MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
meh.

4,2

Depeche Mode staat met Enjoy the Silence op plek 10. A Question of Lust eindigt voorlopig op plek 311 met 6,41 gemiddeld.

Als laatste in dit rijtje 'artiesten uit de bovenste regionen in de herkansing', is het de beurt aan de huidige nr. 8. Met Son of a Preacher Man wist ze 8,14 gemiddeld te scoren. Eens zien of ze daarbij in de buurt kan komen. 

Vandaag mag ze het hier gaan proberen met veruit de grootste hit uit haar carrière. Het nummer is oorspronkelijk Italiaans en toen Dusty in Italië was en Pino Donaggio zijn versie hoorde zingen, was ze meteen verkocht. Ze wilde het nummer koste wat kost in het Engels opnemen, en zo geschiedde. 

Dusty was overigens niet bepaald de enige die dit nummer opnam: o.a. Elvis Presley, Lynn Anderson, Glen Campbell, Vic Damone, Kiki Dee en Smokey Robinson namen hun eigen versie op. 

Terug naar de jaren '60 voor de laatste herkansing van deze week:

535. Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me

[1966, #aw10, #hp27] 

Depeche Mode met Question Of Lust nog een 4,5 voor mij
Dusty: 6

6,8

Komt niet in de buurt van haar beste nummers.

Dusty een 8.3

DM nog een 7.2

Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me : 7,5

Hey, toevallig vandaag Dusty In Memphis geluisterd! Daar staan nog wel wat betere nummers op:

7,5

Veel beter dan het wat overschatte Son of a Preacher Man: 7,5

Nog een 5,7 voor A Question of Lust; verre van mijn favo DM

Dusty een 9,5
Depêche mode een 6,4. Wel veel liever deze dan enjoy

6 voor Dusty

6, ze kan beter!

7,5 zeker niet haar beste

Dusty: 8

wavanbuuren
Adamski - 6
Depeche Mode - 7
Dusty - 6,6

Ast
6,5

Dusty scoort 7,62 gemiddeld en dat is goed voor plek 53. Daarmee staat ze 2x in onze top 60.

De uit Kosovo afkomstige Dardan Aliu ging vorig jaar de samenwerking aan met de Britse Rachel Agatha Keen nadat ze beide individueel ook al succesvol waren geweest. 

De samenwerking pakte prima uit en hun nummer werd in vrijwel heel Europa een flinke hit. Zo ook in Nederland, maar dat was de Top 40... Dit is MusicMeter. Hoe pakt het hier uit?

536. Regard & RAYE - Secrets

[2020, #aw17, #hp11]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:25 uur

geplaatst: vandaag om 08:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.