Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 6 januari 2021, 01:10 uur
Nooit geweten dat dit eigenlijk hun debuut was. Het nummer is dus in Nederland en België heruitgebracht na het succes van The Promise You Made. Dat nummer was hier een grote hit, maar dit nummer kwam niet verder dan plek 39!
En dat terwijl dit hun allermooiste is (is je vraag hiermee beantwoord musicfriek?
)
Cock Robin - When Your Heart Is Weak : 9,5
En dat terwijl dit hun allermooiste is (is je vraag hiermee beantwoord musicfriek?
)Cock Robin - When Your Heart Is Weak : 9,5
0
geplaatst: 6 januari 2021, 09:12 uur
Kees-Jan schreef:
Nooit geweten dat dit eigenlijk hun debuut was. Het nummer is dus in Nederland en België heruitgebracht na het succes van The Promise You Made.
Dit wist ik ook niet. Maar fijne keuze ja Nooit geweten dat dit eigenlijk hun debuut was. Het nummer is dus in Nederland en België heruitgebracht na het succes van The Promise You Made.

0
wavanbuuren
geplaatst: 6 januari 2021, 13:00 uur
Ik vind alle singles van Cock Robin goed.
Al had hier misschien wel een half minuutje af gekund als je eerlijk bent.
7,8
Al had hier misschien wel een half minuutje af gekund als je eerlijk bent.
7,8
0
geplaatst: 6 januari 2021, 17:15 uur
When Your Heart Is Weak staat op plek 130 met 7,14 gemiddeld.
Het tweede verzoekje van deze week werd voor het eerst uitgebracht in 1997, maar sloeg niet aan. House producer Roy Malone nam het nummer onder handen en de groep bracht in 1999 die uptempo versie uit. Dat bleek een goede zet te zijn: het nummer werd een wereldwijde hit.
In 2009 kwam er weer een nieuwe versie uit, die werd enkel in België en Nederland een hit.
Het verzoekje betreft die beroemde 1999-versie met bijbehorende herkenbare videoclip.
496. Wamdue Project - King Of My Castle
[1999, #aw13, #hp2]
Het tweede verzoekje van deze week werd voor het eerst uitgebracht in 1997, maar sloeg niet aan. House producer Roy Malone nam het nummer onder handen en de groep bracht in 1999 die uptempo versie uit. Dat bleek een goede zet te zijn: het nummer werd een wereldwijde hit.
In 2009 kwam er weer een nieuwe versie uit, die werd enkel in België en Nederland een hit.
Het verzoekje betreft die beroemde 1999-versie met bijbehorende herkenbare videoclip.
496. Wamdue Project - King Of My Castle
[1999, #aw13, #hp2]
0
geplaatst: 6 januari 2021, 18:02 uur
Destijds vond ik dit te gek, maar de tand des tijds is niet mild geweest voor King of My Castle.
7,0 - want ook Wamdue P. is me nog best dierbaar.
7,0 - want ook Wamdue P. is me nog best dierbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.