uur
Spring maar achterop bij mij, achterop me fiets
Uit het gelijknamige nummer van Gers Pardoel, maar ik weet niet of ik daar taalkundig zo blij van word.
Uit het gelijknamige nummer van Gers Pardoel, maar ik weet niet of ik daar taalkundig zo blij van word.

0
geplaatst: 7 februari 2020, 16:45 uur
US: 10x
Nederland: 4x
UK: 3x
IJsland: 1x
Frankrijk: 1x
Zweden: 1x
Nederland: 4x
UK: 3x
IJsland: 1x
Frankrijk: 1x
Zweden: 1x
2
geplaatst: 7 februari 2020, 16:49 uur
Dat is haast niet mogelijk na alle aandacht die ook jij hem gaf bij de laatste uitslag. Ik heb er nog uitslag van en ik woon ook nog eens niet zo ver van de Biltstraat!
1
geplaatst: 7 februari 2020, 16:51 uur
Vroeger wel, nu trouwens wel daar in de buurt nog. Ik heb daar nog staan zoenen. 

0
geplaatst: 7 februari 2020, 19:06 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.