MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Dit zolderkamerbaksel van Lodewijkje is gewoon volkomen kut. Plus een punt aftrek voor het volkomen misplaatste gebruik van de speech van MLK.

2

Bakermat: 4,5

4

Ook voor mij is het gebruik van de Martin Luther King-speech alleen maar als goedkoop effectbejag te zien, en die saxofoon loopt helemaal niet, het lijkt ook wel een sample al kan ik dat niet hardmaken.

Krappe voldoende voor Bakermat.

1. Desireless - Voyage Voyage 7,655128205 gemiddeld uit 39 stemmen
2. Sugarloaf - Don't Call Us, We'll Call You 7,138461538 gemiddeld uit 26 stemmen
3. Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real) 7,130882353 gemiddeld uit 34 stemmen
4. Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West) 6,50862069 gemiddeld uit 29 stemmen
5. Bakermat - Vandaag 5,804347826 gemiddeld uit 23 stemmen
6. Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's 5,788709677 gemiddeld uit 31 stemmen
7. Anastacia - I'm Outta Love 5,11 gemiddeld uit 30 stemmen

Door met de volgende artiest, een man die zeker niet genegeerd mag worden gezien zijn grote succes in onze charts. De eerste nummer 1-hit die langskomt, de track werd voor het eerst ter gehoren gebracht tijdens Borsato's concert in De Kuip. Het werd direct een dikke hit en het zorgde ook meteen voor de doorbraak van Ali-B.

De eerste twee weken stond het nummer op één, toen werd het twee weken onderbroken door André Hazes en daarna stond het weer twee weken op 1. Merkwaardig geval, wellicht dat Arrie ons daar meer over kan vertellen.

Enfin, hier de eerste van vijftien nummer 1-hits van Marco (als het aan mij ligt ook de laatste )

8. Marco Borsato & Ali-B - Wat Zou Je Doen

[2004, #aw18, #hp1]

zaaf
1

jordidj1 de #1 hit van Hazes had te maken met zijn overlijden.

3

Twee vingers in de lucht, kom op kom op!

Ik ga dit niet eens meer luisteren. Ik ben al geen fan van Marco, maar dit is wel van een ongekende knulligheid.

2.5

Edit: Ali B had toch al wel hits gehad met Ik ben je zat en Leipe Mocro Flavour? Of herinner ik me dat verkeerd?

Nee Joren999, dat herinner je je goed, dit was niet de doorbraak van Ali.

Beter dan Stil In Mij dit, maar daar is ook alles mee gezegd.

2,5

3,5

Sommige liedjes van Marco kan ik best hebben, maar dit is beneden alle peil.

Kan echt niet dit. Om kotsmisselijk van te worden.

0,000001

Vandaag 5,5
Wat zou je doen 4 (even het gemiddelde omhoog halen)

Niet best en dat houd ik het nog netjes.

3.0

Ik ben je zat was ook een aardige hit, maar Wat zou je doen zette m toch pas echt op de kaart? Arrie zeg er eens wat van.

Het is geen K.O.

Pfffff....3.5

Wat ik zou doen? Een laag cijfer geven!

2,5

Damn, Ali komt hard

5je best gezellig.

Marco & Ali 4,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:43 uur

geplaatst: vandaag om 16:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.