Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2020, 21:58 uur
7,5
Geen fan van Bon Jovi maar de nummers in hun beginperiode zijn nog best te pruimen.
Geen fan van Bon Jovi maar de nummers in hun beginperiode zijn nog best te pruimen.
0
geplaatst: 1 december 2020, 13:18 uur
457. Lisa Boray & Louis de Vries - Goede Tijden, Slechte Tijden 4.5
458. Frank Sinatra - Love and Marriage 5.5
459. Bon Jovi - You Give Love a Bad Name 6.5
458. Frank Sinatra - Love and Marriage 5.5
459. Bon Jovi - You Give Love a Bad Name 6.5
1
geplaatst: 1 december 2020, 17:11 uur
Bon Jovi schiet alle kanten op qua toegekende cijfers en dat zorgt voor 6,17 gemiddeld, met plek 300 als gevolg.
In 2002 kon je niet om dit nummer heen; wat een airplay kregen zowel song als clip. Sterker nog: het was het meest gedraaide nummer op de radio wereldwijd dat jaar. Helaas heeft ze dit succes nooit meer kunnen evenaren en na de vervolg single op deze plaat was het grote commerciële succes zo goed als voorbij. Vijf jaar later kwam er nog een kleine opleving, maar dat was eigenlijk alleen in de UK.
Dit jaar kreeg ze weer wat meer aandacht door haar karaoke-avonden tijdens de lockdown periode waar ze samen met haar gezin een feestje bouwt.
460. Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dancefloor
[2002, #aw15, #hp4]
In 2002 kon je niet om dit nummer heen; wat een airplay kregen zowel song als clip. Sterker nog: het was het meest gedraaide nummer op de radio wereldwijd dat jaar. Helaas heeft ze dit succes nooit meer kunnen evenaren en na de vervolg single op deze plaat was het grote commerciële succes zo goed als voorbij. Vijf jaar later kwam er nog een kleine opleving, maar dat was eigenlijk alleen in de UK.
Dit jaar kreeg ze weer wat meer aandacht door haar karaoke-avonden tijdens de lockdown periode waar ze samen met haar gezin een feestje bouwt.
460. Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dancefloor
[2002, #aw15, #hp4]
0
geplaatst: 1 december 2020, 18:00 uur
Fijn popliedje. Wel een klein beetje van z'n glans verloren over de jaren.
6,8
6,8
1
geplaatst: 1 december 2020, 18:09 uur
Geschreven door Gregg Alexander van de New Radicals heb ik deze week geleerd
7.5
7.5
1
geplaatst: 1 december 2020, 19:24 uur
Ik was destijds net 20 en helemaal gek van deze Disco Nouveau plaat. Hij kan me nog steeds erg bekoren. Lekker, lekker, lekker.
8.5
8.5
0
geplaatst: 1 december 2020, 20:49 uur
In mijn herinnering was het nummer beter, dan ik het nu hoor
6,5
6,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.