MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

wavanbuuren
Dandy Warhols 6
Roxette 7,5

Roxette was helaas de meest recentelijke bekende artiest die was overleden, die ook in de Top 2000 staat.

Ook een bekende artiest die dit jaar overleed was Scott Walker, vooral beroemd met z’n band “The Walker Brothers”. De hits No Regrets en het nummer wat ik nu plaats, stonden ook in de Top 2000. Die laatste viel er twee jaar terug al uit, wellicht zit er nog een DAB-je in?

113. Walker Brothers - The Sun Ain’t Gonna Shine Anymore

[1966, #aw12, hp9]

Klassieker

9.3

cosmic kid (moderator)
9.

De tragiek van de Top 2000 is dus dat dit soort klassiekers straks vergeten zijn.

zaaf
5

johannesA
7,3

Walker B: 7,5

cosmic kid schreef:
De tragiek van de Top 2000 is dus dat dit soort klassiekers straks vergeten zijn.

Dat ligt toch niet aan de top 2000? De jaren '50 zijn ook al grotendeels vergeten...

Wat herman zegt. Binnen 30 jaar zullen de klassiekers uit de jaren 60 en 70 ook uit de lijsten verdwijnen, enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten. Generaties schuiven op en verdwijnen.

Walker Brothers : 6

esteban schreef:
Wat herman zegt. Binnen 30 jaar zullen de klassiekers uit de jaren 60 en 70 ook uit de lijsten verdwijnen, enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten. Generaties schuiven op en verdwijnen.

Ik heb me wel eens afgevraagd over pakweg 70 jaar ...wat zullen ze nog weten van namen als bv Elvis Beatles Dylan ???

Walker Brothers..idd een mooie Classic

9

teus schreef:
(quote)

Ik heb me wel eens afgevraagd over pakweg 70 jaar ...wat zullen ze nog weten van namen als bv Elvis Beatles Dylan ???

Ik vrees dat die vergeten zullen worden. Dat zie je nu ook al gebeuren met vele helden van 70 jaar geleden.

Scott Walker, geweldige zanger.

8,4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:46 uur

geplaatst: vandaag om 09:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.