MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Oei, wat is Killer dan eigenlijk een goed nummer hè.

3,5

Adamski - The Space Jungle : 2

Come back na mijn gezondheidsissues.

517. Bram Tchaikovsky - Sarah Smiles 7.0

Eentje die op de soundtrack van films als Dazed & Confused of Over The Edge gepast had. met mate heel lekker

518. Julio Iglesias - Un Canto a Galicia 6,9
In Vroeger tijden net wat minder glad en daardoor een pak beter te verdragen dan latere muziek van de gebruinde man

519. Kiesza - Hideaway 6.9
Best leuke danspop met leuke video

520. Alex Harvey - To Make My Life Beautiful 5,1

Om eerlijk te zijn moet ik vooral denken aan The Cats of Piet Veerman. Niet mijn ding

521. Susanna Hoffs - My Side Of The Bed 5,7

Lang niet zo leuk als de betere Bangles -hits. Ik snap goed waarom dit nummer geen Eternal Flame of Manic Monday is geworden.

522. Brood & Vrienten - Als Je Wint 7.4

Heb weleens gehoord dat Vrienten zo'n zwak voor Brood had dat hij 'm niets kon weigeren ook geen duet toen Doe maar net wel of net niet over was (dat weet ik niet meer) Jeugdsentiment met een hoofdletter J

523. Lenny Kravitz - Believe in Me 4.4
Hier was ik afgehaakt. De eerste twee albums en een beetje de derde kon ik goed van 'm hebben. Daarna boeide het voor geen meter meer. Saai. Ik voel de sfeer ook echt niet. De laatste keer dat ik vrijwillig iets van hem opgezet had ik lang, heel lang geleden gaat ook weer lang duren.

524. Juan Luis Guerra Y 440 - Burbujas De Amor 6,7
Dit is zo'n voorbeeld van iets waar ik toen echt een hekel aan had en ik nu best ok vind. People change.
525 David Bowie - Rebel Rebel 8.0

526. Jonas Blue - Rise [feat. Jack & Jack] 3,6
527. Marusha - It Takes Me Away 3,7

Ik heb over the rainbow nog flink verdedigd hier, maar dit mist de charme van dat nummer behoorlijk en dan is er niet zoveel over.

528. Earth & Fire - Memories 6,2

Nooit een fan van deze band geweest, maar dit is wel veeeeeel beter dan de vorige poging hier

529. Adam Ant - Goody Two Shoes 6,9

Hij werd steeds meer een bloedcommercieel denkende clown en was hier al flink onderweg. Wel een clown waar ik een zwakje voor heb. Ik ben een van heel weinig die zijn laatste hit Puss n Boots het leukst vind

530. King Bee - Back By Dope Demand. 7,4
De eerste raphit ooit uit Nederland die serieus genomen werd. Klink nu nog altijd beter dan vele tijdgenoten

531. Artists United Against Apartheid - Sun City 7.0

Lang niet gehoord. Gelukkig niet zo suf als andere goede doel-platen. Heerlijk zootje ook die artiestenlijst. Best te te doen tot mijn verbazing.

532. Krystl - Bottles 2,4

Muziek gemaakt om zo min mogelijk mensen voor het hoofd te stoten. Bij mij werkt dat niet. Risicoloze leegheid. Zo passieloos dat het bijna niet meer als muziek voelt. Ik draai liever het beste van Arie Ribbens ofzo.

533. Adamski - The Space Jungle 6,5

wat Titmeister zegt.

starbright boy schreef:
Come back na mijn gezondheidsissues.

Fijn dat je terug bent

Adamski komt met The Space Jungle niet in de buurt van zijn 21e positie met Killer: plek 494 met 4,54 gemiddeld.

Vandaag krijgt de huidige nummer 10 in ons klassement de kans om zich nog een toppositie toe te eigenen. Op 29 november 2019 wisten ze tot 8,12 gemiddeld te komen met Enjoy the Silence.

De song van vandaag is de 16e single van de band en al hun 15 eerdere singles wisten in thuisland Engeland de hitlijst te bereiken. In Nederland was dit echter pas de 4e single van de mannen die de Top 40 haalde. 

Het is Martin Gore die het nummer schreef en de lead vocals voor zijn rekening nam.

534. Depeche Mode - A Question of Lust

[1986, #aw5, #hp24] 

Adamski - 5
Depeche Mode - 9 , zuinige cijfers hier, verrassend

Depeche Mode - A Question of Lust : 4,5

Zure cijfers inderdaad.

8,9

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.