MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Ast
4,5

The Korgis belanden op de 431e plek met 5,55 gemiddeld.

Deze New Yorke hiphop formatie wist in Amerika slechts één keer de top 50 te halen. In Nederland scoorden de mannen tussen 1989 en 1991 daarentegen maar liefst 6 Top 40 hits waaronder de nummer 1-hit die we vandaag gaan beoordelen.

Uiteindelijk kreeg dit nummer overigens wel de nodige erkenning in hun thuisland toen de Rock and Roll Hall of Fame het nummer opnam in hun lijst 500 Songs that Shaped Rock and Roll.

538. De La Soul - Me Myself And I

[1989, #aw10, #hp1] 

8,5

Ze hebben betere, wel

7,2

jordidj1 schreef:
Ze hebben betere, wel

8

Misschien wel een halfje teveel, maar hier heb ik een zwak voor.

The Korgis 5

De La Soul 7,5

wavanbuuren
Shaky schreef:

Uiteindelijk kreeg dit nummer overigens wel de nodige erkenning in hun thuisland toen de Rock and Roll Hall of Fame het nummer opnam in hun lijst 500 Songs that Shaped Rock and Roll.

Dan wordt de term Rock and Roll wel erg ruim genomen zou ik zeggen........

wavanbuuren
Heb jij echt zo'n rotleven Les? Zou jij voor de grap eens willen uitrekenen wat het gemiddelde cijfers is wat Les heeft gegeven op alle nummers, Shaky?

Van mij deze een 7,8

De La Soul - Me Myself And I : 4

wavanbuuren schreef:

Dan wordt de term Rock and Roll wel erg ruim genomen zou ik zeggen........

Begrijpelijke opmerking. De lijst bevat echter niet 500 Rock and Roll songs, maar songs die de koers / invulling van de Rock hebben beïnvloed. De nummers zelf hoeven dus niet binnen het genre te vallen. Ondertussen staan er overigens meer dan 500 nummers in de lijst en hebben ze het gedeelde 'The 500' laten vallen van de titel.

Wat betreft gemiddeldes van users, ik weet zeker dat je daar zelf ook uit gaat komen zonder mijn hulp

Ik sluit me verder volledig aan bij jouw cijfer:
7,8

wavanbuuren schreef:
Heb jij echt zo'n rotleven Les? Zou jij voor de grap eens willen uitrekenen wat het gemiddelde cijfers is wat Les heeft gegeven op alle nummers, Shaky?

Het is heel simpel, alles wat ook maar enigszins klinkt als een muziekstijl die zich heeft ontwikkeld de afgelopen 50 jaar, is onvoldoende voor Les

Titmeister schreef:
(quote)

Het is heel simpel, alles wat ook maar enigszins klinkt als een muziekstijl die zich heeft ontwikkeld de afgelopen 50 jaar, is onvoldoende voor Les

Nou ja, een 2 is altijd nog hoger dan een 1...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.