menu

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

avatar van LucM
4

Niet aan mij besteed, dit soort gladde en saaie R&B.

avatar van Johnny Marr
Aan mij wel.

Een 9 om de slechte cijfers te compenseren.








Arbeidsdeskundige
3


avatar van Rudi S
Deze van M C 5,5
JLO nog een 7.

avatar van thelion
JLO 7.75
MC 6.5





avatar van Kees-Jan
Jennifer Lopez - Ain't It Funny : 7
Mariah Carey - We Belong Together : 4,5




avatar van jordidj1
Vrienden, ik merk dat mijn weken steeds onvoorspelbaarder worden en ondanks het feit dat ik nog altijd enthousiast (bijna) elke dag een nummer post, wil ik voorkomen dat dit populaire topic doodbloedt.

Is er iemand die het stokje wil overnemen? Ik kan je het excelbestand doorsturen met alle berekende gemiddelden.


avatar van ArthurDZ
5.5 voor Mariah, geen fan hier (en dit is dan nog een van haar betere singles vind ik)

0 voor Jordi dat hij stopt. Plooier!

10 dat je het stokje overdraagt ipv het topic te laten doodbloeden. Ik voel me niet geroepen, maar je vindt sowieso wel iemand

avatar van jordidj1
En ik maar denken dat het ambtenaarsleven alleen maar voordelen zou bevatten

avatar van ArthurDZ
Ja echt vreemd, jij bent de eerste ambtenaar die ik het over onvoorspelbaarheid hoor hebben, dus wellicht heb je gewoon pech en moet je maar snel een overplaatsing aanvragen

Absoluut een van haar betere nummers, al zegt dat nog steeds niet zo veel. Een krappe voldoende vanwege Michael Scofield in de clip

5,8

En jammer dat je wilt stoppen, Jordi, maar ik snap het wel. Voor mij was het bijhouden van de scores ook de reden dat ik destijds met een vergelijkbaar topic ben gestopt. Ik neem het dus ook niet van je over, maar hou me wel aanbevolen om af en toe nummers te plaatsen.

avatar van jordidj1
ArthurDZ schreef:
Ja echt vreemd, jij bent de eerste ambtenaar die ik het over onvoorspelbaarheid hoor hebben, dus wellicht heb je gewoon pech en moet je maar snel een overplaatsing aanvragen


Afgelopen dinsdag in Brussel, binnenkort naar Londen. Duurt niet lang meer en ik moet naar Sri Lanka

avatar van ArthurDZ
jordidj1 schreef:
(quote)


Afgelopen dinsdag in Brussel, binnenkort naar Londen. Duurt niet lang meer en ik moet naar Sri Lanka


Hé cool! Blijf bij nader inzien dan maar gewoon op je huidige post ja

avatar van catdog
8 voor Mariah

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:32 uur

geplaatst: vandaag om 16:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.