Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 17:06 uur
Plek 306 voor René Klijn met 5,91.
De zangeres van vandaag heeft een prachtig record op haar naam staan. Ze is namelijk de succesvolste artiest aller tijden in de Nederlandse Top 40. Ze wist hier 40 Top 40-noteringen te behalen waarvan er 26 de top 10 bereikten. De helft daarvan wist zelfs de top 3 te halen.
Natuurlijk doet ze het niet alleen in Nederland goed: 9 Grammy Awards, 13 American Music Awards, 12 Billboard Music Awards, en 6 Guinness World Records zijn slechts enkele zaken die ze heeft weten binnen te slepen.
Het nummer van vandaag ging maar liefst 39x platina.
Duizelingwekkende cijfers, maar maakt het nummer zelf ook indruk op ons?
420. Rihanna - Diamonds
[2012, #aw26, #hp3]
De zangeres van vandaag heeft een prachtig record op haar naam staan. Ze is namelijk de succesvolste artiest aller tijden in de Nederlandse Top 40. Ze wist hier 40 Top 40-noteringen te behalen waarvan er 26 de top 10 bereikten. De helft daarvan wist zelfs de top 3 te halen.
Natuurlijk doet ze het niet alleen in Nederland goed: 9 Grammy Awards, 13 American Music Awards, 12 Billboard Music Awards, en 6 Guinness World Records zijn slechts enkele zaken die ze heeft weten binnen te slepen.
Het nummer van vandaag ging maar liefst 39x platina.
Duizelingwekkende cijfers, maar maakt het nummer zelf ook indruk op ons?
420. Rihanna - Diamonds
[2012, #aw26, #hp3]
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 17:09 uur
7,5
Ze heeft (veel) betere nummers, maar deze mag er zeker wezen
Ze heeft (veel) betere nummers, maar deze mag er zeker wezen
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 17:47 uur
Het treurige is wel dat ze voorlopig nog maar 1 nummer 1-hit gescoord heeft in de top 40 (met Don't Stop The Music).
Deze vind ik niet één van haar toppers. Maar zeker ook niet slecht ofzo
6
Deze vind ik niet één van haar toppers. Maar zeker ook niet slecht ofzo
6
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 17:58 uur
6,5
Niet bepaald een fan van Rihanna (er zijn veel betere zangeressen) maar dit is beslist één van haar betere nummers.
Niet bepaald een fan van Rihanna (er zijn veel betere zangeressen) maar dit is beslist één van haar betere nummers.
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 20:08 uur
8.5
Ik vind dit toch wel een uitschieter uit die periode en binnen dat genre. Moet gezegd dat ik het wel veel meer gaan waarderen ben door Loïc Nottet, die het een pak indrukwekkender zingt. Zeker live.
Ik vind dit toch wel een uitschieter uit die periode en binnen dat genre. Moet gezegd dat ik het wel veel meer gaan waarderen ben door Loïc Nottet, die het een pak indrukwekkender zingt. Zeker live.
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 22:26 uur
39 keer platina....hoe dan? Voor het punt van vandaag verplaatsen we de komma maar even (wat ik nog te veel platina platen vind maar dat terzijde)
3,9
3,9
0
geplaatst: 23 oktober 2020, 17:07 uur
Diamonds weet met een 6,52 de 229e plek te bemachtigen.
De feestzanger van vandaag scoorde twee hits in de hitlijst waaronder dit nummer over dat populaire balspel waarvan, zo heb ik me laten vertellen, de naam niet mag worden uitgesproken op deze website. Nadat zijn laatste single in 2000 flopte, trok hij zich terug. De twee gescoorde hits zal niemand hem echter ooit meer kunnen afpakken.
421. Hans Versnel - We Gaan Met Z'n Allen Naar Amerika
[1994, #aw6, #hp29]
De feestzanger van vandaag scoorde twee hits in de hitlijst waaronder dit nummer over dat populaire balspel waarvan, zo heb ik me laten vertellen, de naam niet mag worden uitgesproken op deze website. Nadat zijn laatste single in 2000 flopte, trok hij zich terug. De twee gescoorde hits zal niemand hem echter ooit meer kunnen afpakken.
421. Hans Versnel - We Gaan Met Z'n Allen Naar Amerika
[1994, #aw6, #hp29]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.