Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
2
geplaatst: 11 oktober 2019, 15:47 uur
Laat ik hier nu eens een vette pro-stem tegenaan gooien, gewoon omdat het kan.
8
Aqua is bewust fout. Het is wat het is, candy-pop. En in dat genre waren zij in de 90s de betere. In mijn tienerjaren hebben we ons hier kostelijk mee geamuseerd. Tot mijn eigen grote verbazing ken ik het nog woord voor word vanbuiten. Nostalgie. Heerlijk fout. Dr. Jones was mijn favoriet.
8
Aqua is bewust fout. Het is wat het is, candy-pop. En in dat genre waren zij in de 90s de betere. In mijn tienerjaren hebben we ons hier kostelijk mee geamuseerd. Tot mijn eigen grote verbazing ken ik het nog woord voor word vanbuiten. Nostalgie. Heerlijk fout. Dr. Jones was mijn favoriet.
0
geplaatst: 11 oktober 2019, 19:21 uur
Aquarium heb ik destijds als 10-jarige compleet grijsgedraaid. Deze heb, itt Barbie Girl, sinds die tijd niet meer gehoord, denk ik. Vanwege jeugdsentiment kan ik hier geen onvoldoende aan geven.
5,8
5,8
3
geplaatst: 11 oktober 2019, 22:35 uur
My Oh My 
8
Aquarium heb ik ook grijsgedraaid als tienjarige. Natuurlijk is het over de top fout enzo, maar die plaat staat wel gewoon vol met goede popliedjes als je het mij vraagt. En Barbie Girl, die vind ik niet zo leuk. Hier word ik echter gewoon vrolijk van!

8
Aquarium heb ik ook grijsgedraaid als tienjarige. Natuurlijk is het over de top fout enzo, maar die plaat staat wel gewoon vol met goede popliedjes als je het mij vraagt. En Barbie Girl, die vind ik niet zo leuk. Hier word ik echter gewoon vrolijk van!
4
geplaatst: 12 oktober 2019, 00:55 uur
9
Draai ik nog steeds met enige regelmaat. Aquarium is, naast jeugdsentiment, ook nog eens een hele goede popplaat, met dit als beste nummer
.
Draai ik nog steeds met enige regelmaat. Aquarium is, naast jeugdsentiment, ook nog eens een hele goede popplaat, met dit als beste nummer
.
0
geplaatst: 12 oktober 2019, 14:31 uur
Net zoals mijn muzieksmaak, schieten we qua decennia en genres alle kanten op hier. Heerlijk, toch? Tijd voor hip-hop!
The Streets is niet een naam die je 1-2-3 in onze charts verwacht, maar de beste man had toch een hitje in 2004. Zijn enige, dat wel.
54. The Streets - Dry Your Eyes
[2004, #aw5, #hp24]
The Streets is niet een naam die je 1-2-3 in onze charts verwacht, maar de beste man had toch een hitje in 2004. Zijn enige, dat wel.
54. The Streets - Dry Your Eyes
[2004, #aw5, #hp24]
0
geplaatst: 12 oktober 2019, 14:37 uur
9
Heerlijk hitje, en dan heeft hij nog een paar singles die nog beter zijn (maar die haalden de top 40 uiteraard niet)
Heerlijk hitje, en dan heeft hij nog een paar singles die nog beter zijn (maar die haalden de top 40 uiteraard niet)
0
geplaatst: 12 oktober 2019, 17:19 uur
7,2
Dit was mijn kennismaking met The Streets destijds. Het refrein vind ik wat te glad, maar verder toffe track.
Dit was mijn kennismaking met The Streets destijds. Het refrein vind ik wat te glad, maar verder toffe track.
0
geplaatst: 12 oktober 2019, 18:16 uur
Ik val haast achterover, is dat al 15 jaar geleden!?
Mijn hoofd dacht zo'n jaar of 5.
Enfin, mij beviel dit destijds wel.
7
Mijn hoofd dacht zo'n jaar of 5.Enfin, mij beviel dit destijds wel.
7
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.