Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2019, 22:33 uur
Deze stond op Hitzone 15, mijn (destijds) favoriete Hitzone. Daarom heb ik hem veel gehoord, verder helemaal niet zo bekend met Limp Bizkit. Take a Look Around later ontdekt, die vind ik ook leuker. Track met Meth is ook prima. Deze is lekker lomp maar daar heb ik ook niet zo’n moeite mee.
6
6
0
geplaatst: 11 juni 2019, 22:38 uur
Nouja zeg, je kan toch niet zomaar de auto van Ben Stiller jatten! Foei Fred!
Toch een 7.
Toch een 7.
0
geplaatst: 12 juni 2019, 00:22 uur
Eigenlijk maar eentje, die James Bond rip
off, waar ze t hier ook over hebben...
off, waar ze t hier ook over hebben...
0
geplaatst: 12 juni 2019, 01:56 uur
Score volgt, na nummer 50 kunnen we weer een mooi overzichtje plaatsen.
Kunnen we direct zien of dit nummer de koppositie kan aanvallen. Vraag me niet waarom, maar dit nummer zit constant in mijn kop de laatste dagen. Ik heb het ook voluit lopen zingen op de werkvloer, no shame. Straks word ik nog fan die kerel, zal ArthurDZ blij mee wezen, kan ik misschien ook nog eens SOTT een eerlijke kans geven.
50. Prince - Kiss
Kunnen we direct zien of dit nummer de koppositie kan aanvallen. Vraag me niet waarom, maar dit nummer zit constant in mijn kop de laatste dagen. Ik heb het ook voluit lopen zingen op de werkvloer, no shame. Straks word ik nog fan die kerel, zal ArthurDZ blij mee wezen, kan ik misschien ook nog eens SOTT een eerlijke kans geven.
50. Prince - Kiss
2
geplaatst: 12 juni 2019, 09:23 uur
Hebben sommige users wel door dat we niet meer op Limp Bizkit aan t stemmen zijn?
8,5
8,5
1
geplaatst: 12 juni 2019, 09:55 uur
catdog schreef:
Hebben sommige users wel door dat we niet meer op Limp Bizkit aan t stemmen zijn?
8,5
8,5
Het moet inderdaad wel een misverstand zijn, al die hoge cijfers!
* denotes required fields.