MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Sugar Me doet het helemaal niet slecht en scoort voorlopig een 6,8 gemiddeld. Stem er gerust nog op. 

Dit weekend weer eens een thema-duo. Laat ik songs uit films nogmaals de revue laten passeren. Ons thema dit weekend:

Hits uit films #2

Het nummer van vandaag komt uit de film Bulworth (1998) en werd een gigantische hit. Nummer 1 in: België, Nederland, Oostenrijk, Duitsland, Ierland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Zwitserland, UK Dance Charts en UK R&B Charts. Genomineerd voor een Grammy, tig keer de platina-status behaald en ongelooflijk veel airplay op MTV. Roept u maar; bevalt dit nummer een beetje?

De officiële clip staat niet op YouTube, dus het eerste linkje is een link naar die video op Daily Motion.

371. Pras Feat. Ol' Dirty Bastard & Mya - Ghetto Superstar (That Is What You Are)

[1998, #aw16, #hp1]

Toen ik 16 was één van de grootste hits van 't jaar. Heel lang geleden dat ik 't gehoord heb, dat helpt.

8

5,5 geef mij maar Islands in the Stream

En nog een 7 voor Lynsey.

Lynsey 8.1
Pras 6,6

Lynsey De Paul - Sugar Me : 6,5

Pras Feat. Ol' Dirty Bastard & Mya - Ghetto Superstar (That Is What You Are) : 3,5

364. Esther Phillips - What a Diff'rence a Day Makes 7.0
365. Peter Gabriel - Solsbury Hill 6.0
366. Becky G - Shower 6.5
367. Reel 2 Real (feat. The Mad Stuntman) - I Like To Move It 6.5
368. Livin' Blues - L.B. Boogie 6.0
369. Pink Floyd - Another Brick in the Wall (Part 2) 6.0
370. Lynsey De Paul - Sugar Me 8.5
371. Pras Feat. Ol' Dirty Bastard & Mya - Ghetto Superstar (That Is What You Are) 8.0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:23 uur

geplaatst: vandaag om 13:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.