MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Klinkt teveel als een slap aftreksel van de grunge zonder eigenheid.

4

zaaf
3

johannesA
5 ik houd van dit soort muziek, maar dit nummer is wel erg matig.

Titmeister schreef:
Die Amerikaanse commerciële post-grunge-golf uit de 00's moet toch wel een van de vervelendste stromingen ooit zijn.

Volledig mee eens, samen met de nu metal zorgt dat voor dat de rock begin jaren '00 in een dal zat.

Ken ik dit? Kennelijk wel, het heeft in 2006 bij mij de 26e plaats gehaald, wat natuurlijk vrij matig is voor een rockplaat (in 2006). Bother deed het overigens een stuk beter (9e plek). Toch de eerste voldoende voor dit werkje

6

Titmeister schreef:
Die Amerikaanse commerciële post-grunge-golf uit de 00's moet toch wel een van de vervelendste stromingen ooit zijn.

Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar volgens mij wil ik dat zo houden ?

Creed, Staind, etc. Met allemaal zangers die als Eddie Vedder probeerden te klinken.

Koenr schreef:
Creed, Staind, etc. Met allemaal zangers die als Eddie Vedder probeerden te klinken.

Getverdemme.

It's been a while....

Stone Sour - Through Glass: 5

Nooit eerder gehoord, denk ik. Valt toch reuze mee?

6

Stone Sour: 7

Slappe aftreksels heb ik niet per se moeite mee, wel dat het nummer ambeteert.

4

Haha, ik dacht iets echt vreselijks te horen te krijgen masr het valt gelukkig reuze mee.
6,5

Oké, doen we vandaag weer een leuk nummer:

68. Nena - Irgendwie Irgendwo Irgendwann

[1984, #aw9, #hp10]

In de periode van 1982 t/m 1986 was Nena de zangeres van de gelijknamige band Nena. Bij haar geboorte kreeg ze de naam Gabriele Susanne Kerner, maar als kind zijnde werd zij liefkozend Nena genoemd. Iedereen in haar omgeving is dat door de jaren heen altijd blijven gebruiken. Het bekendste nummer van de band is 99 Luftballons uit 1983, dat een wereldhit werd. Andere singles van de band deden het heel goed in de Duitstalige landen. De band probeerde meerdere malen ook met Engelstalige nummers door te breken, maar zonder succes.

Dit is één van die andere grote hits, niet zo bekend als 99 Luftballons en al helemaal niet in de versie met Kim Wilde (die nota bene wel in het Engels was).

7,3 (high five Lex!)

maar ik vind de Engelse versie leuker.

Ik stiekem ook

zaaf
4,5

7,5
De engelse krijgt zevencommavier.

7,29

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:45 uur

geplaatst: vandaag om 18:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.