MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Arbeidsdeskundige
6

Next, weinig tijd:

112. Roxette - Listen To Your Heart

[1989, #aw12, #hp3]

Triest bericht, het overlijden van zangeres Marie Frederiksson. R.I.P.

Eén van de weinige nummers van Roxette die ik met een voldoende beoordeel.

6.4

7

R.I.P. Marie Frederiksson.

zaaf
4

6.5

Jammer nieuws. Roxette was als klein manneke toch één van mijn helden op muzikaal vlak. 'Listen to Your Heart' is wel geen favoriet. Ik had het meer voor 'The Look', 'How Do You Do', 'Sleeping in My Car' en bovenal 'Joyride'. Dat waren toppers.

6

Leuke singlesband idd, Roxette. Met deze heb ik dan weer minder, bij mij zouden vooral The Look, How Do You Do en Sleeping In My Car hoge scores halen.

Wat Arthur zegt, de meeste andere singles zijn beter.

5,0

Arbeidsdeskundige
5,5

7,8

Hun non-single tracks op Look Sharp! zijn sterker dan de hits, uitgezonderd Dressed For Success.

Heel triest dat ze overleden is natuurlijk, maar ja helaas Roxette en ik dat heeft nooit geklikt.

3,5

8.5
en dat heeft nix met het overlijden van Marie Frederiksson te maken heb altijd al een mooi en goed nummer gevonden

johannesA
9,7 wat heb ik ademloos naar die clip gekeken, ik was 13 jaar en vond Marie prachtig en het nummer ook.

cosmic kid (moderator)
5. Ze hebben een aantal veel leukere singles met the look voorop.

Roxette - Listen To Your Heart : 8

Prachtige ballad 8,5,

De ultieme zesjesband.

6,1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:19 uur

geplaatst: vandaag om 06:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.