Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2021, 17:57 uur
Hmm, in 1998 vond ik het nummer leuker dan nu, nooit geweten dat hij aan een aantal songs heeft meegeschreven.
6,1
6,1
0
geplaatst: 4 januari 2021, 18:20 uur
8
Dat is een 7 voor het nummer en een 1 voor al wat er aan vast hangt, veel nostalgie.
Dat is een 7 voor het nummer en een 1 voor al wat er aan vast hangt, veel nostalgie.
0
geplaatst: 4 januari 2021, 18:24 uur
6.5
2,8 voor het vorige nummer van mij was het hoogst scorende cijfer
2,8 voor het vorige nummer van mij was het hoogst scorende cijfer

0
geplaatst: 4 januari 2021, 20:16 uur
Oei.... gevalletje daar gaat mijn tandglazuur. Maar net als o.a. musicfriek, titmeister en esteban is dit wel enorm jeugdsentiment. Stond o.a. op Het Beste Uit de Mega Top 100 '98 die ik destijds heb grijsgedraaid.
7,0, omdat Susannah me nog best dierbaar is.
7,0, omdat Susannah me nog best dierbaar is.
1
geplaatst: 4 januari 2021, 21:19 uur
Artiest en titel zeiden me niks, maar ik herken dit nog wel. Amai echt jaaaaren niet gehoord. Omdat het bovendien best een emotioneel nummer ben ik zelfs een beetje ontroerd deze terug te horen.
7,5
7,5
0
geplaatst: 5 januari 2021, 17:10 uur
Espen scoort 5,71 gemiddeld en dat is goed voor plek 380.
De komende dagen zullen er weer wat verzoekjes de revue passeren. We beginnen met een band uit Amerika die in eigen land niets wist te presteren wat betreft single-successen. In Europa wisten zij echter wel de nodige bekendheid te creëren en dan voornamelijk door hun 2e single The Promise You Made.
Zanger Peter Kingsbery vestigde zich in Frankrijk nadat de band in 1990 voor het eerst uit elkaar ging omdat ze daar het populairst waren. Helaas kwam zijn solocarrière zelfs in Frankrijk niet echt van de grond en in 2006 besloot hij toch maar weer op te gaan treden onder zijn oude bandnaam.
Het verzoekje is de debuutsingle van deze 80's band.
495. Cock Robin - When Your Heart Is Weak
[1986, #aw3, #hp39]
De komende dagen zullen er weer wat verzoekjes de revue passeren. We beginnen met een band uit Amerika die in eigen land niets wist te presteren wat betreft single-successen. In Europa wisten zij echter wel de nodige bekendheid te creëren en dan voornamelijk door hun 2e single The Promise You Made.
Zanger Peter Kingsbery vestigde zich in Frankrijk nadat de band in 1990 voor het eerst uit elkaar ging omdat ze daar het populairst waren. Helaas kwam zijn solocarrière zelfs in Frankrijk niet echt van de grond en in 2006 besloot hij toch maar weer op te gaan treden onder zijn oude bandnaam.
Het verzoekje is de debuutsingle van deze 80's band.
495. Cock Robin - When Your Heart Is Weak
[1986, #aw3, #hp39]
0
geplaatst: 5 januari 2021, 17:39 uur
Mijn favoriet van deze band. Dit nr moet ik minstens 500x gehoord hebben en er gewoon niet zat van raken. De manier hoe Peter Kingsberry zingt in dit nummer, prachtig. Een van de mooiste stemmen die ik ken.
10
En nee, heb deze niet genomineerd, wel benieuwd wie wel
10
En nee, heb deze niet genomineerd, wel benieuwd wie wel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.