Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2020, 21:45 uur
Ik vind de Byrds een heel toffe band, maar met net met deze heb ik nooit veel gehad.
6.5
6.5
0
geplaatst: 6 januari 2020, 13:42 uur
Tijd om in te halen.
The Cars
Ach, lekker laid-back, beetje saai, maar ik ben in een goede bui.
7.3
The Blues Brothers
Beetje duf eigenlijk wel, terwijl het heel levendig probeert te zijn. Een gevoel van makkelijk scoren bekruipt me.
5
Guns 'n Roses
Ondanks de schuurpapierstem van Axl Rose (wie heeft bedacht dat deze vent ooit moest gaan zingen) kan ik deze nog steeds erg goed hebben eigenlijk. Er zijn een stuk vervelendere mastodonten in de hoogste regionen van de top 2000 te vinden.
8.5
Anita Meyer
Haha, lekker fout. Kan dit wel goed hebben. Leuke bas trouwens ook.
7
Slimme Schemer ft. Tido
Ik moest lachen
Leuke parodie.
7.3
Natasha Bedingfield
Oh dit vind ik nog wel leuk. Heb het album ooit aan mijn zusje gegeven en dat vond ik ook best een leuk album, maar heel vaak hoor ik het niet meer. Het halve gekreun is wel een beetje irritant.
7
Cheryl Cole ft. Will.i.am
Ik had dit eigenlijk een stuk erger verwacht, juist omdat het niet all-out gaat valt het me alleszins mee. Het is dan weer wat te nietszeggend voor een echt goed cijfer. Net geen voldoende, ook omdat het een minuut of 2 te lang duurt en Will.i.am rond deze tijd vaak irritant was, ook hier.
5
The Byrds
Eigenlijk hun enige nummer dat ik ken. Best prima, heel wild word ik er ook niet van.
7.5
The Cars
Ach, lekker laid-back, beetje saai, maar ik ben in een goede bui.
7.3
The Blues Brothers
Beetje duf eigenlijk wel, terwijl het heel levendig probeert te zijn. Een gevoel van makkelijk scoren bekruipt me.
5
Guns 'n Roses
Ondanks de schuurpapierstem van Axl Rose (wie heeft bedacht dat deze vent ooit moest gaan zingen) kan ik deze nog steeds erg goed hebben eigenlijk. Er zijn een stuk vervelendere mastodonten in de hoogste regionen van de top 2000 te vinden.
8.5
Anita Meyer
Haha, lekker fout. Kan dit wel goed hebben. Leuke bas trouwens ook.
7
Slimme Schemer ft. Tido
Ik moest lachen
Leuke parodie.7.3
Natasha Bedingfield
Oh dit vind ik nog wel leuk. Heb het album ooit aan mijn zusje gegeven en dat vond ik ook best een leuk album, maar heel vaak hoor ik het niet meer. Het halve gekreun is wel een beetje irritant.
7
Cheryl Cole ft. Will.i.am
Ik had dit eigenlijk een stuk erger verwacht, juist omdat het niet all-out gaat valt het me alleszins mee. Het is dan weer wat te nietszeggend voor een echt goed cijfer. Net geen voldoende, ook omdat het een minuut of 2 te lang duurt en Will.i.am rond deze tijd vaak irritant was, ook hier.
5
The Byrds
Eigenlijk hun enige nummer dat ik ken. Best prima, heel wild word ik er ook niet van.
7.5
0
geplaatst: 6 januari 2020, 18:59 uur
Van een belangrijke 60's-artiest gaan we naar een band die vooral imposant was in de 70's. Maar liefst 43 Top 40-hits, waarvan vier nummer 1-hits, hadden ze een flinke impact op onze hitlijst. Genoeg te kiezen, dus ze zullen vast nog wel vaker voorbij komen, maar vandaag kies ik voor Tragedy omdat die mij blij verraste tijdens de Top 2000. Sneu feitje: ze hadden ooit dik 22 nummers in de lijst, maar vandaag de dag helaas nog twaalf. Frappant is wel dat More Than a Woman, die nog nooit in de lijst stond, een nieuwe entree was.
127. Bee Gees - Tragedy
[1979, #aw10, #hp4]
127. Bee Gees - Tragedy
[1979, #aw10, #hp4]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.