Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2019, 19:13 uur
Roxette was helaas de meest recentelijke bekende artiest die was overleden, die ook in de Top 2000 staat.
Ook een bekende artiest die dit jaar overleed was Scott Walker, vooral beroemd met z’n band “The Walker Brothers”. De hits No Regrets en het nummer wat ik nu plaats, stonden ook in de Top 2000. Die laatste viel er twee jaar terug al uit, wellicht zit er nog een DAB-je in?
113. Walker Brothers - The Sun Ain’t Gonna Shine Anymore
[1966, #aw12, hp9]
Ook een bekende artiest die dit jaar overleed was Scott Walker, vooral beroemd met z’n band “The Walker Brothers”. De hits No Regrets en het nummer wat ik nu plaats, stonden ook in de Top 2000. Die laatste viel er twee jaar terug al uit, wellicht zit er nog een DAB-je in?
113. Walker Brothers - The Sun Ain’t Gonna Shine Anymore
[1966, #aw12, hp9]
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 11 december 2019, 20:06 uur
9. 
De tragiek van de Top 2000 is dus dat dit soort klassiekers straks vergeten zijn.

De tragiek van de Top 2000 is dus dat dit soort klassiekers straks vergeten zijn.
0
geplaatst: 11 december 2019, 21:49 uur
cosmic kid schreef:
Dat ligt toch niet aan de top 2000? De jaren '50 zijn ook al grotendeels vergeten...
0
geplaatst: 11 december 2019, 22:06 uur
Wat herman zegt. Binnen 30 jaar zullen de klassiekers uit de jaren 60 en 70 ook uit de lijsten verdwijnen, enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten. Generaties schuiven op en verdwijnen.
Walker Brothers : 6
Walker Brothers : 6
0
geplaatst: 11 december 2019, 23:03 uur
esteban schreef:
Wat herman zegt. Binnen 30 jaar zullen de klassiekers uit de jaren 60 en 70 ook uit de lijsten verdwijnen, enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten. Generaties schuiven op en verdwijnen.
Ik heb me wel eens afgevraagd over pakweg 70 jaar ...wat zullen ze nog weten van namen als bv Elvis Beatles Dylan ???
Walker Brothers..idd een mooie Classic
9
0
geplaatst: 12 december 2019, 02:53 uur
teus schreef:
Ik heb me wel eens afgevraagd over pakweg 70 jaar ...wat zullen ze nog weten van namen als bv Elvis Beatles Dylan ???
(quote)
Ik vrees dat die vergeten zullen worden. Dat zie je nu ook al gebeuren met vele helden van 70 jaar geleden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.