MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter

zoeken in:

Het is jammer voor Midlake dat mensen vaak met dit nummer of Roscoe komen aanzetten, terwijl ze ook Young Bride hebben gemaakt. Maar vooruit, er zitten goede gitaren in het nummer, dus toch een 7.

7,2

7,5

7,1

Beter dan Roscoe, maar Young Bride was richting de 9 gegaan.

Midlake neemt zijn intrede tot de top 10.

1 Spinvis - kom terug 8,3 gemiddeld uit 24 stemmers
2 Gil Scott-Heron & Brian Jackson - The Bottle 8,223076923 gemiddeld uit 13 stemmers
3 Nick Cave & The Bad Seeds - Mermaids 8,208333333 gemiddeld uit 12 stemmers
4 Massive Attack - Inertia Creeps 8,125 gemiddeld uit 16 stemmers
5 The Antlers - Kettering 8,01875 gemiddeld uit 16 stemmers
6 Kanye West - Homecoming (feat. Chris Martin) 7,828571429 gemiddeld uit 14 stemmers
7 Kendrick Lamar - Alright 7,81875 gemiddeld uit 16 stemmers
8 Midlake - Head Home 7,6875 gemiddeld uit 16 stemmers
9 Mark Ronson - Nothing Breaks Like A Heart (feat. Miley Cyrus) 7,46 gemiddeld uit 15 stemmers
10 Dizzee Rascal - I Luv U 7,392857143 gemiddeld uit 14 stemmers
11 The Opposites - Slapeloze Nachten 6,825 gemiddeld uit 12 stemmers
12 Avicii - Levels 6,38125 gemiddeld uit 16 stemmers
13 The Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' 5,868181818 gemiddeld uit 22 stemmers
14 The Blockparty & Esko - HUTS ft. Mouad Locos, JoeyAK, Young Ellens & Chivv 5,75 gemiddeld uit 14 stemmers
15 Razorlight - America 5,494736842 gemiddeld uit 19 stemmers
16 Akon - Beautiful 4,064285714 gemiddeld uit 14 stemmers

Vandaag keek ik de fantastische film The Perks of Being A Wallflower, waar ik echt onder de indruk van ben geraakt. De movie zindert nu nog steeds na in mijn hoofd, want het is een diep gelaagde coming-of-age film die je echt aan het nadenken zet. Alles klopt, opbouw, lengte, acteerprestaties, setting, etc.

Echter is dit geen MovieMeter, dus laten we het bij de muziek houden. Die was ook erg schitterend, met name de scène met de tunnel begeleid door één van David Bowie's beste nummers. Natuurlijk kies ik die niét voor dit topic, maar voor een track die ook veel werd aangehaald in de film:

17. The Smiths - Asleep

Mooie film ja.

8

johannesA
8,7

Ook een favoriete film van mij. Asleep en The Smith in mindere mate heb ik zelf ontdekt dankzij deze film.

9

8.5

Fantastische film inderdaad, vooral Ezra Miller is bizar goed.

Redelijke film, want muziekreferenties zijn altijd leuk. Mooi nummer.

8

Ik vond het niet zo'n bijzondere film. De muziek in de film daarentegen.

8,3

Dat hier nog geen enkele keer de volle mep werd gegeven, absurd.

10+, ik wou dat ik meer kon geven.

9,8

Gast
geplaatst: vandaag om 08:24 uur

geplaatst: vandaag om 08:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.