Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2019, 13:54 uur
Er staan best wel wat hiphophelden op RYM voor 1991. Verwisselbaar, dat wel.
Ook leuke techno van een walvis of groepen met een getal net onder de honderd.
En leuke powerpop. Toen ik een puber was, was ik lid van de bewonderaarsvereniging.
Vuurvliegen vind ik in getalloos irritant, maar in veelvuldigvoud wel weer leuk.
Ook leuke techno van een walvis of groepen met een getal net onder de honderd.
En leuke powerpop. Toen ik een puber was, was ik lid van de bewonderaarsvereniging.
Vuurvliegen vind ik in getalloos irritant, maar in veelvuldigvoud wel weer leuk.
1
geplaatst: 24 oktober 2019, 13:55 uur
Tijd voor wat flops!
10. Richard Marx - Keep Coming Back
Richard Marx is hier wel bekend vanwege Right Here Waiting, voor mij jeugdsentiment. Dit nummer is echter erg glijerig, ondanks de wat hese stem van Marx. Overigens wist hij dit jaar ook nog positief te verrassen met Hazard.
9. Megadeth - Hangar 18
Tja, sowieso niet echt mijn favoriete band/genre. Maar ze hebben echt wel een paar veel betere songs dan dit nummer dat van lelijkheid aan elkaar hangt.
8. Hi-Five - I Can't Wait Another Minute
Wie gehecht is aan het glazuur op zijn gebit, klikt bovenstaande liedje beter niet aan. Suikerzoete r&b-ballad en wat me altijd weer verrast op YT: maakt niet uit hoe slecht de muziek is, er zijn altijd mensen die er in 2019 nog graag naar luisteren.
7. Hans Versnel en De Meestermixers - Lekker Swingen Met Die Hap
Het Nederlandse antwoord op Jive Bunny and the Mastermixers... Hier worden een hoop Nederlandstalige hits van de laatste 10 jaar door de mangel genomen.
10. Richard Marx - Keep Coming Back
Richard Marx is hier wel bekend vanwege Right Here Waiting, voor mij jeugdsentiment. Dit nummer is echter erg glijerig, ondanks de wat hese stem van Marx. Overigens wist hij dit jaar ook nog positief te verrassen met Hazard.
9. Megadeth - Hangar 18
Tja, sowieso niet echt mijn favoriete band/genre. Maar ze hebben echt wel een paar veel betere songs dan dit nummer dat van lelijkheid aan elkaar hangt.
8. Hi-Five - I Can't Wait Another Minute
Wie gehecht is aan het glazuur op zijn gebit, klikt bovenstaande liedje beter niet aan. Suikerzoete r&b-ballad en wat me altijd weer verrast op YT: maakt niet uit hoe slecht de muziek is, er zijn altijd mensen die er in 2019 nog graag naar luisteren.
7. Hans Versnel en De Meestermixers - Lekker Swingen Met Die Hap
Het Nederlandse antwoord op Jive Bunny and the Mastermixers... Hier worden een hoop Nederlandstalige hits van de laatste 10 jaar door de mangel genomen.
0
geplaatst: 24 oktober 2019, 16:04 uur
herman schreef:
Tijd voor wat flops!
9. Megadeth - Hangar 18
Tijd voor wat flops!
9. Megadeth - Hangar 18
Dat is dus mijn nummer 18 herman.

Eén van hun beste en bekendste nummers... één na hoogst gewaardeerde single op RYM.
1
zaaf
geplaatst: 24 oktober 2019, 16:05 uur
west, er staat nergens dat je lelijke nummers niet mooi mag vinden
0
zaaf
geplaatst: 24 oktober 2019, 16:08 uur
west schreef:
Zo mag je lelijke nummers ook mooi vinden.
Ja dat ook Zo mag je lelijke nummers ook mooi vinden.

1
geplaatst: 24 oktober 2019, 16:14 uur
S^#t: ik bedoelde natuurlijk: zo mag je mooie nummers ook lelijk vinden. 

0
geplaatst: 24 oktober 2019, 16:29 uur
En lieve kinderen best lelijk
Mooie kinderen kunnen dan weer heel lelijk doen
Mooie kinderen kunnen dan weer heel lelijk doen
0
geplaatst: 24 oktober 2019, 16:42 uur
zaaf schreef:
Lelijke kinderen kunnen best lief zijn
Lelijke kinderen kunnen best lief zijn
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb toen ik nog een baby was

0
geplaatst: 24 oktober 2019, 17:11 uur
west schreef:
Eén van hun beste en bekendste nummers... één na hoogst gewaardeerde single op RYM.
(quote)

Ik kijk voor mijn top- en floplijst naar mijn eigen stemmen op RYM. Ik was wel verbaasd dat deze zo hoog stond in de RYM-lijst, toen ik hem daar straks aanklikte.

Symphony of Destruction en Sweating Bullets vind ik een stuk leuker.
0
geplaatst: 24 oktober 2019, 17:14 uur
herman schreef:
Ik kijk voor mijn top- en floplijst naar mijn eigen stemmen op RYM. Ik was wel verbaasd dat deze zo hoog stond in de RYM-lijst, toen ik hem daar straks aanklikte.
(quote)
Ik ben benieuwd naar de rest van jouw floplijst!
2
geplaatst: 24 oktober 2019, 17:21 uur
Sinds gisteren weten wij dat de VAR kijkt als het eigenlijk al voorbij is, dus dat heeft hier niet zoveel zin.

0
geplaatst: 24 oktober 2019, 17:23 uur
Jij weet toch zeker wel dat mume een anti- pestprotocol heeft.

0
zaaf
geplaatst: 24 oktober 2019, 17:32 uur
Nog 3,14 dagen over voor de editie 1991 , 19 lijsten binnen...
Ik hoop op geen kinderachtige bijdragen van:
50tracks, Arbeidsdeskundige, Arno, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, catchup, dix, Gretz, J.J. Wever, johan de witt, Justus18, Koenr, luigifort, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, ranja, remcodulac, Rudi S, rudolphS, Salvadore en wibro
Ik hoop op geen kinderachtige bijdragen van:
50tracks, Arbeidsdeskundige, Arno, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, catchup, dix, Gretz, J.J. Wever, johan de witt, Justus18, Koenr, luigifort, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, ranja, remcodulac, Rudi S, rudolphS, Salvadore en wibro
1
geplaatst: 24 oktober 2019, 17:38 uur
1
geplaatst: 24 oktober 2019, 17:39 uur
luigifort schreef:
...is meestal maar een bedelaar...
...is meestal maar een bedelaar...
Noem jij mijn opa een bedelaar.

Jij weet toch zeker wel dat mume een anti- pestprotocol heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.