Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2021, 02:45 uur
Freddie James - Get Up And Boogie : 6,5
Fatal Flowers - Younger Days : 8
Fatal Flowers - Younger Days : 8
1
wavanbuuren
geplaatst: 26 januari 2021, 08:43 uur
Had ik zelf ook aan kunnen brengen.
Schoonheid in eenvoud. Het leven is al complex genoeg.
9,5
Schoonheid in eenvoud. Het leven is al complex genoeg.
9,5
0
geplaatst: 26 januari 2021, 10:10 uur
0
geplaatst: 26 januari 2021, 17:10 uur
Fatal Flowers scoort 7,18 gemiddeld. Daarmee staan de mannen op plek 125.
Na het Nederlandse verzoekje van gisteren, volgt vandaag een Belgische song die is aangevraagd.
Dit nummer werd eerst in 2000 uitgebracht onder de artiestennaam Liquid feat. Silvy. Het nummer kwam destijds in Nederland niet verder dan de tipparade, maar toen het duo het in 2001 opnieuw probeerde onder de naam Sylver, sloeg het hier wel aan.
In België wist het duo overigens bijzonder veel hits te scoren, in vergelijking bleef dat commerciële succes in Nederland wat achter. Het verzoekje is de grootste hit van deze Belgische dance-act.
Ruim 20 jaar oud is dit nummer al, waar blijft de tijd toch....
516. Sylver - Turn The Tide
[2001, #aw11, #hp15]
Na het Nederlandse verzoekje van gisteren, volgt vandaag een Belgische song die is aangevraagd.
Dit nummer werd eerst in 2000 uitgebracht onder de artiestennaam Liquid feat. Silvy. Het nummer kwam destijds in Nederland niet verder dan de tipparade, maar toen het duo het in 2001 opnieuw probeerde onder de naam Sylver, sloeg het hier wel aan.
In België wist het duo overigens bijzonder veel hits te scoren, in vergelijking bleef dat commerciële succes in Nederland wat achter. Het verzoekje is de grootste hit van deze Belgische dance-act.
Ruim 20 jaar oud is dit nummer al, waar blijft de tijd toch....
516. Sylver - Turn The Tide
[2001, #aw11, #hp15]
0
geplaatst: 26 januari 2021, 18:09 uur
Heb hier wel een zwak voor en idd, twin-tig jaar oud alweer 
7,5

7,5
1
geplaatst: 26 januari 2021, 18:47 uur
Damn, voel me opeens oud
verder eens, heb hier ook wel een zwak voor.7,5
Edit: nog een 6 voor Fatal Flowers
0
geplaatst: 26 januari 2021, 19:53 uur
Veel dingen die ik vroeger beter vond.
513. Pearl Jam - Alive 6,5
Was in 92 een 9 geweest maar ben er wel wat overheen. Maar als ik een onvoldoende geef protesteert mijn 17 jarige ik.
514. Freddie James - Get Up and Boogie 4,9
Matig discoplaatje waar de tand des tijds stevig aan heeft gezeten. De enige die ik me niet van vroeger herinner en toen beter vond.
515. Fatal Flowers - Younger Days 5,9
Valt zwaar tegen bij het terughoren. Vooral de stem trek ik niet meer zo goed.
516. Sylver - Turn The Tide 6,6
Had hier in 2000 een flink zwak voor. Vind 'm nu wat minder, maar toch de leukste uit dit rijtje.
513. Pearl Jam - Alive 6,5
Was in 92 een 9 geweest maar ben er wel wat overheen. Maar als ik een onvoldoende geef protesteert mijn 17 jarige ik.
514. Freddie James - Get Up and Boogie 4,9
Matig discoplaatje waar de tand des tijds stevig aan heeft gezeten. De enige die ik me niet van vroeger herinner en toen beter vond.
515. Fatal Flowers - Younger Days 5,9
Valt zwaar tegen bij het terughoren. Vooral de stem trek ik niet meer zo goed.
516. Sylver - Turn The Tide 6,6
Had hier in 2000 een flink zwak voor. Vind 'm nu wat minder, maar toch de leukste uit dit rijtje.
0
geplaatst: 26 januari 2021, 20:44 uur
8
En plots ben ik terug 18. Van alle Milk Inc. -achtige klonen was dit nummer van Sylver toch wel één van de betere. Een klassieker binnen dat genre.
En plots ben ik terug 18. Van alle Milk Inc. -achtige klonen was dit nummer van Sylver toch wel één van de betere. Een klassieker binnen dat genre.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.