Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2019, 16:34 uur
Klinkt teveel als een slap aftreksel van de grunge zonder eigenheid.
4
4
0
johannesA
geplaatst: 25 oktober 2019, 20:05 uur
5 ik houd van dit soort muziek, maar dit nummer is wel erg matig.
0
geplaatst: 25 oktober 2019, 20:08 uur
Titmeister schreef:
Die Amerikaanse commerciële post-grunge-golf uit de 00's moet toch wel een van de vervelendste stromingen ooit zijn.
Die Amerikaanse commerciële post-grunge-golf uit de 00's moet toch wel een van de vervelendste stromingen ooit zijn.
Volledig mee eens, samen met de nu metal zorgt dat voor dat de rock begin jaren '00 in een dal zat.
0
geplaatst: 25 oktober 2019, 20:11 uur
Ken ik dit? Kennelijk wel, het heeft in 2006 bij mij de 26e plaats gehaald, wat natuurlijk vrij matig is voor een rockplaat (in 2006). Bother deed het overigens een stuk beter (9e plek). Toch de eerste voldoende voor dit werkje 
6

6
0
geplaatst: 25 oktober 2019, 21:08 uur
Titmeister schreef:
Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar volgens mij wil ik dat zo houden ?
0
geplaatst: 25 oktober 2019, 21:10 uur
Creed, Staind, etc. Met allemaal zangers die als Eddie Vedder probeerden te klinken.
0
geplaatst: 25 oktober 2019, 21:11 uur
Koenr schreef:
Creed, Staind, etc. Met allemaal zangers die als Eddie Vedder probeerden te klinken.
Getverdemme.
0
geplaatst: 26 oktober 2019, 10:33 uur
Slappe aftreksels heb ik niet per se moeite mee, wel dat het nummer ambeteert.
4
4
0
geplaatst: 26 oktober 2019, 10:49 uur
Haha, ik dacht iets echt vreselijks te horen te krijgen masr het valt gelukkig reuze mee.
6,5
6,5
0
geplaatst: 26 oktober 2019, 13:18 uur
Oké, doen we vandaag weer een leuk nummer:
68. Nena - Irgendwie Irgendwo Irgendwann
[1984, #aw9, #hp10]
Dit is één van die andere grote hits, niet zo bekend als 99 Luftballons en al helemaal niet in de versie met Kim Wilde (die nota bene wel in het Engels was).
68. Nena - Irgendwie Irgendwo Irgendwann
[1984, #aw9, #hp10]
In de periode van 1982 t/m 1986 was Nena de zangeres van de gelijknamige band Nena. Bij haar geboorte kreeg ze de naam Gabriele Susanne Kerner, maar als kind zijnde werd zij liefkozend Nena genoemd. Iedereen in haar omgeving is dat door de jaren heen altijd blijven gebruiken. Het bekendste nummer van de band is 99 Luftballons uit 1983, dat een wereldhit werd. Andere singles van de band deden het heel goed in de Duitstalige landen. De band probeerde meerdere malen ook met Engelstalige nummers door te breken, maar zonder succes.
Dit is één van die andere grote hits, niet zo bekend als 99 Luftballons en al helemaal niet in de versie met Kim Wilde (die nota bene wel in het Engels was).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.