MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
9

Altijd prachtig gevonden

Antiek maar fraai.

8.5

7,6 - Erg mooi, maar behoort niet tot zijn beste werk.

9 Prachtig

Louis A: 7,5

Louis Armstrong - What a Wonderful World : 7

Bleh, saai. Intens kut, durf ik zelfs te stellen. Wat iedereen hier in hoort, Joost mag het weten.

1,2

Johnny Marr schreef:
Bleh, saai. Intens kut, durf ik zelfs te stellen. Wat iedereen hier in hoort, Joost mag het weten.

1,2

Iets van hoop op een betere wereld?

ranboy schreef:
(quote)

Iets van hoop op een betere wereld?

Schattig, maar ik hoor dit:

What a Wonderful World wordt 50 jaar na dato nog steeds op waarde geschat: 7,75 gemiddeld en dat betekent plek 38.

Havana Moon (1983) is het album waar het nummer van vandaag onderdeel van uitmaakt. Op dit album van Satana werkt hij samen met The Fabulous Thunderbirds, en dat is terug te horen. De bluesharp klanken van Kim Wilson zijn meteen te herkennen en ook het gitaarwerk van Jimmy Vaughan is hoorbaar. Daarnaast nam Santana voor dit album een nummer op met Willie Nelson en Booker T. Jones. Dat is het nummer dat we vandaag gaan beoordelen:

454. Santana - They All Went to Mexico [feat. Booker T. Jones & Willie Nelson]

[1983, #aw7, #hp7]

Nog altijd een heel fijn nummertje.
Willie steelt de show

8.3

Hoeveel sympathie ik ook heb voor beide mannen, erg memorabel is de samenwerking niet.

6

Santana - They All Went to Mexico [feat. Booker T. Jones & Willie Nelson] : 8

6 , Santana komt niet echt uit de verf. Geen Mexico gevoel.

Toevallig is dit juist de enige hit die is uitgebracht als solosingle van Carlos Santana, dus niet van de band Santana (voor wat het waard is).

6,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.