MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Jem: 8

Veel gehoord in die tijd. Volgens mij toch wel een behoorlijke radiohit bij 3FM (zal het zijn geweest).

starbright boy schreef:

465. K. Dootje - Sinterklaas K.Poentje 1.0
Hier moet wel zo te horen Cat Music achter zitten (oa Ome Henk, De Smurfen en Rubberen Robbie en een berg eendagsvliegen). Het meeste is drek. Waaronder deze.

Hier moet ik op terugkomen, na een beetje zoeken blijkt het niet Cat Music te zijn die dit op z'n geweten heeft maar een tweetal. Een van die twee zou later bekend worden als Eddy Zoey.

Jem - They : 5,5

10

Matige cijfers, dit is perfecte pop.

wavanbuuren
Grace - 7,5
Jem - 4

Shaky schreef:
Vandaag het laatste verzoekje van deze week.
Ik verdenk Fathead.

7

Werd destijds doodgedraaid op alle muziek(TV)zenders. Destijds vond ik hem wel leuker dan nu.

Ik was deze alweer praktisch vergeten, maar toch wel een aardig hitje idd.

7,3

JoaMuse schreef:
(quote)
Ik verdenk Fathead.
Nee, K. Dootje was mijn verzoekje.

Ast
5.0

They scoort 6,52 gemiddeld en belandt daarmee op plek 254.

Volgende week zullen er opnieuw drie verzoekjes de revue passeren. De komende dagen gaan we eerst weer kriskras door de geschiedenis van de Top40 heen. 

Vandaag een band die net als Creedence Clearwater Revival of Bachman-Turner Overdrive beter bekend staat onder hun afkorting. Deze band, afkomstig uit Birmingham, Engeland, was in de hitlijsten het meest succesvol in Frankrijk (18 top 10-hits), Engeland (15 top 10-hits) en Ierland (13 top 10-hits).

In Nederland deden Jeff Lynne en de mannen het ook niet onverdienstelijk met 16 noteringen in de Top 40. 

Wat vinden we van deze plaat met Patti Quatro als achtergrondzangeres?

470. Electric Light Orchestra - Livin' Thing

[1976, #aw9, #hp6]

Best leuk, maar niet zo leuk als sommige andere van hun hits (Sweet Talkin' Woman, Mr. Blue Sky, Here Is The News...)

7

9

Vooral die intro is weergaloos!

Als jonge bikkel erg van onder de indruk.
Nog steeds een prima song, maar de magie is wat weg voor mij.

7.7

Ik zet het uit mezelf niet op maar als ie voorbij komt in de top 2000 vind ik het wel leuk

6,7

ArthurDZ schreef:
Best leuk, maar niet zo leuk als sommige andere van hun hits (Sweet Talkin' Woman, Mr. Blue Sky, Here Is The News...)

Zo is dat

7,4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:27 uur

geplaatst: vandaag om 10:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.