Muziek / Muziekgames / 1979 Meter
zoeken in:
2
geplaatst: 13 juni 2019, 10:32 uur
Elvis Costello And The Attractions met een stemgemiddelde van 8,592 neemt de 2e plaats in!
Ray Parker Jr. scoorde in 1984 een grote hit met Ghostbusters. Daarvoor had hij een lekker soulbandje en dat was redelijk succesvol. Dit is echt zo'n niets aan de hand liedje met een lekkere vibe. Leuk om weer eens terug te horen. Lang geleden. Kwam tot nr.12 in de Top 40.
Raydio - You Can't Change That (Official Music Video) - YouTube
22. Raydio - You Can't Change That
Ray Parker Jr. scoorde in 1984 een grote hit met Ghostbusters. Daarvoor had hij een lekker soulbandje en dat was redelijk succesvol. Dit is echt zo'n niets aan de hand liedje met een lekkere vibe. Leuk om weer eens terug te horen. Lang geleden. Kwam tot nr.12 in de Top 40.
Raydio - You Can't Change That (Official Music Video) - YouTube
22. Raydio - You Can't Change That
1
geplaatst: 13 juni 2019, 21:22 uur
8,3
Jack and Jill van een jaar eerder heeft ook al zo'n lekkere flow.
Oliver's Army 7,2
Jack and Jill van een jaar eerder heeft ook al zo'n lekkere flow.
Oliver's Army 7,2
0
geplaatst: 14 juni 2019, 22:21 uur
Raydio neemt de 20e plek in. Cervantes haalt met een 2 het stemgemiddelde behoorlijk omlaag. Smaken blijven nu eenmaal verschillen. 6,863 voor You Can't Change That.
Vandaag twee songs die in een liveuitvoering een hit werden in 1979. Bob Marley schreef dit nummer al in 1967 voor zijn vrouw Rita. Te vinden op het album Babylon By Bush.
Bob Marley & the Wailers - Stir It Up (live) - YouTube
23. Bob Marley & The Wailers - Stir It Up ( live)
En dan Cheap Trick uit de VS. Die braken even flink door hier. Ja, ik weet het, de grote hit was natuurlijk I Want You To Want Me. Maar zeg nu zelf, deze is toch een stuk beter? Bracht het uiteindelijk tot een 12e plek in de Top 40.
Morgen even een day off.
Cheap Trick - Surrender (from Budokan!) - YouTube
24. Cheap Trick - Surrender ( live)
Vandaag twee songs die in een liveuitvoering een hit werden in 1979. Bob Marley schreef dit nummer al in 1967 voor zijn vrouw Rita. Te vinden op het album Babylon By Bush.
Bob Marley & the Wailers - Stir It Up (live) - YouTube
23. Bob Marley & The Wailers - Stir It Up ( live)
En dan Cheap Trick uit de VS. Die braken even flink door hier. Ja, ik weet het, de grote hit was natuurlijk I Want You To Want Me. Maar zeg nu zelf, deze is toch een stuk beter? Bracht het uiteindelijk tot een 12e plek in de Top 40.
Morgen even een day off.
Cheap Trick - Surrender (from Budokan!) - YouTube
24. Cheap Trick - Surrender ( live)
* denotes required fields.