MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter

zoeken in:

1 Spinvis - kom terug 8,3 gemiddeld uit 24 stemmers
2 Massive Attack - Inertia Creeps 8,125 gemiddeld uit 16 stemmers
3 The Antlers - Kettering 8,01875 gemiddeld uit 16 stemmers
4 Kanye West - Homecoming (feat. Chris Martin) 7,828571429 gemiddeld uit 14 stemmers
5 Mark Ronson - Nothing Breaks Like A Heart (feat. Miley Cyrus) 7,46 gemiddeld uit 15 stemmers
6 Dizzee Rascal - I Luv U 7,392857143 gemiddeld uit 14 stemmers
7 The Opposites - Slapeloze Nachten 6,825 gemiddeld uit 12 stemmers
8 Avicii - Levels 6,38125 gemiddeld uit 16 stemmers
9 The Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' 5,868181818 gemiddeld uit 22 stemmers
10 Razorlight - America 5,494736842 gemiddeld uit 19 stemmers
11 Akon - Beautiful 4,064285714 gemiddeld uit 14 stemmers

Iedereen ligt nu toch te zuipen met Koningsnacht of Koningsdag, dus laten we er maar geen emotionele plaat erin gooien. Neen, het dak moet eraf: SHOTJEEEEUUUUSSSSSS, HUTS HUTS HUTSS!!!@@#%!%%%^^!!!

12. The Blockparty & Esko - HUTS ft. Mouad Locos, JoeyAK, Young Ellens & Chivv

10+ niffo

7,5

Gretz schreef:
(quote)

Ben er nog eens bij vanavond! Tot straks X

Hoe was het? Beter als in Leuven? Of gewoon even briljant?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Hoe was het? Beter als in Leuven? Of gewoon even briljant?

Mooiere setting, want we zaten in deze schitterende kerk en er waren nu geen felle podiumlampen ter afleiding. De show was grotendeels even briljant (precies dezelfde setlist), maar ik zat er zelf wel sneller direct in.

Nog geen stem van Johnny Marr? Vreemd, heel vreemd.

ArthurDZ schreef:
Hier gaan veel nummers over katers en stemmen uitstellen tot de volgende dag langskomen, vermoed ik!

Nou, inderdaad. Gisternacht heb ik hard staan gaan in de Melkweg, waar veel hip-hopbangers werden gespeeld. Vooral Drake en Travis Scott kwamen vaak voorbij, shit was hard. Uitgerekend toen ik naar het toilet ging, draaiden ze Kendrick Lamar. Bitch Don't Kill My Vibe kwam ook kort voorbij, maar Alright werd uitgebreid gepompt.

12. Kendrick Lamar - Alright

Niet bepaald mijn favoriet van King Kenny

7,5

Was eerst ook mijn verre van favoriete Kenny-track, maar ik kan merken dat de aanhouder wint. Dit had zomaar een zaaf-quote kunnen wezen btw

9

9,5

6,5

Wel oké, niet meer dan dat. Kendrick Lamar lijkt me ook typisch iemand die zichzelf quote in het Memorabele Quotes-topic...

jordidj1 schreef:
Was eerst ook mijn verre van favoriete Kenny-track, maar ik kan merken dat de aanhouder wint.

Same here.

9

Mooi voorproefje ook voor de Pharrell-GH.

Blockparty 3,0
Kendrick 6,5

Mijn serieuze cijfer voor HUTS is trouwens een 7,5

8,5 voor Kenny

9

Voor HUTS een 6.

Arrie schreef:
(quote)

Same here.

Same here. Alhoewel, het is nog zeker niet mijn favoriete Kenny-track, maar het nadert wel de top-10.

9

Gast
geplaatst: vandaag om 21:27 uur

geplaatst: vandaag om 21:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.