Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2020, 07:50 uur
9
En nog een 4 voor Metro Station, hoor dit voor het eerst en had prima zonder gekund.
En nog een 4 voor Metro Station, hoor dit voor het eerst en had prima zonder gekund.
0
geplaatst: 10 december 2020, 15:18 uur
Wel oké, maar ik vind haar toffer als stijlfiguur dan als zangeres.
6,5
6,5
1
geplaatst: 10 december 2020, 17:12 uur
Grace Jones doet het goed en belandt op plek 58 met 7,59 gemiddeld. Denk dat het wel duidelijk was van wie dit verzoekje kwam
.
Vandaag het laatste verzoekje van deze week. Dit nummer was de debuutsingle van deze Welshe dame die we ook best wel als one-hit-wonder kunnen bestempelen. Drie jaar na deze single werd het zo goed als volledig stil rondom haar. Ze bracht af en toe nog wel een album of EP uit, maar deze wisten niets te doen. Zelfs het gebruik van haar muziek in series van een bepaald genre, o.a. Sex and the City, Gossip Girl, The O.C., One Tree Hill en Grey's Anatomy, wisten haar populariteit niet aan te zwengelen.
Hoe dan ook: die succesvolle en populaire debuut hit, die het in België overigens stukken beter deed dan in Nederland, neemt niemand haar meer af.
Wat vinden wij van deze 00's song?
469. Jem - They
[2005, #aw3, #hp27]
.Vandaag het laatste verzoekje van deze week. Dit nummer was de debuutsingle van deze Welshe dame die we ook best wel als one-hit-wonder kunnen bestempelen. Drie jaar na deze single werd het zo goed als volledig stil rondom haar. Ze bracht af en toe nog wel een album of EP uit, maar deze wisten niets te doen. Zelfs het gebruik van haar muziek in series van een bepaald genre, o.a. Sex and the City, Gossip Girl, The O.C., One Tree Hill en Grey's Anatomy, wisten haar populariteit niet aan te zwengelen.
Hoe dan ook: die succesvolle en populaire debuut hit, die het in België overigens stukken beter deed dan in Nederland, neemt niemand haar meer af.
Wat vinden wij van deze 00's song?
469. Jem - They
[2005, #aw3, #hp27]
0
geplaatst: 10 december 2020, 17:55 uur
Shaky schreef:
Die is me destijds toch ontgaan denk ik. Ik weet niet meer welk topic het was, maar ik leerde They enkele jaren geleden via MuMe kennen, fijn nummer!Hoe dan ook: die succesvolle en populaire debuut hit, die het in België overigens stukken beter deed dan in Nederland, neemt niemand haar meer af.
8
1
geplaatst: 10 december 2020, 19:02 uur
463. Danzel - Pump It Up! 3,1
Lelijke plaat. Zelfs in zijn soort kan ik er niet veel van maken.
464. Henk en Henk - Sinterklaas wie kent hem niet 6,4
HGD had een flink aantal leukere hits, maar best geinig
465. K. Dootje - Sinterklaas K.Poentje 1.0
Hier moet wel zo te horen Cat Music achter zitten (oa Ome Henk, De Smurfen en Rubberen Robbie en een berg eendagsvliegen). Het meeste is drek. Waaronder deze.
466. Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine 7,6
Ik verkies de jaren '70, maar een prima nummer
467. Metro Station - Shake It 5,4
Die jongen die de coupletjes zingt is trouwens de broer van Miley Cyrus en is daarnaast vooral bekend omdat hij als twintiger al zo'n beetje uitgetatoeëerd was omdat er geen ruimte meer was op zijn lichaam. Ik krijg altijd het gevoel dat een poppunk of emoband opgescheept kwam te zitten met een boybandliedje en een dito producer als ik dit hoor, maar ze hebben het geloof ik zelf geschreven. Ach ja, een niemendalletje dat ik een keer per jaar best goed kan hebben.
468. Grace Jones- I've Seen That Face Before (Libertango) 8,6
Ik hou zoveel van Jones' hits dat ik haar albums een zal moeten checken
469: Jem - They 5,9
Het introotje wordt veel gebruikt als muziekje onder beelden. Best aardig, maar niet spannend genoeg,
Lelijke plaat. Zelfs in zijn soort kan ik er niet veel van maken.
464. Henk en Henk - Sinterklaas wie kent hem niet 6,4
HGD had een flink aantal leukere hits, maar best geinig
465. K. Dootje - Sinterklaas K.Poentje 1.0
Hier moet wel zo te horen Cat Music achter zitten (oa Ome Henk, De Smurfen en Rubberen Robbie en een berg eendagsvliegen). Het meeste is drek. Waaronder deze.
466. Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine 7,6
Ik verkies de jaren '70, maar een prima nummer
467. Metro Station - Shake It 5,4
Die jongen die de coupletjes zingt is trouwens de broer van Miley Cyrus en is daarnaast vooral bekend omdat hij als twintiger al zo'n beetje uitgetatoeëerd was omdat er geen ruimte meer was op zijn lichaam. Ik krijg altijd het gevoel dat een poppunk of emoband opgescheept kwam te zitten met een boybandliedje en een dito producer als ik dit hoor, maar ze hebben het geloof ik zelf geschreven. Ach ja, een niemendalletje dat ik een keer per jaar best goed kan hebben.
468. Grace Jones- I've Seen That Face Before (Libertango) 8,6
Ik hou zoveel van Jones' hits dat ik haar albums een zal moeten checken
469: Jem - They 5,9
Het introotje wordt veel gebruikt als muziekje onder beelden. Best aardig, maar niet spannend genoeg,
0
geplaatst: 10 december 2020, 21:40 uur
7
Kende ik niet (meer) maar valt best mee (melodie is OK). Merkwaardig dat ik zowat alle hits van de jaren '60-'70-'80 nog goed ken maar die van de jaren '00 veel minder.
Kende ik niet (meer) maar valt best mee (melodie is OK). Merkwaardig dat ik zowat alle hits van de jaren '60-'70-'80 nog goed ken maar die van de jaren '00 veel minder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.