Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2020, 17:19 uur
John Denver weet hoge ogen te gooien en belandt in de top 40 van ons klassement met een gemiddelde van 7,66.
De zangeres van vandaag was één van de allergrootsten tussen 1984 en 1999. Alleen al in Nederland wist ze 30x de Top 40 te halen, waarbij 13x de top 10 gehaald werd. Het gekozen nummer voor vandaag was de 'theme song' voor de Olympische Zomerspelen van 1988.
In 2012 overleed ze vroegtijdig door een drugsoverdosis na een zeer bewogen leven.
384. Whitney Houston - One Moment In Time
[1988, #aw10, #hp6]
De zangeres van vandaag was één van de allergrootsten tussen 1984 en 1999. Alleen al in Nederland wist ze 30x de Top 40 te halen, waarbij 13x de top 10 gehaald werd. Het gekozen nummer voor vandaag was de 'theme song' voor de Olympische Zomerspelen van 1988.
In 2012 overleed ze vroegtijdig door een drugsoverdosis na een zeer bewogen leven.
384. Whitney Houston - One Moment In Time
[1988, #aw10, #hp6]
0
geplaatst: 18 september 2020, 17:27 uur
Nooit geweten dat dit aan de Olympische Spelen gelinkt was. Solide zang natuurlijk, maar het nummer heeft mij nooit erg veel gedaan ...
6
6
0
geplaatst: 19 september 2020, 05:02 uur
John Denver - Annie's Song : 8
Whitney Houston - One Moment In Time : 6
Whitney Houston - One Moment In Time : 6
0
geplaatst: 19 september 2020, 10:23 uur
Up-tempo Whitney vind ik vreselijk, zwijmel-Whitney vind ik altijd nog wel lekker. Eén van haar beste, wat mij betreft.
7,5
7,5
0
geplaatst: 19 september 2020, 10:28 uur
2,5
De meeste songs van haar zouden nog wat lager scoren. Onverdraaglijke stem.
De meeste songs van haar zouden nog wat lager scoren. Onverdraaglijke stem.
0
geplaatst: 19 september 2020, 13:21 uur
Jaar of tien geleden had ik waarschijnlijk eenzelfde soort bericht als ranboy geschreven bij een Whitney H. plaat. Ondertussen kan ik het wat beter hebben, maar sluit ik me wel volledig bij Fathead aan: haar uptempo songs kan ik niet goed verdragen. Dit soort overdreven ballads trek ik stukken beter.
7
7
1
geplaatst: 19 september 2020, 17:21 uur
Whitney scoort, met een pak minder stemmen, exact hetzelfde gemiddelde als Clouseau en belandt op plek 247.
Thema tijd! Songs uit films zijn al twee keer het onderwerp van ons themaweekend geweest, maar het zijn natuurlijk niet alleen films die voor grote hits zorgen: ook series hebben deze macht. Laten we ons dit weekend daarop richten.
Themaweekend: Hits uit series
Om maar meteen te beginnen met het nummer dat nog steeds dagelijks op televisie te horen is. Oorspronkelijk uit 1995 en toen ook een succes in Amerika en Canada. In Europa werd het pas een hit in de re-release van 1997.
385. The Rembrandts - I'll Be There for You
[1997, #aw6, #hp15]
Thema tijd! Songs uit films zijn al twee keer het onderwerp van ons themaweekend geweest, maar het zijn natuurlijk niet alleen films die voor grote hits zorgen: ook series hebben deze macht. Laten we ons dit weekend daarop richten.
Themaweekend: Hits uit series
Om maar meteen te beginnen met het nummer dat nog steeds dagelijks op televisie te horen is. Oorspronkelijk uit 1995 en toen ook een succes in Amerika en Canada. In Europa werd het pas een hit in de re-release van 1997.
385. The Rembrandts - I'll Be There for You
[1997, #aw6, #hp15]
1
geplaatst: 19 september 2020, 17:37 uur
Nope. Dit thema komt nog wel vaker terug, dus ik zet 'm er vast een keer tussen. Al heb ik wel je hulp nodig; geen idee op welk nummer / serie je doelt

Edit: ben er al achter. Komt zeker een keer
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.