Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2020, 17:09 uur
Ghetto Superstar scoort niet slecht en belandt met een 6,7 op plek 161.
We sluiten dit thema-duo af met de theme-song voor Running Scared (1986). De zanger van dit nummer kennen we waarschijnlijk allemaal wel; is het niet vanwege zijn solo-materiaal, dan is het wel voor zijn werk bij Steely Dan, The Doobie Brothers en Toto.
In 2002 kwam dit nummer trouwens in een remix nogmaals de hitlijst in. Met de originele versie van het nummer sluiten we dit thema-duo Film Hits #2 af:
372. Michael McDonald - Sweet Freedom
[1986, #aw13, #hp2]
We sluiten dit thema-duo af met de theme-song voor Running Scared (1986). De zanger van dit nummer kennen we waarschijnlijk allemaal wel; is het niet vanwege zijn solo-materiaal, dan is het wel voor zijn werk bij Steely Dan, The Doobie Brothers en Toto.
In 2002 kwam dit nummer trouwens in een remix nogmaals de hitlijst in. Met de originele versie van het nummer sluiten we dit thema-duo Film Hits #2 af:
372. Michael McDonald - Sweet Freedom
[1986, #aw13, #hp2]
0
geplaatst: 6 september 2020, 17:16 uur
Die remix moet eens opzoeken, nooit gekend of totaal vergeten. Voor het origineel geef ik een ...
6.5
6.5
1
geplaatst: 6 september 2020, 20:03 uur
Zo'n typische radiohit die ik misschien al 50 keer op de achtergrond heb gehoord maar nog nooit aandachtig beluisterd had.
7,5
7,5
0
geplaatst: 7 september 2020, 16:39 uur
Ghetto Superstar: 8, jeugdsentiment
Sweet Freedom: 6.5, heb meer met I Keep Forgettin' en Yah Mo B There maar deze is ook wel aardig
Sweet Freedom: 6.5, heb meer met I Keep Forgettin' en Yah Mo B There maar deze is ook wel aardig
0
geplaatst: 7 september 2020, 17:12 uur
McDonald komt op plek 109 terecht met een 7,09.
De Nederlandse band van vandaag bestond uit allerlei ervaren Nederpop-muzikanten. Het schijnt één van de meest gevraagde live-acts te zijn vanwege hun uitstekende reputatie. Laat je niet misleiden door de bandnaam; dit is geen smartlappenband. De Gigantjes maakten old school rock'n'roll.
373. Gigantjes - Yaki Taki Oowah!
[1985, #aw6, #hp23]
De Nederlandse band van vandaag bestond uit allerlei ervaren Nederpop-muzikanten. Het schijnt één van de meest gevraagde live-acts te zijn vanwege hun uitstekende reputatie. Laat je niet misleiden door de bandnaam; dit is geen smartlappenband. De Gigantjes maakten old school rock'n'roll.
373. Gigantjes - Yaki Taki Oowah!
[1985, #aw6, #hp23]
1
geplaatst: 7 september 2020, 18:09 uur
6,5
Zo, die had ik lang niet meer gehoord zeg. Grappig nummer.
Zo, die had ik lang niet meer gehoord zeg. Grappig nummer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.