Muziek / Muziekgames / A Day In The Life .... meter
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2019, 20:52 uur
Speelden gisteravond inderdaad in het naprogramma van The Yearlings!
7,5
7,5
2
geplaatst: 17 juni 2019, 20:57 uur
jordidj1 schreef:
Ik ben nog geen fan van hen, maar ontkennen dat ze geen goede nummers hebben lukt al niet meer.
Dus je kan bevestigen dat ze geen goede nummers hebben? ?Ik ben nog geen fan van hen, maar ontkennen dat ze geen goede nummers hebben lukt al niet meer.
0
geplaatst: 18 juni 2019, 11:30 uur
0
geplaatst: 19 juni 2019, 14:20 uur
53. Iyaz - Replay
&
54. Mohombi - Bumpy Ride
Ineens had ik dit nummer in mijn hoofd, vraag me niet waarom. Jeugdsentiment en zo.
Edit: Mohombi toegevoegd. Summer vibes enzo.
&
54. Mohombi - Bumpy Ride
Ineens had ik dit nummer in mijn hoofd, vraag me niet waarom. Jeugdsentiment en zo.
Edit: Mohombi toegevoegd. Summer vibes enzo.
0
geplaatst: 19 juni 2019, 14:21 uur
5,5 -- destijds zeer fijn. Nu toch wel richting pijnlijk aan. Dan is Bumpy Ride het leukere hitje uit die tijd 

2
geplaatst: 19 juni 2019, 14:52 uur
catdog schreef:
5,5 -- destijds zeer fijn. Nu toch wel richting pijnlijk aan. Dan is Bumpy Ride het leukere hitje uit die tijd
Dat was het altijd al! Goeie ouwe MuMe-tijd dat ik belachelijk werd gemaakt om mijn liefde voor Bumpy Ride:
Arrie schreef:
Ben ik dan de enige die Mohombi - Bumpy Ride een leuk nummer vindt?
Ben ik dan de enige die Mohombi - Bumpy Ride een leuk nummer vindt?
Maartenn schreef:
Nee hoor, mijn buurmeisje van 12 vond het volgens mij ook wel wat. Ze had het nummer laatst hard opstaan in ieder geval.
Nee hoor, mijn buurmeisje van 12 vond het volgens mij ook wel wat. Ze had het nummer laatst hard opstaan in ieder geval.

0
geplaatst: 19 juni 2019, 14:53 uur
Iyaz een 6je. Heb hem ook nog weleens in m'n hoofd, pakkend liedje, alleen de uitvoering is wel erg plat. Klinkt idd ook wel heel gedateerd. Maar toch leuk! 

1
geplaatst: 19 juni 2019, 15:00 uur
1
geplaatst: 19 juni 2019, 15:02 uur
Bumpy Ride een 7,5. Het bewijs dat lekker plat ook gewoon leuk kan zijn. 

0
geplaatst: 19 juni 2019, 15:09 uur
Ik vind wel altijd dat Bumpy Ride enorm veel op Turn Me On van Kevin Lyttle lijkt.
0
geplaatst: 19 juni 2019, 15:10 uur
Voor allebei een dikke vette 2. Kan echt niet dit.
Bedankt om m'n humeur te verzieken Jord!
Bumpy Ride mocht willen dat het zo fokt up geniaal was als het overbriljante Turn Me On
Bedankt om m'n humeur te verzieken Jord!
Bumpy Ride mocht willen dat het zo fokt up geniaal was als het overbriljante Turn Me On

0
geplaatst: 19 juni 2019, 16:26 uur
Wat Johnny zegt alleen laat ik mijn humeur er niet door verpesten.
2 + 2
2 + 2
0
geplaatst: 19 juni 2019, 17:23 uur
Arrie schreef:
Dat was het altijd al! Goeie ouwe MuMe-tijd dat ik belachelijk werd gemaakt om mijn liefde voor Bumpy Ride:
(quote)
Hmm... ik vond het destijds ook een heerlijke hit. Heb ik je toen niet eens openlijk gesteund?
* denotes required fields.