Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2019, 18:22 uur
0
geplaatst: 10 december 2019, 18:37 uur
Triest bericht, het overlijden van zangeres Marie Frederiksson. R.I.P.
Eén van de weinige nummers van Roxette die ik met een voldoende beoordeel.
6.4
Eén van de weinige nummers van Roxette die ik met een voldoende beoordeel.
6.4
0
geplaatst: 10 december 2019, 19:19 uur
6.5
Jammer nieuws. Roxette was als klein manneke toch één van mijn helden op muzikaal vlak. 'Listen to Your Heart' is wel geen favoriet. Ik had het meer voor 'The Look', 'How Do You Do', 'Sleeping in My Car' en bovenal 'Joyride'. Dat waren toppers.
Jammer nieuws. Roxette was als klein manneke toch één van mijn helden op muzikaal vlak. 'Listen to Your Heart' is wel geen favoriet. Ik had het meer voor 'The Look', 'How Do You Do', 'Sleeping in My Car' en bovenal 'Joyride'. Dat waren toppers.
0
geplaatst: 10 december 2019, 19:23 uur
6
Leuke singlesband idd, Roxette. Met deze heb ik dan weer minder, bij mij zouden vooral The Look, How Do You Do en Sleeping In My Car hoge scores halen.
Leuke singlesband idd, Roxette. Met deze heb ik dan weer minder, bij mij zouden vooral The Look, How Do You Do en Sleeping In My Car hoge scores halen.
0
geplaatst: 10 december 2019, 19:43 uur
7,8
Hun non-single tracks op Look Sharp! zijn sterker dan de hits, uitgezonderd Dressed For Success.
Hun non-single tracks op Look Sharp! zijn sterker dan de hits, uitgezonderd Dressed For Success.
0
geplaatst: 10 december 2019, 20:26 uur
Heel triest dat ze overleden is natuurlijk, maar ja helaas Roxette en ik dat heeft nooit geklikt.
3,5
3,5
0
geplaatst: 10 december 2019, 21:04 uur
8.5
en dat heeft nix met het overlijden van Marie Frederiksson te maken heb altijd al een mooi en goed nummer gevonden
en dat heeft nix met het overlijden van Marie Frederiksson te maken heb altijd al een mooi en goed nummer gevonden
0
johannesA
geplaatst: 10 december 2019, 21:28 uur
9,7 wat heb ik ademloos naar die clip gekeken, ik was 13 jaar en vond Marie prachtig en het nummer ook.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 10 december 2019, 22:13 uur
5. Ze hebben een aantal veel leukere singles met the look voorop.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.