menu

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:


avatar van Fathead
10

Had de KO moeten winnen.





avatar van 50tracks
Les Humphries Singers: 8
Pino 6

avatar van Shaky
Pino D'Angiò doet het meer dan goed met een 7,01 gemiddeld.

Het nummer van vandaag werd me als verzoekje ingefluisterd. Toen het uitkwam in 1992 sloeg het niet aan, maar de remix uit 1995 zorgde wel voor het nodige succes. In 2001 kwam het nummer overigens in weer een nieuwe mix uit op single. Zangeres Kelly Llorenna werd gevraagd om de vocals in te zingen op dit nummer. 

Wij beoordelen vandaag de versie uit 1995 die een hit werd in Nederland.

360. N-Trance - Set You Free

[1995, #aw7, #hp8]




avatar van Les de Groot
1
Hiervoor moet ik helaas toch mijn lijfspreuk dit is geen muziek, dit is zeiver tevoorschijn voor halen. Holy shit wat een zeik.

avatar van GrafGantz
7.5

Echt een vrolijke Frans, die Les.

avatar van andré
6

Zeiver?

avatar van musicfriek
8

Jaar of 87?

Arbeidsdeskundige
359. Pino D'Angio - Ma Quale Idea => 10

Tijd niet meer gehoord, blijft leuk

7,8

Arbeidsdeskundige
N-Trance - Set You Free => 8,5


avatar van Simon77
N-Trance: 7,5
Fijn nummer hoor


avatar van Rodajc
The Dirt Band 6,3
Les Humphries Singers 6,2
Pino 6,5
N-Trance 8

avatar van esteban
Alle foute 90s hits hebben mijn tienerjaren gekleurd, maar deze zegt mij helemaal niets. Geen hit in BE denk ik? 'k Vind 'm ook niet echt goed, ook niet binnen 't genre.

4.5

avatar van Kees-Jan
N-Trance - Set You Free : 2

avatar van jordidj1
Ah, aan de onvoldoendes te zien zag ik al dat mijn verzoekje was ingewilligd .

Gisteren even een lichte duik genomen in de Eurodance-wereld, toch wel een erg fijne (en onderschatte) periode. Zoveel moois is er nog te ontdekken, ik ben nog lang niet klaar, maar deze track was echt wel een euforie-momentje. Die vocalen ook

8,8

avatar van ranboy
Niets zo bevorderlijk voor veel hoge stemmen als één extreem lage stem .

Maar dit is wel een klassiekertje in het genre: 6,75



avatar van herman
8,75

Was destijds helemaal weg van deze, nog steeds wel een van mijn favoriete eurohouseplaten aller tijden. Inmiddels vind ik de originele 12" versie wel iets beter dan de uiteindelijke hitversie.


avatar van Johnny Marr
Nog nooit gehoord. Leuk hoor!

7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:52 uur

geplaatst: vandaag om 16:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.